متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

خودخواهی

جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۴۸ ب.ظ

" به نام او ... "



 با نگاه به گل های پژمرده توی گلدون ، روی طاقچه ... پی بردم به اینکه چه قدر خودخواه شدم ...

آخه یه روزی دلم براشون میتپید ...

باید برم ببینم با عزیزانم چه کردم ...

وای به روزَم ...

یاالله

:(

شما بگو  (۵)

خب خودخواهی هم یه جور خصلت هست ولی شمانداری. الان توجه کردم فقط این پست نظر نداده بودم گفتم بدم ست بشه هه
پاسخ:
عزیز دلم 
خداکنه اینجوری بشه که میگی 
ما که عزیزانمون له شدند رفت:(
یا علی
پاسخ:
عه :(
یعنی چی 
علی مددت 
وقتی متنو خوندم ناخودآگاه یاد نوشته شریعتی افتادم که میگفت نسبت به کویر چه حس قشنگی داشت ولی به شهر و افکار شهرنشینی که آلوده شد دیگه نه!
"تا امسال که رفتم دیگر سر به آسمان بر نکردم و همه چشم در زمین"

خدایا نمیخام هیچ وقت اینجوری آلوده بشم...
التماس دعا
یا علی
پاسخ:
زیبا بود

دعایت نیز
خداوندا دمی و لحظه ای ما را به خودمان وا مگذار

محتاجیم
دعاگوی تک تک دوستان به طور ویژه و خاص هستم انشاالله
علی مدد
آیت الله بهجت:
قلبها از ایمان و نور معرفت خشکیده است. قلب آباد به ایمان و یاد خدا پیدا کنید تا برای شما امضا کنیم که  امام زمان روحی فداه آنجا هست!! امام اشخاصی را میخواهند که تنها برای آن حضرت باشند...

وای به حال من... باید برم ببینم با عزیزانم چه کردم؟...

پاسخ:
:(
من و بگو 
چه زیباست 
پاسخ:
گل؟
متن؟
متشکرم از لطف جناب
ولی کلن به پای کوتاه نوشت های شما نمیرسد

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">