متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

دغدغه هام

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۵۶ ق.ظ

" هو العشق "


خدایا دلمو سنجاق کردم به طناب محبتت

attach شدم دیدی خدایا 

حالا save  میکنی من و پیش خودت ... :)

سلام خدمت دوستان 

مدتی پیش به یه بنده خدایی گفتیم شما دغدغتون چیه 

گفتن : کارمون ... 

گفتیم هدفتون چیه ...

گفتن : پیشرفت توی کارمون ...

ماهم گفتیم با خودمون آخه نمیشه که یه نفر فقط همچین دغدغه ای داشته باشه ...

یعنی فقط همین ...

بعدا با خودم فکر کردم دیدم من پُر مدعا هم که دغدغه خاصی ندارم ... 

این قدر حالم گرفته شد که تا چن صباحی پیش هنوز درگیر بودم باخود

حوصله هیچ کاری رو نداشتم ...

از خدا عاجزانه خواستم که به دغدغه هام دغدغه بده ، به معنای حقیقی



الان دست خدا درد نکنه چنان دغدغه ای گذاشته برام که نمیدونم باید از کجا شروع کنم

( یعنی ما همچین آدم مستجاب دعوه ای بودیم خودمون نمیدونستیم )

خدایا ببخش پُر رو شدم میدونم این از کرمته 


روزهای سختی رو پشت سر میگذارم ...



به شدت به برنامه ریزی نیاز دارم ... ولی استرس نمیذاره درست فکر کنم ...

دوران سخت و شیرینیه ... تا حالا همچین تجربه ای نداشتم ...

خواهش میکنم دعا بفرمایید

به شدت محتاج دعای همه شما دوستان هستم ... به شدت ... 

لطفا خیلی التماس دعا ...

خوشحال میشم با راهنمایی هاتون کمکم کنید ...

باتشکر از همه شما 



بزرگترین مشکلم شده غرق شدن توی فضای مجازی ... 

خواهش میکنم کمکم کنید با راهنمایی هاتون 

انشاالله سعی میکنم خیلی فعلن این طرفا پیدام نشه 

فعلن فقط نظرات رو تایید میکنم و پاسخ میدم ...

ولی خوب نمیدونم نیومدنه چه قدر طول میکشه ...

خیلی محتاج دعاتونم ...

یاعلی

خداقوت

صلوات برای فرج

:(|



تنها و تنها کنار تو این خطرات شیرین و قابل عبور خواهند بود

فدای این همه محبتت خدای من

خدای من ... عزیزترینم ... یک پست اشک ... یک پست بلورین شدن ...


برآستانِ جانان (انشاالله استفاده کنید) حجم بالا صوتی و تصویری63M

حس آرامش(برآستان جانان) حجم مناسب گوشی تلفن همراه 2M

۹۲/۰۵/۲۰

شما بگو  (۱۶)

یه حسی بم میگه در راه ازدواجی ها؟
لو بده پلک شیشه ای خودتو
وگرنه من میدونمو شوما
پاسخ:

نه حست اشتباه میگه

هیچ خبری نیست خیالت تخت

ها باشه

خبری بود عرض میکنم

اول به شوما خوبه

فعلن هیچ خبری

نمیباشد فکرشم نکن

من رسم دوستی ام مثل نان نیست که گرمش سر سفره دل باشد و سرد و بیاتش سهم نمکی چه گرمای حضورت چه سرمای نبودنت هر دو را دوست دارم.

.

.

اما پلک شیشه ای...خواهرم...قبلنا با وفاتر بودی...حالا دیر به دیر سرمیزنی به ما ! چیزیت شده آبجی...متنتم که غم توشه اشکم در اومد...پاک نگرانتما:(((((((((((((((...خداکمکت کنه...موفق باشی گلم 

پاسخ:
من شرمنده و رو سیاه ... عذر من و بپذیر ... این روزا اعضای خانوادم هم خیلی من و نمیبینن
ساعت 7 صب میرم بیرون تا 9 شب که برمیگردم

شرمنده ... عرق شرم نشست بر پیشانی مان ...
بدیمون نیست الحمدلله ... دعا کن بسیار
بسیار محتاج دعای خیر همه شما دوستانم ...
قربون محبتت

فدای شما
لطفا مارو عفو بفرمایید
سلام
کاش بشود با دنیای مجازی کمی خدافظی کنیم 
بریم سیر و سلوکمونو بذاریم پیش خدا
کمی درد دلامون بره سمت خدا
اوست جبران همه نداشته ها

موفق باشی دورادور پلک شیشه ای
پاسخ:
سلام خواهری
کاش  :|

خدای من


موفقیت نیز از آن شما خواهری گلم
:)
سلام
+با مطلب جدیدی بروز شدیم
*مشتاق نظراتون*
پاسخ:
سلام علیکم
انشاالله در اولین فرصت خدمت میرسم
اینجام بیا .
همه کار بکن ولی متعادل .
شک نکن ب همه کارات میرسی .

ان شالله خیره عزیزم.
ب همه ی دغدغه های خیرت , دونه دونه برسی , خوشال شی :)
پاسخ:
چشم 
انشاالله 

خیره ... دعاکنید ...
قربون دعای زیبات ... شما هم ...
قربون محبتت آبجی
:)
دغدغه داشتن خوبه ولی به قول خودتون باید برنامه ریزی مناسب داشته باشیم برای رسیدن به دغدغه
فضای مجازیم بد نیست اگه استفاده مفید بشه ..
ان شاالله موفق باشید درهرحال
پاسخ:
تشکر ... همین طوره ... انشاالله خدا توفیق برنامه ریزی و عمل بهش رو به بنده عنایت کنه
درسته به شرط اینکه من بابتش عینکی نشم و سردرد بگیرم ... و بی حوصله بشم ...

متشکرم ... انشاالله به لطف خدا ، با دعای شما دوستان و تلاش خودم بویژه

بسیار دعا بفرمایید

انشاالله همه شما دوستان سهم تون موفقیت باشه 

در پناه خدا
یاعلی
باتشکر از حضورسبزتون
البته اگه هدف باشه تو فضای مجازی
موندن در اون خوبه..
بی هدف باشی خوب نیست
ــــــــــــــــــــ
خدا قوت

بروزیم به مناسبت 5 شوال
پاسخ:
کلن هر چیزی زیادش مضره 
حالا بی هدف یا با هدف 
البته با  حرفتون موافقم 
حداقل اونجوری آدم خیالش راحته اگر فرصتش برای کارای دیگه نیست
داره یه کار سودمند انجام میده ...

بله بنده هم اکثرا با هدف هستم ولی خوب به درازا کشیده میشه 
خداقوت شماهم

انشاالله سرمیزنم در اولین فرصت
بسیار خوبه که خبر دادید به روز شدید 
تشکر از حضور سبزتون 
۲۲ مرداد ۹۲ ، ۰۶:۴۱ جابر گرمابی
 سلام به همه دوستان...........

ایام به کام................

چند روزی نبودم.......................

زیبا بود....

بروزم با .....

حدیث هفته
پاسخ:
سلام علیکم
انشاالله به سلامتی ...
متشکرم ... لطف دارید شما

انشاالله در اولین فرصت میرسم خدمت تون

یاعلی
۲۲ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۴۰ پرستوی کانال کمیل
سلام 
نیایم نمیای دیگه خواهری
اون عکس پایینی که خیلی خوشمل بود ...راستش دل منم قنج رفت:)
ولی دغدغه هات منو کشته مخصوصا عکسای دغدغه هات:)
پاسخ:
سلام خواهری
شرمنده ...
فعلن خیلی شلوغه سرم ... معذرت عزیزم 
عزیزم ... چه دلای شبیهی :)  برای قنج رفتنت دلم قنج رفت

قربونتون  ...  قابل شوما رو نداره

خیلی التماس دعا 
بیرون رفتن از دنیای مجازی خیلی سخته! اصن نشدنیه! [ستاد تخریب روحیه:دی]
پاسخ:
بعله ... این و خوب گفتی  
تخریب روحیتون تو حلقم

:)
دلم برات تنگ شده بود
مرسی
پاسخ:
خواهش میکنم


شما کوتاه اما 
همیشه پر محتوا مینویسید
قلم تان در راه اسلام 
پایدار و پویا انشاالله برادر 

یاعلی
خداقوت
سلام

فهمیده ام

ارزش انسان

به آْن چیزیست

که برایش آه میکشد...

(این آه همون دغدغه هست. متاسفانه خیلیا ندارن!!!)

حضرت علی میفرمایند اگه از یه کاری میترسی اصن با کله برو تو شیکمش(مضمونش اینه. من با بیان خودم میگم.)

آدم تو مسئولیتاست که بعد انسانیش رشد میکنه و اثر این رشد رو هم تو همون مسئولیتا میتونه ببینه.

خلاصه اصن نترسین از مسئولیت. هر چی هست بجای اینکه اون بیاد سراغتون شما برید سراغش اما با چند تا شرط

1- از همون اول به خدا اعتراف کنید که خدایا خودت میدونی من آدم ضعیفی ام! و خودت میدونی که من ازین کارا نمیتونم انجام بدم. پس تکیه گاه و پشت و پناهم فقط خودتی و بس(توسل)

2- حالا که تکیه گاه شد خود خود خود خدا دیگه خیالتون تخت باشه که اگه کوه هم جلوتون در بیاد با یه یاعلی میکنیدش از بیخ! چون قادر مطلق هواتونو داره (توکل)

3- حالا که یه همچین قدرتی خدا بهتون داده شما هم تا اونجا که میتونید سعی کنید برای انجام خیلی خیلی خیلی خوب اون مسئولیت(تلاش)

4- برای اینکه بتونید خوب تلاش کنید نیاز دارید به توانمندی و برنامه ریزی کاملا دقیق. پس متناسب با اون مسئولیت نیازهاش رو برطرف کنید و توانمندیهایی که اون مئولیت لازم داره رو کسب کنید. بعدش خیلی عالی باید برنامه ریزی کنید(برنامه ها! یه برنامه درست و درمون) و همه تلاشتون رو بکنید که برنامه رو عملی کنید.(البت تو برنامه ریزی هم حسابی باید کارارو بسپرید به خودش وگرنه نمیشه!!!) سعی کنید ذهنتون رو ذوم کنید رو انجام برنامه و پیشبرد اون (تمرکز)

خلاصه با این چهارتا ت که خدمتتون گفتم نفر اول دنیا میشید اگر بتونید کامل اجراش کنید:

توکل توسل تمرکز تلاش

هرچقدر اجراش کنید به همون نسبت موفقیت گیرتون میاد.
اوکی؟


فضای مجازی هم کاری نداره که.
ساعت بذارید که کامپیوترتون سر فلان ساعت خاموش بشه!!!(اینو شوخی کردم.)

موفق باشید انشاالله

راستی اون پاراگراف اولیه خیلی قشنگ بود.اتچ و سیو و این صوبتا

یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم
این سخنان حضرت علی همیشه نفسه ... متشکرم از یادآوری این سخن جانانه ...
بسیار هم خوب ...
شما حقیقتا استاد هستید ... 
انشاالله تمام تلاشم رو به کار میگیرم این کارها رو انجام بدم ...
خدایا بامن باش ... بی تو دیگر نمی شود ... مثل همیشه و بیشتر از قبل کنارم باش

وای از دست این مجاز آباد ... از امروز اراده بر این کار کردم تا حدودی هم موفق بودم
:)   چه جلب ...

ok

متشکرم ... انشاالله به لطف خدا و دعای شما دوستان و البته تلاش بی وقفه خودمان ...

شما قشنگ خوندید استاد ... تشکر بابت لطف تون

علی یارتون
باتشکر از حضور سبزتون
خداقوت
سلام
خسته نباشید ... عید شما مبارک
قشنگ بود
التماس دعا
پاسخ:
سلام علیکم
برای شما هم خداقوت ... متشکرم
این عید سعید برشما هم مبارک

دست خوانندش درد نکنه ...

محتاجیم به دعا
بنده همواره به یاد همه دوستان هستم
امروز زیارت شهدا جای همه شما دوستان رو خالی کردم
۲۱ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۳۵ رها پاک سرشت

سلام

محتاج دعاییم ما هم.....

دانلود کردیم و زیبا بود

در صحنه بودن و دغدغه داشتن قشنگه...بی دغدغه زندگی کردن بزدلانه زیستنه!!!!

منم مشکل شما رو دارم زیاد تو فضای مجازی ام...

یا علی

پاسخ:
سلام عزیزم
ما محتاج تر
نوش جون
:)  همین طوره 
 
:( خیلی سخته ترک بشه (منظورم اینه که کم بشه )
خدا کمک مون کنه

یاعلی
۲۱ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۵ جوان انقلابی
سلام

این دغدغه ها نباشه که زندگی مثل خط نشون دادن ضربان قلب صاف و بی مزه میشه!

عکساتونم قشنگه :)
پاسخ:
سلام علیکم
چه تعبیر جالبی
درسته حق با شماست
ولی انشاالله به همراهش خداوند آرامش بی اندازه عطا کنه

متشکرم 

التماس دعا
قضیه چیه؟

چه دغدغه ای پیش اومده؟
پاسخ:
یه سری مسئولیت به مسئولیت هام
اضافه شده ...

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">