متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

دلـــ ماتـــ چشمـ عینکیـ میطلبهـ

پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ق.ظ






من موندم تو کار تو
هی هر روز این همه مسیر تا چشم پزشکی و گِز میکنه
نمیدونم برای چی
نکنه فک میکنی اون چشمات داره شمارش بالا میره
یعنی با این سرعت
این قد تند تند
میری دکتر اصلا چیز جدیدی هست که بهت بگه
نکنه داری کور میشی خودت خبر نداری




نه نه ... نه بچه جون
من و که میبینی
دو سه تا پیرهن بیشتر از تو پاره کردم
مشکل از این چشمات نیست
یعنی مشکل به این آسونیا نیست
یعنی اصلا مشکلت مشکل نیست
یعنی نه که نباشه ها
مشکلت بیشتر از یه مشکله
میدونی
یه درده
تا وقتی دِِلت صاف نیست مگه مریضی هی میری
رو چشت عیب میذاری
نه شایدم مشکل اصلی
درد اصلی از چشته زده به قلبت
شاید میری دکتر بگی دودی بنویسه بلکه ام
این دریچه ورود مرضه به دلت بسته شه



 
آره نمیدونم مشکلت چیه

ولی
برو برو اول اون دلت رو صاف کن
قضیه چشت درست میشه
آخه با این دل چرک و چویل میخوای کورم نشی
خوب میشی
نگو بهم بی ربطه که خودم با سنجاق بهم وصلش میکنم
ربط داره خوبم مربوطه
 

 

دل کدر + چشم ناخلف = کور شدی رفت


به جای این همه راه که گِز میکنی
یه نوک پا برو در خونه خدا بگو اومدم
برای شست و شو
امشب شب آخره ...
خدایا کور شدم
خدایا ناخلف شدم
خدایا بی تو درد به در شدم
خدایا شرمنده
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو
الهی العفو

بازم بگم
خدایا مسکینم
خدایا درمانده ام
خدایا جامانده ام
خدایا بی وفا شدم
خدایا بد عهدی کردم
خدایا همه کار کردم جزبندگی
همه از ماه مبارکشون فیض بردن من فقط جاماندم
یه مهمون که فقط اومد و رفت بی توشه ، بی همراه ، بی معرفت ، ...
کافیه یا بازم بگم ... نه خدایا اینبار تنبیهم نکن ... آخه اگه نعمت کنارم بودن رو ازم بگیری که دیگه میبرم
دیگه بجای جامونده ... میشم ... وامونده ...
فدای عطوفتت یک بار دیگر زیر بال و پرم را بگیر
یک بار دیگر این پلک های شیشه ای ام را در زلالی محبتت برق بیانداز از همان برق های معصومانه ای که فقط از چشمان کودکان معصوم چیده ام




به بیکرانه محبتت  امیدوارم
خدایا تو همیشه بنده نوازی
اما من با بندگی ام ... ؟!     :|
 


+ دلمـ راسپردمـ بهـ تو
+ بهـ اینــ امید کهـ خریدارشـ بشیــ و بعد بگیــ جنســ خریده شده پســ داده نمیشود

+ دلــ خوشــ همینمـ کهـ گفتمـ
+  همهـ امید مانــ به توستـ پسـ مددیــ برسانـــ
+  ما را تنها بهـ خیر تو امید استــ پســ برسانــ






+ از تمامــ مخاطبینــ روشنــ و خاموشمــ عذرخواهیــ میکنمــ
بنده حقیر را ببخشید
دغدغه هایمـ گمـ میشوند بین دلتنگی هایمــ گاه گاهی که چه عذر کنمــ ، اینــ روزها تمامــ اوقاتـــ
قصد نوشتنــ دلنوشته و این ها را نداشتم
قصد شخصی نوشتن نداشتم
قصد خاطره نویسی نداشتم
اما گاهی این قدر جاده دلتنگی هایم عمیق میشود ، که دست و دلم نمیرود که ننویسم

+ لطفا بگید که حلالم میکنید
بابت اینکه با دلتنگی هایم چشم های پرمهرتان را خسته میکنم عذر میطلبم



التماس دعا
بسیار محتاج دعا هستم

 

 

 

۹۲/۰۵/۱۷

شما بگو  (۵)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** ***** ****** **** **** ******
پاسخ:
بهارم 
موقع تایپ بیشتر دقت کن 
کلمات رو حواست باشه عزیزم

یاعلی
باشه شوما بیا ما رو بکش 
ما در خدمتیم 
راست میگید دله باید صاف شه باقیش حله...
اصلا دل که یه ذره کدرم میشه سیستم میریزه بهم
الهی العفو
حلال:)
پاسخ:
الهی العفو

تشکر 
لطف کردید :)

موقع نماز که می شه، فرشته چپ و راست، عزا می گیرند که چه کنند؛ «إیاک نعبد» را جزء حرفهای خوبمون بنویسند یا جزء دروغها...

جز خوبی ندیدیم، همون رو هم حلال کردیم.

"یاعلی مددی"

پاسخ:
:(
خدا خودش کمک کنه ... برای آدم شدن جز به خدا امید ندارم

:)   فدای شوما ... محبتتون همیشه دست نوازشه رو سر ما

علی مددت

عیدت مبارک فرشته من
۱۷ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۴۰ رها پاک سرشت

دل میرود زدستم صاحب دلا خدارا.....

حلال برا چی؟؟؟؟

قشنگ بود که...

ولی به هر حال چون گفتید بگیم:حلال

یا علی....

پاسخ:
سلام :)
فداتم خواهر

قربون دستت

علی یارت
ز دست دیده و دل هردو فریاد
که هرچه دیده بیند دل کند یاد

بسازم خنجری نیشش ز فولاد
زنم بر دیده تا دل گردد آباد...

سلام

گاهی وقتا چیزی که تو دلنوشته و شخصی نوشه و این چیزا هست تو هیچ چیز دیگه ای نیست.

گاهی نیازه

از بزرگان شنیدم تنها راه تمیز کردن این عینک آبه.
اونم نه هر آبی

یه آب پاک

یه آب مقدس...

همونی که از ملکوت میارن و رو زمین تقسیمش میکنن.

آسمونیا بهش میگن اشک...

اشک...

بهانه؟

خودشون بهانش رو گفتن. البته برا عاشقا...

فبک للحسین...

همین

یاعلی
پاسخ:
:)

سلام علیکم
قربون دست خدا ... همیشه همه کاراش میزونه میزون میزون ... انشاالله اشک توبه بر چشمانمان جاری شود
 و همچنین اشک شوق وصل پروردگار
السلام علیک یاابا عبدالله ... امام حسین (ع) .... اِی خدای من بهانه از این بزرگتر ... :(

تشکر از نظرتون
انشاالله که این طور بوده باشد
التماس دعای بسیار

علی یارتون

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">