متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

توشه زندگی

پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۴۱ ق.ظ

" به نام خدا "




آسیابِ زندگی با سرعت همیشگی در  حَرکَتــــ استـــ
حیف از سیلویِ من که خالی از گندمی پُر بَرکَتـــ استـــ

گَرسیلویِ دل خالی بُوَد ز توشهِ ای که برای حرکتــ استـــ
بی فایده است آسیابِ زندگی حالا هَرچه قدر هم که دَرحَرکَتــ استـــ

پلک نوشته  


خدایا دستم خالی




دلم دستمالی




نفس هایم به شماره افتاده اند
در این آخرین نفس هایم



میگویم
الهی العفو
انامسکین
انا عبدک ضعیف
ارحم
یا رحمن
یا رحیم



خدایا
کاری کن که
ازتب
محبتت
شیطان درونم سرکوب شود

یا اله العاصین
یاستارالعیوب
انی ظلمت نفسی



(قلبت رو توی هر حصاری جانگذار )
بهترین نغمه ها از دم و دستگاه تو به گوش جانم میرسد
ای جانانِ من
خدایِ من
 



<
۹۲/۰۵/۲۴

شما بگو  (۳۶)

بسیار زیبا
پاسخ:
تشکراز لطفتان

یاعلی
الهی کیف ادعوک و انا انا و کیف اقطع رجائی منک و انت انت...

اون دو بیت اول فوق العاده بود بالاخص مفهوما که مفهوم خیلی مهمی رو به زیبایی و با یک مثال ساده رسوندید..
ان الانسان لفی خسر

یاعلی
پاسخ:

الهی و ربی ...

متشکرم از شما ... نظر لطف شماست ...

 

خدای من

به فریاد من خسران زده بشتاب

میترسم دیرم شود

 

علی یارتون

سلام
نوشته ها زیبا بود
اما عکساش زو نمیدونم
عکسای خوب تری میشد گذاشت

به هر حال سلیقه ها فرق میکنه  یه نظر بود
پاسخ:

سلام علیکم

تشکر از لطف شما ...

من پیشنهاد میکنم شما برای هر قسمت عکس پیشنهادی خودتون رو لینکش رو بگذارید

بنده مشتاقانه استقبال میکنم ...

نظرتون محترم

تشکر بابت اینکه دقیق شدید

شما دوستان هستید که باعث میشوید

ما بتوانیم رشد کنیم ...

انی ظلمت نفسی
بسیار بسیار هم زیبا
تصاویری که میگذاری مرا به وجد میاره
پاسخ:

       سلام قربون شوما

قربون محبتت

فدای شوما

:)

۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۴۰ بودن یا نبودن
معلم می دانست که "فاصله" چه به روزمان می آورد..

که به خط "فاصله" می گفت "خط تیره"...[گل]
پاسخ:

       چه قدر زیبا

تشکر از حضورتون

الهی
انی احبک ..
پاسخ:
:)
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۰۷ محرم نینوا
ایرانم ، منتهی نمیدونم چرا اروپا میزنه
پاسخ:
       اتفاقا همین کامنت تون رو هم دوباره اروپا زده
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۶ محمد کیوان
سلام بزرگوار

دلنوشته بسیار بسیار زیبایی بود

برقرار و پایدار باشید
پاسخ:

سلام علیکم

تشکر بابت لطفی که نوشته بنده لایقش نبود

 

و همین طور شما

یاعلی

۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۱ محمد کیوان

هوالودود

و باز غروب چه بی صدا پا به حریم تنهایی دلم می گذارد،گویی نجوایی از دور مرا به سوی خویش می خواند،به اطراف می نگرم چیزی نمیابم

از خویشتن جدا می شوم،در فرار از سنگ فرش خیابان محو و در انزوای قناری به سکوت می نشینم،

اما باز نمی یابم...

پس این نجوا از کجاست،چرا دستی،دستم را نمی گیرد،چرا کسی به فریاد بی صدایم نمی رسد.

چشمانم را می بندم و دور می شوم، دور... از خود،ازین دنیا،می خواهم بگذارم و بگریزم

اما دستی از غیب گریبان دلم را می گیرد و آهسته زیر گوشم نجوا می کند !!

آهای دور مانده از خود به کجا چنین شتابان...

اندکی صبر،بمان و طبیب دل بیمارت باش..


پاسخ:

       زیبا بود

تشکر

طبیب حقیقی ام مرا با این حال زارم به خود وامگذار

 

یاعلی

 سلام............

هفته خوبی داشته باشید...............

بروزم..................

با حدیث هفته..............


خوشحال میشم اگه سر بزنید............ و نظر بدید...
پاسخ:

       سلام علیکم

متشکرم ... همین طور شما

 

انشاالله الان میام

۲۵ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۳۹ محرم نینوا
جدا از نوشته های قشنگتون ، عکس هایی که انتخاب میکنید خیلی قشنگه
پاسخ:

بنده رو شرمنده میکنید

متشکرم

 شما ایران هستید؟

یه دفعه آی پی تون اروپا بود؟

من غصه دار نمیشوم
خداوند قلبی بهم داده که ............

خودت میدونی دیگه چطوریاس

من بروم صدای اذان عشقم میاید
وقت ملاقات خصوصی برایم گذاشته مرا فرامیخواند به سوی خودش
التماس دعا پلک شیشه ای
پاسخ:

عزیزم

التماس دعا

به حرفای و دلنوشته های شما نمیرسه
اینها جای ندارن گاهی اوقات ولشون میکنم برن
برن جاهای که لیاقتشو دارن
گاهی پیش تو
گاهی در میان وبلاگمون
گاهی همون گونه در اس
گاهی در میان حرفایم


جای برن و از این زندان دل خلاص بشوند و بعضی حرفها تا اخر عمر حبس ابد میخورن


پاسخ:

قربان شما

شرمنده نکن باز منو خواهر

حرفهایت هم مثل خودت قشنگند

قشنگ من

:)

راستی دیدی وبلاگمونو فیلتر نشون میده؟
یعنی عاشقی و خداوند رو داشتن از چیزهای که ادمو تحریک میکنه؟
پاسخ:
نه برای من که باز میشه
بگو ای دل دیوانه سفرم بسلامت
دیار عشقم ارزوست 
سفرم عشقم ارزوست
دوستانی مثل تو ارزوست
خدایا من ندانم خوبی کنم بدیهایم را به خوبی تبدیل کن

نمیخوام داغدار بشم این لحظه هامو 
نمیخوام بمیرانم لحظه های نابمو
حالا که خداوند منو لایق عاشقی دانسته میشتابم بسویش
تا بتوانم لفهمم چی شده
از روز و تاریخ چیزی یادم نمیماند
فقط اینو میدانم که شما های که عزیزین و رو چطور بیادم بیارم در روز تولدتان


دیگه مثل اول روزانه نمینویسم
حرف دل مینویسم
حرفای که هیچ جایی نوشته نشده ان و در این سالها در دلم حک شده ان

و توهین های که میان و میزنن


دیگر نوشتنم مثل قبل نیست بوی بوی بوی خدا گونه دارد

دلم بسیار دلتنگ شده
بسیار بسیار
دیگر از جای ضافش چیزی نمانده
نمیدانم دلم چاق شده یا لباس دلم تنگ شده
دیگر همه جاهای اضافش رو باز نموندم
اما دلتنگ میشوذ
وقتی حرف از دلتنگی میشه صدای اذان منو دیوانه تر میکنه
میگن عاشق دیوانس
اما بنظر من عاشق دیوانه نیس
دیوانه میشه از خود بیخود میشه در اذان عشق
پاسخ:

:)

عزیزم

منم

الهی

همین طوره

:)

قشنگم

حرفاتم مثل خودت همیشه قشنگه

 

چقد زیبا حرف میزنی پلک شیشه ای
راستی هرجای کامنتم داره اذیت میکنه و میتونی پاک کنی خانوم جان
پاسخ:

قربونت برم

نه این چه حرفیه

خدا بدادت رسد پلک شیشه ای
با جواب کامنتم اشکم رو دراوردی دختر گل
اخه این حرفا چیه میزنی خانوم جان
نگو اینجوری 
اشک هایم سراغت را گرفتن
گفتم دور است از من
اما دلم یهو تندتند به قلبم تپش داد
دیدم اگرچه از هم دوری قلبت همراه من است

ی وقتها حس این دوری بدجور اذیتم میکنه اما پلک شیشه ای میدونی چیه
اون دل میگی خوب جوابی بهم میده


الان ی عدد بهارخانمی مونده و دریای اشک
پاسخ:

عزیزم :(

ببخش

بهاررر

قربونت برم

فدای تپشت

من هم با تو ام

دور دور ، اما نزدیک نزدیک

عزیزم

بهاررر

منم همیشه دوری از عزیزانم برام سخته

 

تو رو خدا گریه نکنی خودت رو اذیت کنی ها

جان من بهار

این تن بمیره

نمیخوام غصه داربشی

نه عزیز جان من کسی شرمنده نمیکنم
جدیدا ی چیزی مثل خوره افتاده توی وجودم نمیتونم بی تفاوت باشم به خواهرای گلی مثل شما


همین روزاس که بیام بگم میخوام بیام شهرتون ببینمتون
دلم اینقده میخواد از نزدیک ببینمتون که خدا میدونه

کاش همه چی میسر بشه بشه بیام همه خواهرای گلمو ببینم
ایران سرای من است و خواهرای مجازی حقیقتی شدن برای من
پاسخ:

چرا بهارِ من

عزیزم بمیرم که باعث میشم این جوری به تپش بیافتی ... از بس که با محبتی ...

الهی ... آقا چه قده خوب ... بیا حتما ...

شایدم من بیام ببینمت ... :)

منم همین جور :)

انشاالله ...

الهی من فدای شوما

انشاالله حقیقی خواهیم شد

 

حیف شارژم ته کشید وگرنه زنک میزدم
میگم خوش بحالت مامانت ادرس اینجا داره
من جرات نمیکنم بگم اینترنت دارم وگرنه خدا میدونه چه بلایی سرم بیارن
خوبه مامانی دقیق داری
البته مادر بنده خدای من سفارش زیاد میگیره حواسمون همش به حساب کتاب شده و نمیشه زیاد بیام نت
میام ی پست میذارمو مبرم
الان فهمیدم هستی
ولی خدایی مونده بودم تو معنی کردن
پاسخ:

نه آبجی انشاالله خودم میزنگمت

هه هه ...

عزیزم صبوریت همه مشکلات رو حل میکنه ...

عزیزدلم ایشون مامان محبی بنده هستن ... مامان قلبی ... مادرم نیستن ... البته مادرم هم ایشون رو مامانِ من صدا میکنند ...

:)  قربونش برم ... مامان بیاببین چه خبره

الهی ... خدا حفظت کنه ... تو همیشه نمونه ای ... خدا بهشون توان بده و سایشون همیشه بالای سرت باشه ... عزیزم مامانا در هر صورتی نازن

باشه ...

:)

تلاش کن یه کوچولو میشه

 

وای مامانت ادرس اینجا دارن؟
پاسخ:

بعله ...

مامانمون این جوریان

پستت کوووووووووووووو؟
که درمورد خودتو مامانت نوشته بودی 

پلک شیشه ای خفت میکنم
پاسخ:

سلام

مامانم صلاح دیدن برش دارم

منم گفتم چشم

:)

خدا باهاته خیلی خیلی نزدیکته که اینقده مهربونه دقیق زمانی تو میای و خبر میگیری و فکرم پیش توست
پاسخ:

آره عزیزم

همین طوره خدا همیشه من و شرمنده میکنه ...

بهار تو هم همیشه من و شرمنده میکنی ... محبتت بی اندازَس

ها میبینی بهار ... 

:)

الانم میخوام پست بنویسم نمیتونم بنوییسم
هنوزم ذوق دیشبمو نمیتونم بنویسم
پاسخ:

  عزیزمی

:)

قربونت برم

سلام خوبی پلک شیشده ای
یعنی اگه صد تا عکاس ماهر ان لحظه عکس میگرفتن نمیتونستن لحظه ها واحساس منو داشته باشن
جالبیش این بود من سرکار بودم زنگ زدم خونه من برم نماز بعد میام
خلاصه نماز دوم رسیدم با همون برای مغرب اقامه کردم
و عشاء فردا خوندم
در دلمان از عصرش کفر میگفتیم چرا شماره ها پاک شده
دیگر گفتیم برسیم خانه که بگویم چنان دلم هوایی شده و برات نماز زیارت خوندم که دیدم اس امد
حالا کی و کجا
زمانی که تو دعای کمیل میگه یا غیاث المستغیثین
منو میگی 
اس تو رو میگن
گوشی میگن
فک کنم هممون دهنمون باز مونده بود
جالبیش این بود شما که خودت اس دادی
همینجور برای نفر دوم تا گفتن یا رب مددت
نفر دوم 

این دعای کمیل دعایی شد و همه امدن توی دعا
امدم بگم بهت
ببینین شما هم اونجا بودین درسته حضور جسمی نداشتین اما دلاتون اونجا بودش

ببخش زیادی حرف زدم
دیشب نشد دیگه اس بدم فک کردم خوابی
الان امدم دیدم پست گذاشتی
گفتم کاش اس میدادم
هیچی دیگر من برم
پاسخ:

سلام الحمدلله

:(

:(  برای منم یه دوباری اتفاق افتاده ... خیلی اعصاب خرد کنه ...  :(

عزیزدلم ... من همیشه شرمنده محبتت ... قربونت برم منم تو فکرت بودم میخواستم بهت زنگ بزنم ... اولش فرصت نشد ...

بعد ترسیدم دوباره زنگ بزنم تا دو سه روز قلبم تو حلقم باشه و خودم و پیشت لو بدم ... هیجانِ دیگه ...

بهارمن قربونت برم ... زبان بسته شدم ...

من و میگی به این جای کامنتت که رسیدم زدم زیر گریه ... :( 

خدایا این همه بزرگی تو اما من و ببخش که همیشه ناشکرم و ناخلف ...

حیف مثل همیشه دور و برم شلوغ پلوغ بود نشد گریه کنم  درس حسابی ...

 

این بخاطر دلِ زلالته بهار ... قربون دلت آبجی ... قدر خودت رو بدون ... آقایی قدر این آبجی تک دونه ما را بدونید لطفا ...

:(

بهارررررررر

بهارررررررر

بهاررررررررر

قربون خدا برم ... میدونه این روزا به شدت محتاج دعام ... به شدت ...

بهاررررررررر

فدات آبجی

من برای اس شما دوستان همیشه بیدارم ... راحت باش هرموقع خواستی پیامک بده ... فوق نهایتش اگه خواب باشم بعدا میخونمش ...

من خوابم سنگینه ...

فدای شما ...

انشاالله بهت میزنگم

:)

 

التماس دعا :)

۲۵ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۳۴ همون گمنام

الهی!

نه من آنم که ز فیض نگهت چشم بپوشم، نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی

در اگر باز نگردد، نروم باز به جایی

پشت دیوار نشینم، چو گدا بر سر راهی

کس به غیر از تو نخواهم

چه بخواهی چه نخواهی...

باز کن در که جز این خانه

مرا نیست پناهی...

"یاعلی مددی"

پاسخ:

الهی !

بازکن در که جز این خانه

مرانیست پناهی ...

 

علی مددت

گمنام آشنای ِمن

:)

کرتیم  ما

۲۴ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۲۸ جوان انقلابی
...دلی دستمالی!

واقعا خوب اومدید، متناسب با عکس هم بود.

کلا عکس ها هم قشنگ بود.
پاسخ:
:|

:)

تشکر

سلام
ممنونم که خوشحالم کردی یعنی انقده خوشحالم نمیدونم چی بنویسم
پاسخ:
سلام خواهری
فدای شوما
اگه فرصت شد زنگت میزنم انشاالله
:)
خدایا

مواظب خودت باش...




سلام
پاسخ:
:(

خدای من


سلام علیکم
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۰۹ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام
خداقوت!
چقدر زیبا مینویسید!
خیلی وبــــــــ زیبایی دارید!
بـوی ِ نـاب ِ بهشـت می دهـد همـهٔ نام های ِ قشـنگ ِتـو
می گذارمشان روی ِ زخــم های ِ د ِ لَ م ..
گفته بودی اَلجَبّـار
یعنی کسی که جُبران می کند همـهٔ شکستگی هایِ د ِ لَ ت را
گفته بودی اَلمُصَـوِّر
یعنی کسی که از نُـو می سازد
همـهٔ آنچه را ویـران شده است درون ِ د ِ لَ ت
گفته بودی الشّافـی
یعنی کسی که شفا می دهد تمـام ِ زخم هایِ عمیق و نا علاج را
هوای ِ دلـم سبک می شود با زمزمـهٔ نام هایِ زیبایت
نَفـَس میـکِشَم در هوایِ مهـربانی هـایِ نابت ...

خوشحال میشم به وبم سر بزنید
لینک شدین دوس داشتین لینکم کنید
التماس دعا
یازهرا کربــــ بلا انشاالله
پاسخ:
سلام علیکم
برای شما هم خدا قوت
لطف شما بنده رو شرمنده کرد ... تشکر
زیبا میبینید

چه متن دلربایی
بسیار زیبا بود

چشم انشاالله خدمت میرسم
تشکر
شماهم لینک شدید با افتخار
محتاجیم بسیار
به یاد همه دوستان هستیم

انشاالله

 دیدن تو خواندن شعری عاشقانه است ..

:)
پاسخ:
عزیزمی شوما

:)

قربونت برم
سلام، دل نشین نوشتید...

تغییر منزل داده ایم...
پاسخ:
سلام دلنشین ای از خودتان است
سپاس
تبریک برای این اتفاق خوب

۲۴ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۰۳ محمدصادق برجیان
بــیـــســت!
پاسخ:
سپاس
:|
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۰۲ محمدصادق برجیان
نمازم رکعت رکعت همه عشق، خودم بی عشق...
امشب دو رکعت نماز به نیت عشق می خوانم، عشق که فقط واژه نیست...
تویی، هان!
.
.
.
اللهم عجل لولیک الفرج[گل]
.
.
.
التماس نور!
پاسخ:
زیبابود
اللهم عجل لولیک الفرج

محتاج
به یاد همه هستیم انشاالله

۲۴ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۰ رها پاک سرشت
خدایا 
کاری کن که 
ازتب
محبتت 
شیطان درونم سرکوب شود
یا علی
پاسخ:
:)

علی یارت

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">