متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

میخوام خودم رو بفرستم سربازی

دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۳:۰۵ ب.ظ

" بسم الله الرحمن الرحیم "


دیدین پسرا میرن سربازی اصلن متحول میشن!
 با خودم قرار گذاشتم ، خودم رو بفرستم سربازی! توضیح بیشتر و عکس و این صوبتا باشه برای وقتی دفترچه خدمتم رو پُر کردم!

الانه نظرات باز هست ولی احتمالا بعدن که کامل شد میبندمش یا خصوصیش میکنم!
۹۲/۰۷/۲۹

شما بگو  (۸)

از سربازی بدم میاد

اینجور مرد شدنم بدرد نمی خوره

 

 

پاسخ:
نظر هرکس محترمِ  دی:
اینم حرفیه ...
فعلن ما قرارِ امتحانش کنیم به روش خودمون

سلام
مامان من زمان رژیم پهلوی دیپلم گرفتند و بعدش مشمول خدمت شدن که برن سربازی!!! بعدش مامان بزرگم با کلی دوندگی معافیشون رو میگیرن الان هم معافی نظام 2500ساله شاهنشاهی رو دارن... :)
پاسخ:
سلام گرامی من

خخخ چه جلب ! خوشمان آمد! بگم برای ما همه یک عددش را دست و پا کنند!(شاهانه بخوانید)
خوشا به سعادتشون :)
سلام


سربازی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


والا این روزا که دیگه خانوما(دور از جون شما و دیگر خواهر های محجب و با حیا) حسابی افتادن تو کار سربازی!

هر چی نیگاه میکنی تو خیابون همه سر بازن.
یه روبان انداختن سرشون که روی کلیپسشون رو بگیره کسی نبینه کلیپسشون پس کلشون رو!!!
به این میگن "سر" بازی.


اما سربازی ما واقعن سربازی بودا!!!
تنها افسرای درجه داری که بالای برجک پست دادیم و سگ لرزه زدیم شب تا صبح تو تاریکی و ظلمت بیابون!


خدا قسمتتون بکنه سربازی البته نه از این انواعی که بنده گفتم خدمتتون!

"سربازی" درست و حسابی.
میگن تا ادم نره سربازی مرد نمیشه.

ان شاالله از "سربازی" "مرد" برگردید. مرد واقعی واقعی واقعی...


یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم

همین طوره ... سربازی ...

خدا ببخشه همشون رو حقیقتا خجالت زده شدم از صحبت تون!
خدا عاقبت هممون رو به خیر کنه!

دور از جون! خدا حفظ کنه همه کسانی که برای حفاظت از جان و مال و ناموس مردم زحمت میکشند!
چه قدر سخت!

ان شاءالله به دعای شما! ممنون

همین طوره ... پسرا + سربازی= یه انسان مستقل با تجربه! و البت از تیتیش مامانی بودن در میان!
ان شاءالله ان شاءالله
دعا بفرمایید حقیقتا ... سختِ

علی مددتون
باسلام

سربازی....؟؟؟
 
پاسخ:
سلام علیکم

همین طوره ... سربازی ...
۲۹ مهر ۹۲ ، ۲۳:۴۴ فرزند آدم
بله اینم یه نوعشه..ان شاالله اماده بشید برای سربازی آقا...

پاسخ:
  ان شاءالله ...
البته هنوز نقطه هم نیستم ...
خدا خودش عنایت کنه برای هممون
سلام دختر گلم خوبی؟
ان شاالله خودم میفرستمت سربازی...
منم خیلی دلم میخواد که یه دوره دوساله آموزشی رو تجربه کنم. البته فک کنم فقط توی اسم سربازی با شما مشترک باشه. محتواش با مال شما فرق میکنه.
من بعد طرح ولایت به این فکر افتادم.
راستی مامان من معافی سربازی دارن. خیلی جالبه!
پاسخ:
   سلام گرامی من
الحمدلله به خوبی شما!
ان شاءالله ... زمونه عوض شده ... هان!!
منم منظورم سربازی پسرونه نیست! میگم بهتون بعدا همین جا که قضیه از چه قرارِ! به سلامتی تاباشه از این دوره ها! آقا ما هم هستیم!

اِه چه جلب! چه جوریاس! اگه بود ما هم معاف میشدیم! مثل الان ته تقاری!
منم دوست دارمثل شما برم سربازی......
پاسخ:
اِه شوما هم!!!
اما نه از اون سربازی پسرونه ها! این یکی یه قدری توفیر داره! میگم خدمتتون!
من روی تمییزی و این ها خیلی حساسم از شلختگی های سربازی زیاد شنیدم! وای لج آدم در میاد!
به قول دوستم یه وقتی که خداروشکر میکنم دخترم به وقت همین سربازی رفتن و این حرف هاست!
یه دفعه اومدم اسلحه رو بگیرم دستم نزدیک بود بیافته رو پام این قد که سنگین بود! واقعا باید مرد باشی برای این کارای سنگین!

خدا کمک همه آقایون هم بکنه سربازی هم برای خودش عالمی داره!

(:

کار خوبی می کنی(:

پاسخ:
سلام

:)
پَ شومام موافقی!منم!
ممنون