متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

خواهرانه برای برادران

شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۱ ق.ظ

" هوالشافی "

سلام

مخاطب : برادرانی که قدم ، رنجه میکنید اینجا

به جای این پست روده درازی پر طول و تفسیری قبلاً نگاشته بودم که لطف گفتن بعضی چیزها و گرفتن مقصود آن گفته ها به این است که مجمل و محفوظ با حیا باشند. خواستم بگویم لطفاً موقع نگارش نظرات خداوند متعال را که عالم محضر اوست حاضر و ناظر بدانید و به گونه ای بنویسید که اگر کسی آمد برای خواهر خونی خودتان این طور نوشت رگ غیرت تان برجسته نشود.

 

در پناه حضرت زهرا سلام الله علیها

وَاِلی اللهِ تُرجَعُ الاُمور ...

شما بگو  (۱۵)

سلام
با پیوند متقین وارد شدم اما الان تمام سرم عوض مو یه چیزهایی شبیه این ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/روش سبز شده بعد از خوندن مطلبتان فقط یه جیز میماند این که بگی این حرفها معنیش یعنی چی؟
پاسخ:
و علیکم السلام 
پیوند متقین دیگه چیه؟! اسم وبلاگه که من جزء پیوندهاش بودم یا سرچ توی موتور جستجو؟!
یعنی چی یعنی چی؟!
واضح تر بفرمایید تا توضیح بدم خدمت تون

آهان متقین منظورتون ایشون بودن http://mkeivan.blog.ir/1392/09/29/%D9%85%D8%AA%D9%82%DB%8C%D9%86
سلام

مطلب خیلی خوب و بجایی بود. نکته ی مهمی است که شاید به چشم خیلی ها نیاد ولی وقتی عمیق میشه ، فاجعه می شود

گفتنش خوب و لازم بود.

به ما هم سر بزن و نظر با ارزشت رو تو بحثامون بذار.

خوشحال میشیم با هم تبادل لینک کنیم اگر موافقی.

در ضمن متن هات و موضوعات«من + تو = ما» خیلی خوب بود.


موفق باشی عزیزم
پاسخ:
سلام آبجی

سپاس. به چشم همه مون میاد گاهی عادی میشه گاهی فراموش میشه ...

ممنونم.امّا دلم میخواست یه ویرایش اساسی به نوع بیانش بزنم. امّا اصلاً حوصله اش نیست.

این همه لطف شماست وگرنه ...
عذر میخوام من لینکدونی آشکار ندارم.

نوش جون تون

در پناه خداوند متعال موفقیت روز افزون برای شما نیز
از حضورتون ممنونم
سلام دوست عزیز. تا حالا به این موضوع فکر نکرده بودم. جالب بود، شاید بنده هم این تذکر رو در وب جدیدم که در دست تکمیل هست بنویسم.
با آرزوی نیل به بالاترین سطح حیا در جامعه...
التماس دعا
پاسخ:
سلام پریچهر بانو

شاید باهاش برخورد نداشتید وگرنه همه مون بهش فکر میکنیم
ان شاءالله عامل به دستورات خدا باشیم در کنار اینکه ازشون حرف میزنیم.

ان شاءالله ان شاءالله

محتاج ترین هستم
آفرین
پاسخ:
سپاس
ولی ان شاءالله که عامل باشیم.
۱۵ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۵۰ آقای ایکس ...
خیلی زیاد بود نخوندمش
:)))
همون عنوانش رو خوندم فهمیدم چی قراره گفته بشه!
باشه !
۱۴ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۲۳ افشین پارسائیان
سلام.
مطلبتون به جا بود. من که فکر نمیکردم تا آخرش بخونم، اما به همون دلیلی که خودتون پائین نوشته اشاره کردید، ناخواسته تا آخرش خوندم. سایت خوب و جذابی دارید و مطالبتون هم جالبه.
موفق باشید.
پاسخ:
سلام علیکم

سپاس
ان شاءالله عامل به گفته هامون باشیم وگرنه به خودی خود حرف زدن قشنگ نیست.

تشکر شما نیز
۰۸ تیر ۹۳ ، ۱۴:۵۷ یک سبد سیب

تا حالا اینجا رو ندیده بودم ابجی!

پاسخ:
واقعاً؟!
پس چشمت روشن شد الان ؟! :)
یــا علی
پاسخ:
علی مددتون
:اون شکلکه که دلشو گرفته بود رو زمین بوت :دی

مدیونی فک کنی آجی ما فضولیماااااااااااااااااااااااااااااا
ولی خوب بود


یامهدی زهرا(س)
پاسخ:
خواهش میشود
از این واکنشت کل خاطرات خوبم زنده شد
زنده باشی

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
سلام.احسنت به حسن برخوردتون...
پاسخ:
سلام بانو


۲۹ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۳۵ غلامعلی حسینی بهجانی
کاملا درسته...
پاسخ:
سپاس
ان شاءالله عمل 
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۱۹ شرمنده شهداء
سلام.انشاالله در پناه خداوند و زیر سایه ی چادر حضرت زهرا(س) موفق سربلند باشی.
من یه فرزند شهیدم که توی این چند سال کار کردن توی جبهه ی جنگ نرم هنوز به این شکل مطلبی رو ندیده بودم.
یه خواهش ازتون داشتم بعد از اینکه اثرات این سبک وبلاگ داری برای خودتان محقق شد،آن را رواج دهید.
-راستی یه نظر از یکی شدن ایام فاطمیه با عید نوروز بشتر یاد کنید تا عید فاطمی داشته باشیم..موفق سربلند باشید.
دعامون کنید... یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم

سپاس
ان شاءالله گسترش معروف ، اگه نیک بودنش ثابت شد!!
ان شاءالله... تشکر
محتاج هستم بسیار
یاعلی مدد
سلام بانو
اولین چیزی که از وب شما خوندم همین مطلب بود.
خیلی هم به دلم نشست .
به نظرم حرفتون منطقی بود و کاملا درست.
گاهی تکرار و تذکر کارساز تره!
خود من با اینکه در خطاب آقایان محترم ، از افعال جمع استفاده می کنم اما در جواب کامنتم در یکی از لینک هام، دیدم که من را " دلانه جون " خطاب کرده بودند.
خیلی ناراحت شدم. لینکشون رو حذف کردم و دیگه سراغ اون وب نرفتم.
با اینکه اون آقای محترم، از افراد مذهبی بودند و مقید اما . . .
الان دارم فکر می کنم که شاید اشتباه از خودم بوده که مثل شما تذکر مستقیم نداده بودم .

در هر صورت کارت از نظر من درست بود .
موید باشید بانو
التماس دعا


یـ علی ـا
پاسخ:
سلام بانو
سلامت باشید
فقط ی خانم میتونه حس من و موقع نوشتن این متن درک کنهـ به طور کامل و دقیق!
آخه نمیشه ک تک تک تذکر داد خب بندگان خدا هم ناراحت میشن هم کل کل بیجا میشهـ


ذیل این کامنت بگم منظور من از آنچه اینجا گفتم این نیست ک من مثلاً با افعال و صحبتای ی آقا عاشقش میشم
اصلاً بحث عشق و عاشقی و این ها نیست ...
مسئله ...
من همان طور ک ب شدت عصبانی و برافروخته میشم ک در دنیای حقیقی برادری به این صورت خطابم کنه اینجا هم برام حکم همون رو داره!!
۱۶ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۳۲ ...:: زرافه ::...
بنظرم صحبتهای بجایی بود.
پاسخ:
تشکر

انتظار داشتم اگر ک نحوه عملکرد من و این متن مشکلی داره
کسانی ک در این مدت با اینجا همراه بودند اوّل از همه تذکر بدهند
ن اینکه بعد از مطرح شدن توسط مخاطب گرامی تازه پیوسته ب اینجا ببینم منتقد بودید و نگفتید! مگر من نگفته ام اگر مشکلی بود رک و راست بفرمایید!

بیش از اینها از همه اون هایی ک زحمت میکشن و لطف میکنن اینجا رو میخونن انتظار داشتم!

کاری ب این ندارم ک اون صحبت درست باشه یا نه ولی خیلی این مسئله برام مهم بود!
پاسخ:
تشکر فراوان میکنم از منتقد گرامی

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">