متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

روح سرماخورده

پنجشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۲، ۰۹:۵۶ ق.ظ

"بسم الله الرحمن الرحیم"




سلام به مخاطبین مجازیم.

اومدم خونه نو اما نه با دل خوش 

.

.

.




فعلن این روح شکسته براثر بی فکری صاحبش انفولانزا گرفته ....

وکارش از قرص وکپسول و پنسیلین گذشته .....

مثل اینکه دیر اقدام کردم 

پس تا خوب شدنش زمان زیادی طول میکشه

.

مجبورم یه مدت بهش استراحت بدم

تا بتونه دوره نقاهتش رو بگذرونه 


.

.

شماها مواظب روحتون باشید که این بیماری واگیره....


تا یه مدتی میرم تا آرزوی حول حالنام برام اتفاق بیافته شاید (البته انشاالله بادعای شما دوستان)


البته روی کار این دل نمیشه حساب کرد چون علاقه زیادی به اینجا دارم شاید به همین زودیا دوباره نوشتم اما نه...

شایدم حالا حالا ها پیدام نشه 


فعلن دارم .....


انشاالله سرم خلوت تر بشه باخیال آسوده تری بیام


احتمالا تابعد انتخابات 


خداحافظ شما وخوبی هاتون باشه


التمــــــــــــــــــــاس دعـــــــــــــــــــــــــــــــــــا بســــــــــــــــــیار 

۹۲/۰۱/۲۲

شما بگو  (۷)

سلام بزرگوار
ایام تسلیت...
مگر روح خدایی هم سرما میخورد؟!
گمان نکنم!
در پناه گرمای پرمهرش...
پاسخ:
سلام
برشماهم تسلیت باد

شاید..

باتشکر 
سلام عزیزم مراقب خودت باش عزیزم
زودی خوب شو خوب خانومی
منتظرت می مونیم ما
پاسخ:
سلام عزیزم ممنون چشم

انشاالله به دعای شمادوستان

قربونت

ye doneeeiiii

 

mersi be khatere inke be fekrami khahare golam

b0o0o0o0os

پاسخ:
عزیزم
از لطفت ممنونم 

بالاخره در عالم خواهری باید هوای همدیگه رو داشته باشیم

از اینکه اومدی ممنون
نخیر قبول نیست من باهات قهرم - ولی چون همشهریم هستی حالا یه کاریش میکنیم
پاسخ:
سلام

"اول اینکه چرا با افعال مفرد نظر گذاشتید"

لطف کردید اومدید

انشاالله دیگه تکرار نمیشه...بالاخره بخشش از بزرگانه

salam azizam

khoneye no mobarak

 

amma to dg chera azizam

biya benevis

sabook mishi

پاسخ:
سلـــــــــام عزیزم
ممنون 

دیگه دیگه

دوست داشتم این کار وانجام بدم ولی من وقتی میام نت غرق میشم و

غافل میشم و همین طور دگیر میشم زمان زیادی

به صلاحه نیام 

انشاالله شمام زود زود کارات حل بشه.
التماس دعا 
من که نگفتم از اینجا خوشم نیامده...مبارک باشه منزل جدیدت...انشاالله هر مشکل روحی یا جسمی داری برطرف شه و دوباره فعالیتت رو شروع کنی ...منتظرم تا همین خیلی زود ها
پاسخ:
عزیزم
میدونم....
قربونت
انشاالله به دعای شما

خداکنه من هم دوست دارم زود بیام 

ای وای ...چی شده مروارید گلم ؟بلا دوره...نیومده می خوای بری؟ چرا بعد انتخابات می یای؟ مگه می خوای کاندید شی؟نگرانت شدم  عزیزم... چی شده خبری به من بده
پاسخ:
سلام عزیزم
انشاالله که دوره 
چیکنم اوضاع بل بشوشده

چون اوموقع احتمالا بیکار تر هستم 

وزمانی هست تا به درد دل روحکم برسم
نگران نباش عزیزم فقط دعا کنید

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">