متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

سلام خدایــــــــــــــــــــــــا

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۱۰ ب.ظ

" بسم الله الرحمن الرحیم "


سلام 

خدایا سلام

این بار بلند تر از همیشه 

سلام

خدایا 

میدونی

هرچی روی زمین گشتم

یه شونه محکم واسه اینکه یه سر بذارم روشو 

بزنم زیر گریه پیدا نکردم

هرچه جستجو کردم 

می گفت یافت نشد


خدایا

اما حالا

شونه محبتت تو رو پیدا کردم

میخوام بابت همه 

شیطنت هام برات گریه کنم

خدایا ببخشید 

نمی خواستم باز بهونه گیری کنم

ولی نمیدونم چی شده

باز هوای دلم ابری شده

نمیدونم باز کجای جاده دلم دلتنگه



های گفتم دلتنگی

خدایا دوباره 

دست محبتت رو رها کردم

بین کوچه پس کوچه های غریبی

مثل یه بچه خسته و گرسنه 

بی تاب و بی رمق افتادم

نفسم بریده

خسته از خودم

این قدر سمت بی راهه دویدم که از جاده اصلی دور شدم

گرسنه 

گرسنه یا بگم تشنه

خدایا تشنه محبتت

البته خدایا همیشه دست محبتت رو روی سرم حس میکنم 

اما 

نمیدونم انگار شدم یه بچه لوس

محبت بیشتر

محبت بیشتر میخوام

میدونم که این تشنگی نتیجه تنبلی منه

چرا که اگر کسی بخواد تو سیرابش میکنی


خدایا نمیدونم دارم چی میگم

فقط میدونم 

مثل همیشه بهت نیاز دارم


خدایا 

. . .

نمیدونم چم شده

خدایا 

شارژ معنوی قلبم داره ته میکشه

انگار

از بس خوب شارژ نشده 

دیگه کار نمیکنه 

خدایا این بار قلبم رو تا جایی شارژ کن که دشارژ بشه

خدایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

بیش از همیشه بهت احتیاج دارم

خدایا 

آنی و لحظه ای من و به خودم 

واگذار نکن

خدایـــــــــــــــــــا یه بار دیگه بغلم کن

مثل یه نی نی 

توی بغل مامانش


خدایا میخوام بوی نسیم محبتت آرومم کنه



خدایا یه بار دیگه 

دستم رو محکم بگیر

مثل وقتی بابا ها 

محکم دست بچشون رو میگیرند

و هر دفعه از اون بالاها یه نگاه میدازن پائین و

یه لبخند پرانرژی تحویل بچشون میدم



خدایـــــــــــــــــــــــــــــــــا

ازت میخوام لب آقا همیشه خندون باشه

از اون خنده هایی که

وقتی نگاشون

میکنی تا عمق وجودت

نفوذ میکنه

و خوشحالت میکنه


(از کژی قلم گفتارم عذر خواهی میکنم)

(از همه شما دوستان که همیشه صمیمانه این

کلبه حقیرانه رو منور می کنید ممنونم)


الــــــــــــــــــــــــــــتماس دعا

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم


این هم تهفه این مطلب برای شما(دریافت)

شما بگو  (۱۱)

ای جان بگووووووووووووووووووووووووخدا میشنوه....
عجب عکس های زیبایی گذاشت هبودی دلم حال اومددددددددددددددددد
آپم
پاسخ:
:)
قابل شوما رو نداشت
الانه میام میخونم فردا نظر میذارم
۳۰ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۰۳ جابر گرمابی
  بهار عمر، جوانى است مغتنم دارش ***که این بهار ز پى، محنت خزان دارد
روز جوان مبارک
پاسخ:
متشکرم
برشما هم مبارک
ی حسی دارم این روزا شاید مُردم حواس م نیست.
.
سکوت
پاسخ:
...
چه حسی ! میشه بش فک کرد ! :|

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام بر ابجی خانوم
پلک شیشه ای پرنگ میشود
به به چه ها که نمیکند 
چه چه و به به
چه متنی چه حالیچه هوایی خوشمان آمد
دلمان هوایی شد
به به دلتنگی و وصال و شوق رسیدن
به به خوشمان آمد
بوی یار آید همی
یار من تنها آمد همی
خیلی خوشگل بود پلک شیشه ای میبنم که پررنگ شدی 
خوشحااااااااااااااااااال شدم
پاسخ:
سلام بر آبجی گلم 
اینجوریاس...
چه بو های خوشی
ممنون... انشاالله شادی هامون پایدار
قربون محبتت :|)
۲۹ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۳۶ ریحانه کوثری
باز می پرسمت از مسئله دوری وعشق
و سکوت تو جواب همه مسئله هاست...
پاسخ:
:)

خداوندا

دنیای آشفته ی درونم را که تنها از نگاه تو پیداست ، با لالایی مهربان خود ، آرام کن

تا وجود داشتن و بودن را به زیبایی احساس کنم .
پاسخ:
اللهی آمین
خدایا :|

خدا مرحم تمام دردهاست ، هر چه عمق خراشهای وجودت بیشتر باشد
خدا برای پر کردنش بیشتر در وجودت جای میگیرد . .
.

خدایا
در ۲ راهی زندگی ام
تابلوی راهت را محکم قرار بده
نکند که با نسیمی راهم را کج کنم .

پاسخ:
خیلی با احساس گفتی
آمین :|

دلم کـــــــــــمی خدا میخواد…
کمی سکـــــــــــوت…
کمی دل بریدن میخواد…
کمی اشک…
کمی بهت…
کمی آغوش آسمانی
کمی دور شدن از این آدمها…!
کمی رسیدن به خدا…
.
.

زیبا بود پلک شیشه ای جان...خیلی زیبا :))))))))))))

پاسخ:
چه خواستن های خواستنی 
زیبا خوندی عزیزدلم :|)
http://noroshohada.blogfa.com/post/9
یک داستان واقعی و جالب ازدستش ندین
پاسخ:
متشکرم
بسیار دلچسب بود
انشاالله به حرمت خون مقدسشون خداوند ما رو هم عاقب به خیر کنه...

دلاشون دریایی بود
خیلی خیلی قشنگ بود
الهی آمین
خدایا فرج اقامون رو برسون
میلاد حضرت علی اکبر مبارک

پاسخ:
متشکرم
قشنگ خوندید
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

متشکرم برشما هم مبارک
ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلامـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پاسخ:
یه سلام بلند 
به همین بلندی

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">