متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

متی ترانا و نراک

دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۴۸ ب.ظ


" بسم الله الرحمن الرحیم "





شربتم شربتای نیمہ شعبون ، نذری هم نذری های نیمه شعبون ، از همه بیشتر آش نیمه شعبون مزه میده اما انگار فقط دلم رو به همینا خوش کردم ، آخه مگه میشه یه عالم و نیمه شعبون از این سر تا اون سر ریسه بست و آویز رنگی گذاشت و جشن گرفت و خوشـפـال بود و تولد گرفت و بیـפֿـیال بود ، بیـפֿـیال اینڪه صاפـب مجلس نیستش ، آقا دلمون رو به ڪجای این جشن פֿـوش کنیم بدون شما ، اینجوری که نمیشه باید شمام باشید پس ڪی شمعای کیک تولدتون رو פֿـاموش کنه پس تولدتون رو به ڪی تبریڪـ بگیم ،  تاפـالا همچین جشن تولدی دیدید آפֿــــــــــــــــــــــــه مگه میشه ... تاکی بدون شما جشن بگیریم ... 

تاڪی این شمعا رو فوت کنیم ... تاکی منتظر باشیم تا بیایید تا تولدتون رو تبریک بگیم 


 



آقا یادتونــہ من یه بچہ راهنمایی بودم قرار شد از طرف مدرسه بیاییم جمڪران اما به من اجازه نمی دادند... من تا اون موقع جمکران نیومده بودم ... نمیدونستم دلتنگی برای شما یعنی چی ... این قده פֿـواهش ڪردم ولی فایده ای نداشت بهم اجازه ندادند ... روزی ڪه قرار بود دوستام بیان با اینڪه من نیومده بودم اونجا و صفاش به دهنم مزه نڪرده بود اما اشڪم در اومد گفتم : التماس دعا ، بعدشم یه نامه دادم بهشون تا بندازن توی چاهی که همه میگفتن یادم نمیره هیچ وقت همه آرزوهام یڪی یڪی برآورده شدند آפֿـریش هم بعد از 5 سال تحقق پیدا ڪرد آقا دستتون درد نڪنه ، آقا قربون محبتتون ، آقای فدای مهربونی توלּ  اما از بین اون آرزوها آرزو به دل یڪیشون هنوز برآورده نشده میدونین ڪدومش .... آرزوی فرج شما.... از اون وقت 9 سال میگذره اما هنوز خبری نیست...

الانشم اگہ بخوام פֿـכا وڪیلےפـــساب ڪنم بے معرفتیم بیشتر تو ذوق میزنہ ... نمیـכونم از بیـלּ نامہ هایے کہ تو ے چاه כلم مینـכازم چــלּ تاشوלּ آرزوے فرجہ یا اینکہ از بیـלּ 

رفتارهام ڪـכوم یڪیشوלּ رنگ و بو ے رفتار یہ منتظر رو כاره

 


 

 ولی פـالا گذشتـہ از هـمـہ כلتنگے ها ڪہ نمیتواלּ ازشوלּ  گذشت ،

ایـלּ عیـכ بزرگ رو بـــہ همتوלּ تبریـڪ میگم

یا امام زمان פֿـوכتوלּ دستگیرموלּ  باشید ،

انشاالله ڪـہ سال כیگــہ  آقا פֿـوכشون هم برای این جشـלּ بزرگ بینموלּ  باشـלּ

در بیـלּ  هیاهوهاے ایـלּ روزها امیـכوارم ڪہ جشـלּ هاموלּ و شاכے هاموלּ باعث شاכے سرورموלּ بـشـہ

نــہ سیـلے بــہ صورتشوלּ

آפֿــہ بزرگے گفتــہ بوכنـכ ڪہ امام زمان از ایـלּ جشـלּ هاے آنچنانے و ایـלּ آهنگ هاے اینجورے(هموجور ڪہ פֿـوכتوלּ میـכونیـכ)

خوشـפـال ڪہ نشـכنـכ هیچ بلـڪہ صورتشون

  ڪبوכ شـכه بوכ چرا ڪــہ ایـלּ ها ماننـכ سیـلے برصورت مبارڪ ایشوלּ میشــہ

 (ایـלּ ڪہ گفتم رو ایشوלּ כر פֿـواب כیـכه بودند)  

 

+ برای تعجیل כر فرج امام زمان 10 صلوات


פֿـدایا ظهور مولا و سرورموלּ رو نزכیـڪ بفرما

انشاالله به زوכیا قم و جمـڪران قسمت همموלּ بشــہ

פֿـכایا زیارت ڪـربلا
زیارت פֿـانه פֿـوכت
زیارت قبر رسول اڪـرم (ص)
زیارت مشهد
زیارت قبر פـضرت رقیــہ פֿـاتون و פـضرت زینب (س)
نصیب همموלּ بـڪـלּ

פֿـכایا قربونت برم اول از همه بصیرت و روشـלּ כلی عنایت ڪـלּ

یاכش بـפֿـیر امتـפـان بزرگ روز جمعــہ 24 פֿـرכاכ 1392 פֿـכایا شکرت ... شـڪر...
פ
ـכاقل میـכونم ڪہ استثنائا توے این یــہ امتـפـان سربلنـכ شـכم

پـכرم میگفتنـכ بعضیا برگــہ رای شوלּ  رو این جورے پر ڪـرכه بوכنـכ : رای مـלּ امام زمان 
البتــہ اگــہ بصیرت به פֿـرج میـכاכیم میتونستیم به ایـלּ رای هم برسیم...


عیـכتوלּ  همـــہ جوره مبارڪـ













تبریـڪ

شما بگو  (۱۰)

مولای من؛
مثل هر بار برای تو نوشتم:
دل من خون شد ازین غم، تو کجایی؟
و ای کاش که این جمعه بیایی!
دل من تاب ندارد،
“همه گویند به انگشت اشاره، مگر این عاشق دلسوخته ارباب ندارد؟ … تو
کجایی؟ تو کجایی…”»

و تو انگار به قلبم بنویسی:

که چرا هیچ نگویند
مگر این رهبر دلسوز، طرفدار ندارد، که غریب است؟

و عجیب است
که پس از قرن و هزاره
هنوزم که هنوز است
دو چشمش
به راه است

و مگر سیصد و اندی نفر از شیفتگانش
زیاد است
که گویند
به اندازه یک «بدر» علمدار ندارد!

و گویند چرا این همه مشتاق، ولی او سپهش یار ندارد!
تو خودت! مدعی دوستی و مهر شدیدی!
که به هر شعر جدیدی،
ز هجران و غمم ناله سرایی، تو کجایی؟
تو که یک عمر سرودی «تو کجایی؟» تو کجایی؟

باز گویی که مگر کاستی ای بُد ز امامت،
ز هدایت،
ز محبت،
ز غمخوارگی و مهر و عطوفت

تو پنداشته ای هیچ کسی دل نگران تو نبوده؟
چه کسی قلب تو را سوی خدای تو کشانده؟
چه کسی در پی هر غصه ی تو اشک چکانده؟
چه کسی دست تو را در پس هر رنج گرفته؟
چه کسی راه به روی تو گشوده؟

چه خطرها به دعایم ز کنار تو گذر کرد،
چه زمان ها که تو غافل شدی و یار به قلب تو نظر کرد…

و تو با چشم و دل بسته فقط گفتی کجایی!؟
و ای کاش بیایی!

هر زمان خواهش دل با نظر یار یکی بود، تو بودی …
هر زمان بود تفاوت، تو رفتی، تو نماندی.
خواهش نفس شده یار و خدایت،
و همین است که تاثیر نبخشند به دعایت،
و به آفاق نبردند صدایت،
و غریب است امامت.

من که هستم،
تو کجایی؟
تو خودت! کاش بیایی.
به خودت کاش بیایی

موفق باشی
"یاعلی"
پاسخ:
سلام عزیزم
چه قدر به دلم نشست
والبته باید به فکر فرورفت و پای این روضه بسی اشک ریخت

خدایا حقیقتا قلبم را برای آمدن یار مشتاق کن

علی یارت
در پناه خدا
ممنون از این همه محبت 
فدای شما و اسمتون
۲۰ تیر ۹۲ ، ۲۱:۳۷ ریحانه کوثری

سلام علیکم:)

طاعات وعباداتتون قبول باشه ان شاالله...:)

ممنون از اینکه به بلاگ حقیرلطف دارید سر زدید

تچکر:)



یاعلی

پاسخ:
سلام ریحانه جان :)
ممنونم خواهرم
از شما هم انشاالله قبول باشه

خواهش می شود.
:)
منم در دعایه کربلاتون شریـــــــــک .............
آمیـــــــــــن
پاسخ:
:)
این عید بر شما هم مبارک
پاسخ:
قربانت :)
جز بازمانده ها تبریک ما را بپذیرید ! (یک شکست خورده :(
پاسخ:
متشکرم  :(

salam azizam

kheyli baram doaa kon

پاسخ:
سلام عزیزدلم
قابل باشم چشم 
همیشه به یادت هستم

وقتی تو در من جوانه میزنی هنگامه ای در من اوج میگیرد... وجودم به التهابی سنگین می تپد... حضورت در رگهای تنم می جوشد میخواهم فریادت بزنم ...بخوانمت... با رساترین صدا ترانه ات کنم با شیواترین واژه توصیفت کنم... میخواهم با بلندترین طنین فریاد کنم درونم را بی تو... اما...اما چگونه بسرایمت که در بند قافیه های زمان اسیرم...چگونه بخوانمت با این صدای نارس و بغض به گلو نشسته و اشک به گونه لغزیده - که اشک شوق است یا درد نمیدانم...-کمی زودتر بیا تا برای شانه هایت بگریم بی کسی هایم را...کمی زودتر بیا... اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

پاسخ:
کمی زودتر بیا تا برای شانه هایت بگریم بی کسی هایم را ... کمی زودتر بیا... اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
خیلی قشنگ گفتی ... 
:|)

ای عاشقان ، ای عاشقان ، جان می ‌رسد ، جان می ‌رسد مهری درخشان می‌ دمد ، ماهی فروزان می ‌رسد آید نوای کاروان ، بر گوش جهان کان دل ستان تا دل ستاند زین و آن ، اینک شتابان می ‌رسد رخسار ماهش را ببین ، زلف سیاهش را ببین برق نگاهش را ببین ، یوسف به کنعان می ‌رسد ساقی ببخشا جام را ، از باده پر کن کام را گو باز این پیغام را ، پیمانه گردان می ‌رسد رونق فزای باغ‌ ها ، لطف و صفای راغ ‌ها بر قلب عاشق ، داغ‌ ها ، زیبا گلستان می ‌رسد بر درگهش کن بندگی ، خواهی اگر پایندگی کان رهنمای زندگی ، و آن مهد عرفان می ‌رسد مهر سحر ، ماه صفا ، بحر گهر ، گنج وفا آیینه یزدانما ، خورشید ایمان می ‌رسد یار موافق می ‌رسد ، دلدار صادق می ‌رسد قرآن ناطق می ‌رسد ، محبوب یزدان می ‌رسد.

پاسخ:
بسیار زیبا بود 
به عمق جانم نشست
:)
۰۵ تیر ۹۲ ، ۲۲:۰۰ بهارخانمی
سلاااااااااااااااااااام
خوبی شما؟
احوالت شما؟
عجب نظری گذاشته بودی ها من نصفشو خوردم با اجازتون
دستم بهتره 
یکم گرمایی شدم که راهی بیمارستان شدم یکمم عفونت ویروسی گرفته بودم
الان خداروشکر بهترم
اشکال نداره دیگه پیش میاد
ان شالله که یاد ما هم هستین و دعا یادتون نمیره
پاسخ:
قربونت
خداروشکر
شماصاحب اختیاری
۰۵ تیر ۹۲ ، ۰۱:۰۵ تولدی دوباره
سلام
اول بگم امام زمان تو همه جشن ها هست ما کور شدیم و نمیبینیم
دیدنش چشم دل میخواد که من یکی ندارم
مطالبتون خیلی خیلی قشنگه
دلم هوای جمکرون کرده دوباره دلم میخواد یه غروب جمعه اونجا باشم
عجب حال و هوایی داره
کاش یه بار فقط یه بار میشد از ته ته ته دل بگیم
اللهم عجل لولیک الفرج
عید شما هم مبارک
یامهدی
پاسخ:
سلام علیکم
کاملا درسته 
این رو به این خاطر گفتم که اگه ظهور کنند شادی هامون تکمیل میشه ...
همین طوره چشم دل ...
متشکرم 
کاملا موافقم این از همه چی مهم تره
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
متشکرم

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">