متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

پلک نوشت هایی صرفا برای مامانم و مادرم

چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۰ ق.ظ

" هوالعشق "

گرمای مهربانت

قلب یخ زده نچسبم را در میان

دستانش جای داد

تا دستکشش محبتش

پناهی باشد

تا قلبم میان این همه سرما گم نشود

اما نگذاشت ذوب شوم

تو فقط یخ ها را ذوب میکنی

نه قلب ها را

قلبم دَر چایِ محبتِ خُدا ، خُدا کُنَد حَل شود


+ برای مامانم

 

اینبار لجبازی نکن

بادلم،  

ماه من شو

تا برکه ات باشم

برای برکه همین کافی

که تلالو نور

ماهی چون تو

در آن باشد

 

خدایا ممنونتم بابت این همه نعمت :)

التماس دعای فراوان

مهر شده

شما بگو  (۱۵)

مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته صبوری . مادر یعنی به تعداد همه  روزهای اینده دلواپسی .مادریعنی به تعداد ارامش همه خوابهای کودکانه تو بیداری. مادر یعنی بهانه ی بوسیدن دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد.مادریعنی بهانه دراغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود. مادر یعنی بازهم بهانه ی مادرگرفتن
پاسخ:
گریم گرفت
:(
قربون همه مامانای عالم!
خیلی دلنشین نوشتی!

:)

سلام دخترم سحر روز شنبه ات بخیر

در ازن آخرین لحظاتی که داریم آماده میشیم برا حرکت من به قدر یه فرصت سرزدن به وبت از رئیس خونه وقت گرفتم و با پذیرفت منت تمام اجازه صادر شد...

یه سر اومدم که خداحافظی کنم و حلالیت بطلبم. آره دیگه ایشالا بعد نماز راه میافتیم.

دعاکن که دست خالی بروم و دست پر برگردم...(البته این فلسفه داره که به شرط حیات میگم برات)

راستی برای همه متنهات هم نظر دارم ولی الان اصلا وقت نیست.

"یاعلی"

پاسخ:

       سلام فدای شوما بشم من

شرمنده نشد ، زودتر اون صوت رو بگذارم ...

اوه اوه ببخشید ... دست صاحب خونه برسه به کربلا ... منت گذاشتند ... منت گذاشتید برما و اینجا

میدونستم میای نت ، اون جگر سوز رو میگذاشتم ببری امام رضا باش صفا کنی ...

فدای محبتت ... سفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر به سلامت ... انشاالله همانگونه که میخواهی بشود ...

انشاالله 120 و بیشتر سایتون بالای سرمون باشه : البت اگه ما زنده باشیم :)

باشه عزیزم ... انشاالله بی خطر و پُربرکَت باشه سفرت خانومی :)

سلام

زیبا نوشته بودی...من دور از مادرم هستم... یه لحظه بشدت دلتنگشون شدم

خدا مادرت رو برات نگه داره.

فقط یه سوال:چرا نوشتی برای مامانم و مادرم؟این دوتا کلمه که یه معنی میده!!!

پاسخ:

       سلام اولا چرا شما از خودتون نام و نشونی نگذاشتید خواهر/برادر

متشکرم ... انشاالله خدا مادرتون رو حفظ کنه و هرچه زودتر بهشون برسید ... میفهمم مادر آدم و کلن هر دوتا شون نفس اند

متشکرم ، ممنون

نه دیگه مادرم ... یعنی مادرم که من و بزرگ کردن و خدمت شون ارادت دارم خاک کف پاشونم بنده ... غلام حلقه به گوششون

مامانم ... مادر محبی بنده هستند ... از دوستان بنده هستند ایشون ما جانمون فداشون ... زحمت شان میدهیم همیشه ... عین مادرها بامحبت هستند و وجودشون نفس ومایه آرامش بنده

خدا جفتشون رو برام نگه داره

از اینکه دقت کردید نهایت سپاس رو دارم

اتفاقا منتظر بودم بقیه هم واکنش نشون بدن ولی ... کسی چیزی نگفت ...

۰۱ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۰۳ بودن یا نبودن
آرام بگیــــــر دلــــــم ...

تنـــگ نشـــو برایــــــش ...

مگـــر نشنیـــدی جملـــه ی آخـــرش را ...!

" چیــــــزی بِینمــــــان نبــــــوده """"
پاسخ:

تلخ ...

احساسی قابل لمس ... تلخ تلخ ...

:(

سلام نمیدونم چرا برای این مورد نظر نگذاشتم هنوزم فکر میکنم چرا یادم نمیاد
پاسخ:

       سلام آبجی

نیدونم ...

:)

خدا حفظشون کنه برای شما :)

نوشته ی دلنشینی بود .....
پاسخ:

ممنونم عزیزم .... خدا عزیزان شما رو هم براتون حفظشون کنه ....   :)

لطف داری

۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۰۷ محمد کیوان
قلبم دَر چایِ محبتِ خُدا ، خُدا کُنَد حَل شود....


سلام بزرگوار

نوشته بسیار زیبا و دلنشینی بود.

پیروز و سربلند باشید
پاسخ:

      سلام علیکم

 

از اظهار لطفتون ممنون

متشکرم

و شما هم

در پناه خدا

۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۰۰ محمد کیوان

هوالــــــــسلام

سلام نام خداست

سلام نجوای دوست است  اصلا...

سلام همان واژه لبیک به بنده است

سلام می کند...

هر روز سلام می کند به بندگانش..

می شنوی ...؟

آه که چه دلنشین است و خوش آهنگ نوای مِهر او

خوش به حال ما...

تو هم می شنوی؟

من که عمری است غرق در دریای مِهر سلام شده ام

صبح همراه با مخلوقات او هر کدام با زبان خود او را سلام می دهیم

الله اکبر

هر یک به هر زبان به آغاز

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

می ستاییم آن را که فقط اوست ستودنی

اَلْحَمْدُ لِلّهِ رَبِّ الْعالَمینَ

آن بزرگ لطیف و مهربان

اَلرَّحْمنِ الرَّحیمِ

او که من و هر آنچه می بینم و نمی بینم ازآن اوست

مَالِکِ یَوْمِ الدّینِ

او که یگانه دستگیر عالمیان است، همان که سر بر آستان او می ساییم

اِیّاکَ نَعْبُدُ وَ اِیّاکَ نَسْتَعِینُ

او را که به هر دَم و به هر قدم ، به هر پگاه و به هرنگاه، مرا به سلام شدن می خواند

اِهْدِنَا الصِّراطَ الْمُسْتَقیمَ

سلام همان جاده بی انتها،همان نور که اگر نبود،هیچ نبود،همان راهی که مرا غرق در خود کرد و دست نحیف و ناتوانم را فِشرد و از دره وحشت و تنهایی بالا کشید

صِراطَ الَّذینَ اَنْعَمْتَ عَلَیْهِمْ غَیْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَیْهِمْ وَ لا الضّآلّینَ

چه رسم زیبایی است هربار که یکدیگر را می بینیم به یاد یگانه یار و همراه و دوست، نام او را می بریم..

سلام...
حال ما خوب است اما تو باور نک...

 

پاسخ:

       سلام علیکم

بسیار زیبا بود و به دل نشست این متن ارزنده تان

خدایا سلام میکنم تا میان وجودم عطر بپیچد ...

خدایا والضالین مان نکن ... خدایا من فقط ازت صراط المستقیم میخوام همین ...

 

خداقوت

انشاالله عطر حضور خداوند در زنگی تان ساری و جاری باشد ...

یاعلی

ممنون از اینکه حضور پیدا کردید

سلام این یه عکس از سایت TIME.IR هستش و فردا هم سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی. یه نگاه بندازید ببینید من چشام ایراد داره که نمی تونم پیداش کنم یا اینکه زاد روز داراب (کوروش) مهم تر از سالروز وفات حضرت عبدالعظیم هستش که اونو نوشتن ولی اینو نه !

عبدالعظیمی که درباره زیارت قبرش گفتن:"من زارعبدالعظیم حسنی بری کمن زارالحسین بکربلا"

و نکته دوم که اونم از اهمیت بالایی برخوردار هستش اینه هی رفرش بزنید تو این صفحات یه سری جملات میاد ، ببینید دریغ ،

از اینکه یه جمله از امام یا رهبر،یاحتی ابن سینا یاحتی فروغ فرخزادی،یا حداقل یه چیزایرانی بیاد!

واقعن واسه خودم متأسفم واسه این همه بی توجهی .

در ضمن اون پایین یه بخش انتقاد و پیشنهاد داره که من لینکشُ  اینجا گذاشتم حتمن برید و نظر بذارید ایشالله رسیدگی کنن و درست کنن تقویمشونه که کلی مردم بهش رجوع می کنن .

خانه از پای بست ویران است : سایتی که اسمش به این (                                                       ) بزرگی باشه ! ولی اولش با اسم خدا حتی یه بسم الله ساده شروع نشه ، مشخصه بهتر از این هم نمیشه . بعدم بزنه ساعت و تقویم رسمی ایران .

نمی دونستم این جمله رو واسه این سایت گفتم ، الان که نگاه می کنم بهترین وصف واسه اش همینه : ندیدنت سختِ ، دیدنت سخت تر ...


برگرفته از سایت حلال ها
پاسخ:

       سلام علیکم

نمیدونم باید چی گفت ...

ایرانی بودن و کوروش و اینا بد نیست ولی غفلت ها لج آدم رو در میاره

به جای اینکه اول مسلمان باشند بعد ایرانی  ....  الکی رگ شون مثل میل گرد میزنه بیرون اول میشن ایرانی ...

انشاالله سر میزنم حتما و نظر خواهم داد

خداقوت شما و دغدغه هایتان

تشکر میکنم از حضورتان

یاعلی

۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۱۱ یک پسر مجرد
راستی من قانون وبتون یادم رفت یه لحظه!
باید مینوشتم لینک شدید شما!!
پاسخ:

نه !شما درست نوشتید

همین که فعل مفرد نباشه کافیه

تشکر از این بابت که احترام گذاشتید

۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۰۹ یک پسر مجرد
سلام
اول از همه ممنون بابت نظر خوبتون ...
با بیشتر نظرتون موافقم، منم یه خاطره بگم:
رفیقمون رفت یه شلوار لی خرید آورد خونه دید بهش کوچیکه، بردش مغازه عوضش کنه، گفت پولت بهت نمی دم اما میتونی یه شلوار به جاش برداری، این رفیقمونم از این بچه مذهبیاس، گفت هر چی گشتم فقط یه دونه از این جین ها که پاره هست رو رونش پیدا کردم. دیدم فقط همین اندازم، گفتم این ضایعس! مغازه دار گفت: چی کار کنم که ضایعس؟! خلاصه مجبور شد بالاجبار چون پولش پس نمیداد از این شلوارای پاره بخره!
حالا خیلی هم پاره نیست که بدنش معلوم باشه اما خب ببینید ما چه وضعیت اسفناکی داریم.
من که پسرم خودم بدم میاد از این لباسای تنگ بپوشم، به قول شما آدم توشون احساس خفگی میکن.
مد به نظر من یعنی چیزی که رسانه ها تبلیغ میکنند و عده ای هم بی خردانه و فقط از سر جبر ریانه ای و تحمیلی میرن دنبالش.
به قول رائفی پور یه دفعه میبینن اون دنیا یقه یه نفر میگیرن به خاطر این طرز پوشش و میگن گناه ده هزار نفر گردن توئه!!!
آدم فکرش که میکن تنش میلرزه دیگه چه برسه واقعاً این اتفاق برامون بیفته :(
+ لینک شدید/
++ خداوند سایه ی همه ی پدر و مادرهارو بالای سرمون نگه داره، انشاالله ...
پاسخ:

سلام علیکم

خواهش میکنم ... ممنون ...

اِی از دست این روزگار ... واقعا هم اسفناکه ... اگر کسی حقیقتا به عمق فاجعه پی ببره شبانه روز اشکش قطع نمیشه ... تغییر سبک زندگی خیلی کلانه ... :(

واقعا هم خفگی ... متنفرم از لباس هایی از این دست ...

همین طوره ... امان از این رسانه ... خدا بانی این همه مصیبت رو لعنت کنه ...

وای به حال مون و شون  چه قدر مردم رو به گناه انداختن و ... خدایا پناهمون باش ...  :(

متشکر

آمین ... انشاالله ... نفس هستند همه شان ...

بگذار طلوع کند آفتاب از هر طرف که دلش میخواهد …
من روزم را با خاطره ی “تو” آغاز کنم …

.

.

خیلی زیبا نوشتی پلکی جان...خدا نگه داره برات اونا رو

پاسخ:

بایاد تو میکنم آغاز ... بسم الله ...

 

شما دلبری میکنید با این کامنت های زیباتون خواهری

 

... ممنونم محبت داری به من ... ممنونم ... خداوند عزیزانمون رو برامون حفظ کنه انشاالله ...

اون هایی شون هم که رفتن قرین رحمت باشه روحشون ... انشاالله ...

 

:)

خدا حفظشون کنه...
نعمتن نعمت

پاسخ:

انشاالله ...

همین طوره ... بزرگترین نعمت ها

 

۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۲۶ جوان انقلابی
یه بنده خدایی گفت: مامانا مثل مداد میمونن! هر لحظه تموم شدن و آب شدنشون رو میبینی! :(
و در ادامه گفت: باباها هم مثل خودکار میمونن! یهو میبینی دیگه نمینویسه!!

خیلی جالب بود برام! اصن داغون کرد! :((

سلامتی همه پدر مادرا صلوات.
پاسخ:

:(  بمیرم الهی ...

:( بمیرم الهی ...

این دو سطر برای گریه یه روزه من کافی ...

خدایا عزیزانمون رو پدر ها و مادرهامون رو در آغوش محبتت حفظ کن ...

خدای من ...

تشکر

 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم  

خدا مامان ها رو برامون نگه داره...

فدای مامانم...
پاسخ:

       همین طوره

خداحفظشون کنه ...

منم فدای مامانم و مادرم

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">