متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

رای ملت رای من

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۷ ق.ظ

" بسم الله الرحمن الرحیم "



اول صحبت هام 

جا داره از رئیس جمهور عزیزمون که این روزها 

روزای آخرکارشون 

هست تشکر و قدردانی کنم

بابت زحمت هاتون خداقوت 

آقای احمدی نژاد

انشاالله هرجای کشور که خدمت 

میکنید موفق و موید باشید.



بند دوم 

جناب آقای رئیس جمهور جدید

بهتون ریاست تون رو 

تبریک عرض میکنم.



بند سوم 

بنابه فرموده مقام معظم رهبری

من هم میگم 

رای ملت رای من است

ما همه به رای تو ملت عزیز تمکین 

میکنیم




مرام ما این است که احترام می گذاریم به رای هموطن مان که حتی وقتی 

رئیس جمهور را نمی پسندیم لبخند می زنیم و تبریک می گوییم!

ونمی گوییم تقلب شده ! در مرام ما فحاشی و فتنه نیست... تهمت نیست 

در مرام ما توهین به مقدسات جایی ندارد.عاصی نیستیم و توکل مان به خداست 

گفتمان امام و انقلاب این جوری تربیت مان کرده ...

خوب است که یاد بگیرند از ما خیلی ها!

(البته این رو بگم که هرچه کشیدیم از عدم اتحاد خودمون بود)

 

در منطق ما شکست اگر نیست که نیست

این کشور اگر بیمه اولاد علیست

آن برگ برنده ای که در توشه ی ماست

سید علی خامنه ایست

" تا پشت آقاییم همیشه پیروزیم "


رئیس جمهور عزیز لطفا به خون هایی که ریخته شد بر در و دیوار شهر

به جوان هایی که پرپر شدند

به حق سید الشهدا که روز شهادتشان 

به ایشان بی حرمتی شد

شما هم مجرمان را برایشان تنبیه بخواهید 


آی دونت نو چه قد این حرفا که زدم 

گفتنش درست بود

ولی فقط همین رو میدونم که

تبریک به ملت ایران بابت حماسه ساز شدنش

تا مدتی دیگه این آمریکا و 

قدرت های نحس از ضربه مشتی که به دهانشون خورد

نخواهند توانست حرف اضافه ای بزنن


راستی :

این حرف توی گلوم مونده 

اگر که نمیگفتم

خفم میکرد

ملت ایران

دیروز بی بی سی فارسی و اعضاء اش

به همتون بابت حضور پرشورتون و حسن انتخابتون آفرین و مرحبا گفت.

(این رو باگوش خودم شنیدم)


من دیگه حرفی ندارم(باصدای آقای همسایه)


     سرزدن به این لینک خالی از لطف نیست (+)








شما بگو  (۱۴)

It is perfect time to make some plans for the future and it's time
to be happy. I've read this post and if I could I
wish to suggest you some interesting things or suggestions.
Maybe you can write next articles referring to this
article. I desire to read more things about it!
پاسخ:
What?!
سلام

هعییییییییی

ایشون رئیس جمهور ما هستن دیگه

اتفاقا خیلی هم خوب شد

حالا دیگه چهار سال با خیال راحت میخوریم و میخوابیم
میریم پارک
میریم بیرون
میریم دانشگاه
میریم مهمونی و...

و دیگه مدام ناچار نیستیم به انتقادهای هر کس و ناکسی که مارو نماینده ی تام الاختیار دولت وقت میدونه گوش بدیم...

خدایا شکرت

خدائی هیچ نعمتی بالاتر از آسایش نیس!!!

بنده هم به ملت تبریک میگم و البته سعی میکنم دروغهایی که یه بنده خدا جلوی 75 میلیون نفر فرمودند رو فراموش کنم(خدانکرده)

ایضا عرض میکنم خدمت دوستانی که فحش دادن خونشون کم شده بنده هم حزب اللهی ام - بسیجی ام - چماق به دستم -لباس شخصی ام -تندرو ام -همیشه شیش جیب میپوشم -ریش بلند دارم -هیئتی ام -افراطی امـ - واسه آقا سر میدم -واسه آقا سر میزنم  .....     و همه اینها افتخار من است ... بفهم .. سعی کن بفهمی... اگر توانستی بفهم ... خواهش میکنم بفهم ... بفهم ...

یاعلی
پاسخ:
+

تکبیر
سلام کجایی ابجی
وقت کردی بیا طرفای ما
اپم منتظر حضور سبزت
پاسخ:
سلااااااااااااااااااام
رفتم پی بیحوصلگی هام
باشه الانه میام

دیگر هیچگاه چنین روزی را با فرزندانتان نخواهید داشت. فردا کمی پیرتر

از امروزشان خواهند بود.
.

.

سلام...به روزم و  منتظر :))))

پاسخ:
سلام
چشم الانه میام :))
منم دوست نداشتم ایشون انتخاب شه و بهشون رای ندادم ولی حالا که انتخاب شده رییس جمهورمونه چه میشه کرد؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا مثلا اگه یه بنده خدای دیگه انتخاب میشد میگفتن تقلب شده ولی چون ایشون رای اورده میگن باید از رای ها صیانت کرد
چی بگم والله
خدا خوش عاقبتمونو ختم بخیر کنه.
پاسخ:
همین طوره 
کاری نمیشه کرد
آره والا اگر کس دیگه ای بود تقلب شده بود...
انشاالله
به لطف خدا با برنامه ای قوی برای آینده آماده تر از امروز باشیم
من امددددددددددددددددددم 
پاسخ:
خوش اومدی 
اینجا همه چی قاراش میشه
۲۶ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۴۰ ریحانه کوثری
سلام:)

به قول غربی ها : ایرانیان غیر قابل چشم بینی هستند :)

به قول استاد رائفی پور :

یا می فهمی امام زمان (عج) نداری یا خدا می فهموندت که نداری :((((((((((
پاسخ:
سلام
:)

من خوب متوجه صحبت استاد نشدم میشه بیشتر توضیح بدی
گر نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها................[جواب یک جمله از متنت]
در کل خوب نوشتی
پاسخ:
منظورت تقلبه.... لطفا بیا دقیقا بگو کدوم جمله منظورته تا پاسخش رو هم بشنوی
منتظر هستم

 بله تبریک بگید ب اقایی که 4سال پیش مردم ساده لوح ما راشوراند در خیابان ها تبریک بگویید ب اقای خاتمی که هرچ اقا گفتند بیایید بگویید ما با سران فتنه هیچ نسبتی نداریم اما نیامدند تبریک بگویید ب فائزه هاشمی برای فحش هایی ک ب ولایت فقیه داد تبریک بگویید ...تبریک بگویید ...تبریک بگویید

انقدر ساده اید ک انها را هم مثل خودتان خوب تصور میکنید این را ب هوالعشق هم بگید

اره اون اقا هم منتظر این رفتار خوب ماست

 

پاسخ:
من کلی جواب تاپ کردم همه پرید 
فعلن دارم میرم تا یه مدت 
منم حالم بهتر از تو نیست
سلام ..تبریک برای حماسه سازی ... وتبریک برای ریاست جمهوری ....
پاسخ:
سلام طالب جان
برای شما هم تبریک

سلام...عالی نوشتی ...حماسی نوشتی و بسیار لذت بردم...احسنت...

.

امید که همگی دست در دست هم برای ایرانی سربلند تلاش کنیم :))))

پاسخ:
سلام
ممنون
انشاالله
مبارک باشه حماسه ی سیاسی
انشالله 4 سال خوبی در انتظارمون باشه
پاسخ:
مبارک شمام باشه
انشاالله
دلم میخاد فقط سکوت کنم و فکر و فکر و فکر...
دعامون کنید...
پاسخ:
دعاگوهستیم
همین طوره چیزی که این موقع ها خیلی نیازه
التماس دعا ...
۲۶ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۵۵ سید محمد امین تقوی
واقعا زیبا متین و قشنگ فرمودین
چه متن زیبا و چه محتوایی عمیقی
ما به نظر نصف دیگه ی جامعه احترام میزاریم باشد انها که به نظر اکثریت جامعه احترام نگذاشتند پند گیرند
خدایا تو ادامه مسیر کمکمون کن
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
متشکرم
آمین
اللهم صل علی محمد وآل محمدوعجل فرجهم

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">