متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

شرح جیم بی تو 3

پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۱۱ ب.ظ
" بسم الله الرحمن الرحیم "

سلام :)

با صحبت های حضرت شان چیزی باقی نمی مونه
فقط التماس دعا



حجم: 1.91 مگابایت
توضیحات: امام زمان_آقا


امام زمان _اشک
حجم: 947 کیلوبایت
توضیحات: امام زمان _ حاج آقا پناهیان


یاعلی
صلوات برای شادی دِل عزیز فاطمه 

شما بگو  (۹)

۰۷ مهر ۹۲ ، ۱۵:۱۲ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

دعوتید به چفیه ....اگر ارادتمند رزمندگان هستید ان شاء الله سری به چفیه بزنید

البته تازه به راه افتاده و ان شاء الله که شما خواننده اش بشوید

پاسخ:
سلام علیکم
چشم انشاالله حتما خدمت می رسیم!
سپاس از دعوت تان
۲۰ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۲۹ بودن یا نبودن
تولدت مبااااااااااااااااارک
پاسخ:
پلیز (فعل مفرد)

متشکرم جناب 
لطف عالی مستدام 
خواهر عزیزم پلکی جان...تبریک میگم به پدر و مادر عزیزت که دختر گل و دل پاکی مثل تو دارند...احسنتم...احسنتم...به اجداد پاکت هم که به ائمه اطهار سلام الله علیها با تمام وجودشون عشق ورزیدند...مثل ماجرای تعزیه آقا جونت رو که گفتی...در پناه این خاندان باشی گلم و برات آرزوی خوشبختی و سعادت دارم...این دو  کلیپ صوتی هم عالی بود اجرت به صاحب الزمان عج
پاسخ:
:)
فدای شوما 
دست خواننده و سخنرانش برسه به کربلا
خیلی زیبا بود. اگه میشه بیشتر کامنت های من رو که ربطی به نظر پست نداره امروز حذف کن ممنون میشم. روزت مباررررررررررررررررررررررررک
پاسخ:
چشم 
روز شمام مبارک عزیزدِلَم
۱۵ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۴۰ جوان انقلابی
سلام و عرض ادب!

آقا ما از تمام پست ها استفاده میکنیم ولی گاهی دستمون به نظر نمیره!

روزتون هم مبارک. :)

زیر سایه ی حضرتش باشید.
پاسخ:
سلام علیکم

خوب درک میکنم چه میگویید! هر جور که راحتید همان گونه باشید!
وای یادم نبود ... متشکرم از لطفتون :)

عید شمام مبارک
در پناه خدا
متشکرم 
 نوای بسیار زیبایی بود.
پاسخ:
:)
همین طوره 
میتونم باهاش یه روز کامل اشک بریزم به حال خودم :(
سلام

این آدم شدن های بعد از ظهور زیاد ارزشی نداره ها.....
(استاد پناهیان)

http://dl.bachehayeghalam.ir/media/sound/chashme-omid-2-128kb(www.BGH.ir).mp3

عجب جمعه ایه امروز...

پاسخ:
سلام علیکم

:(
نوای دوم همینه که گفتید :(
خیلی دردم گرفت از خودم ...
همین طوره 
یا صاحب الزمان...

نوا را دانلود کردم حتما گوش میکنم.

اللهم عجل لولیک الفرج

من هم بروزم.
پاسخ:

صلوات برای فرج

آمدم
می خواستم همین رو از زبون یکی بشنوم
تفاوت دیدگاه بین خودمون رو ببینید
پاسخ شما یا تاییدتون حتمن شنیدنیه
"به نظرم اهمیت به این مسائل پایینه...
فکر نکنم نقشه هوشمندانه که گفتید باشه...
ماهم راضی نمیشیم به اینکه فقط یه نقاشی 
یا اسم کوچه یا اتوبان به اسم شهدا باشه...
کاش یه خورده از اون همه مرام
و معرفتشونو یاد بگیریم به جای این بازی ها..."
پاسخ:
اصلا این طور نیست 
اینا همش هوشمندانه است 
توی دنیا هیچی نیست که همین جوری باشه 
وقتی لعنتی های دنیا توی فکر زدن ریشه اسلام هستن و اگر به سخنرانی های پیرامون صحبت های آقای رائفی پور و از این دست گوش کرده باشید یا کلن توی فضا باشید میفهمید که همه چی حساب شده است ... سرمون رو به جای دیگه گرم میکنن بعد برامون الگو میسازن ... بعد میگن دین شخصیه ... بعد ارزش ها میره توی موزه و قاب و نقاشی روی دیوار
بعد میبینی اسم کو چه و خیابون و محلتون شد اسم شهدا ... بعد فیلم عرزشی میسازن که باز سرت گرم بشه که آره همه چی گُلُ بُلبُلِ دیگه ما توی سینما هم یاد شهداییم ... بعد دهنمکی میشه تهیه کنندش ... بعد دل همه حقیقت دیده ها خون میشه ... بعد شهدا میشن فیلم ، قاب ، عکس ، نقاشی ، تمثال ، قدری که فک کنیم هستن ... بعد سرمون شلوغه ... بعد توی آسایش حاصل از خون هاشون نفس میکشیم ... بعد مشغولیم باز ... کار داریم ... زندگی میگذره ... از شهدا هم فقط میمونه همونا که گفتم وشاید سالی یک بار هفته دفاع مقدس و کارهای عرزشی ... بعد دیگه هیچی فراموش کردیم اگه من الان دارم میرم سر کار ... اگه من دارم تو این شهر نفس میکشم ... همه اینا هزینه پاش پرداخت شده ... میدونید چرا فراموش میکنیم چون سرگرممون کردن حسابی ...

اگه نیازه بفرمایید بیشتر بگم 

آهان

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">