متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

یه کاسه دوغ

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۳۴ ب.ظ

" بسم الله الرحمن الرحیم "

 

جای همه خالی

دیشب یه کاس دوغ خوردیم با مخلفات و جای همه

رو خالی کردیم

اینم تصاویرش

 

 

 

مدیونید اگه فک کنید 

میخواستم دلتون 

رو آب کنم

 

اینم قیافه ما پس از خوردن این دوغ

شما بگو  (۲۰)

۰۱ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۳۲ رها پاک سرشت

نوش جون....

ما به این غذا که با نون میخورن میگیم آب دوغ خیار

پاسخ:
 ممنون عزیزم
ها ماهم ...
سلام عیده شمام مبارک ممنون
پاسخ:
سلام علیکم
متشکرم
به به............

نوووووووووش جان...............
پاسخ:
متشکرم
اونوخ ی سوال:
موقع میل کردن آبدوغ از چنگال هم استفاده می کنید؟؟؟
:)
پاسخ:
د نه دیگه چنگال در مراحل اولیه تهیه دوغ استفاده می شه

:[
اصلن هم نمیگید اگه ی بنده خدایی مثلن نصفه شب بیاد و این عکسو ببینه و دلش بخاد چی :))
سلام و تبریک و شادباش!
پاسخ:
نه دیگه تضمین این ها با ما نیست... 
سلام علیکم
ممنون 
این عید بزرگ برای شما هم مبارک
۰۴ تیر ۹۲ ، ۰۲:۰۲ تولدی دوباره
سلام
عجب !! بخور بخوره وحشتناک
از شکلش معلومه که خوشمزه بوده حسابی
لازم شد که ما هم بریم و برا خودمون درست کنیم
نگاه کردن فایده نداره
به هر حال نوش جانتون
* یامهدی *
پاسخ:
سلام علیکم
جای شما خالی بدک نبود 
سبزی تندش زیاد بود
بالاخره یه نفر یه تکونی به خودش داد 
خوبه نه واقعا خوبه
متشکر
اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم
به به به
پاسخ:
:)
۰۳ تیر ۹۲ ، ۲۰:۰۱ ریحانه کوثری

سلام آباجی 

می دونی یه لحظه فکّ کردم آش دروغه :آ


نمره چیشامون پایینه دیه


راستی عید باشکوه شمام مبارک

ان شاالله از خیر انصاره و اعوانه باشیم



یاعلی :)

پاسخ:
قربون محبتت آبجی

ها 

ممنونم عزیزم
ممنون
انشاالله هممون
علی یارت
:|)
۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۷:۵۲ جابر گرمابی
 

مهدی جان !

روا بود که گریبان ز حجر تو پاره کنم ...

دلم هوای تو کرده بگو چه چاره کنم ...

اللهم عجل لولیک الفرج

تا کسی رخ ننماید ز کسی دل نبرد

دلبر ما دل ما برد و ز ما رخ ننمود

اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:
اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم
این عید بزرگ برشما مبارک

سرخوش آن عیدی که آن بانی نور... از کنار کعبه بنماید ظهور... قلبها را مهر هم عهدی زند... از حرم بانگ انا المهدی زند...

.

.

بر چهره ی دلربای مهدی صلوات

بر جان و دل صبور مهدی صلوات

تا امر فرج شود مهیا بفرست

بهر فرج و ظهور مهدی صلوات

.

.

میلاد منجی نور برشما مبارک
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
عیدت مبارک عزیز دلم

salam azizam

man omadam

khobi nafasi

mersi ke be yadam bodiiiiiii

پاسخ:
سلام عزیزم
وای چه قده خوشحال شدم 
الهی
خدایا شکرت که آبجیم سالم و سلامت برگشت
نوش جااااااان!
پاسخ:
قربونت
۰۱ تیر ۹۲ ، ۲۰:۱۰ بهارخانمی
ترش تمیکنی مخصوصا با اون سبزی ها داخلش
فقط یکم سرد سرد میچسبه 
ی حالی میده 
ی حالی میده
عطشت از بین میره
پاسخ:
ها 
با آب یخ درستش کردیم
ترش نکنید ی ِ وقت :)
پاسخ:
نه 
این قده توی دوغ سبزی ریختم که سردیش از بین بره
تلخ شد
۰۱ تیر ۹۲ ، ۱۸:۵۰ بهارخانمی
دلم اب نشد
چون نه غذا میخورم نه اشتها دارم
شما بخور جای من
پاسخ:
بمیرم
شربت آب لیمو و عسل درست کن بخور بخور تا اشتهات باز بشه
۰۱ تیر ۹۲ ، ۱۸:۴۹ بهارخانمی
سوااااااااال؟
عاقا چرا دوتا قاشق دارررررررره
پاسخ:
چون میخواستیم سریع تر هم بخوره
تازه من بودم و خواهرم از همون اول دوتا قاشق رو گذاشتیم توی ظرف

۰۱ تیر ۹۲ ، ۱۸:۴۸ بهارخانمی
نووووووووووووووووووووووووش جاااااااااااان
پاسخ:
قربونت عزیزم

نوش جانتون
شما خوردین انگار ما خوردیممممممممممممممم :-)
پاسخ:
ممنون
:)
سلام

خدایا  انتقام این دلای شکسته رو خودت بگیر!!!


پاسخ:
:|)
آمین
سلام. خوب مثلا ما چیکار کنیم که شما آش دوغ خوردید؟!!!راست میگم دیگه!!! 
راستی من و حنانه خوشحال میشیم به وبلاگمون سر بزنید.
نظرتون با تبادل لینک چیه؟ اگه موافقین لطفا بگید با چه اسمی لینکتون کنم.
............................ در پناه حق ...................................
پاسخ:
سلام علیکم
آش دوغ نه ! دوغ خالی!
آخه این دوغه قضیه داره بروبچ مطلع هستن :)

چشم
انشاالله حتما سرمیزنم
حق نگه دارتون

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">