متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

أمن یجیب های سرگردان

دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۵۴ ب.ظ


بر حربگاه چون ره آن کاروان فتاد

شور و نشور و واهمه را در گمان فتاد

هم بانگ نوحه غلغله در شش جهت فکند

هم گریه بر ملایک هفت آسمان فتاد

هرجا که بود آهوئی از دشت پا کشید

هرجا که بود طایری از آشیان فتاد

شد وحشتی که شور قیامت ز یاد رفت

چون چشم اهل بیت بر آن کشتگان فتاد

هرچند بر تن شهدا چشم کار کرد

بر زخمهای کاری تیغ و سنان فتاد

ناگاه چشم دختر زهرا در آن میان

بر پیکر شریف امام زمان فتاد

بی‌اختیار نعرهٔ هذا حسین او

سر زد چنانکه آتش از او در جهان فتاد

پس با زبان پر گله آن بضعةالرسول

رو در مدینه کرد که یا ایهاالرسول

این کشتهٔ فتاده به هامون حسین توست

وین صید دست و پا زده در خون حسین توست

این نخل تر کز آتش جان سوز تشنگی

دود از زمین رسانده به گردون حسین توست

این ماهی فتاده به دریای خون که هست

زخم از ستاره بر تنش افزون حسین توست

این غرقه محیط شهادت که روی دشت

از موج خون او شده گلگون حسین توست

این خشک لب فتاده دور از لب فرات

کز خون او زمین شده جیحون حسین توست

این شاه کم سپاه که با خیل اشگ و آه

خرگاه زین جهان زده بیرون حسین توست

این قالب طپان که چنین مانده بر زمین

شاه شهید ناشده مدفون حسین توست

چون روی در بقیع به زهرا خطاب کرد

وحش زمین و مرغ هوا را کباب کرد


دیوان محتشم

(صدحیف از عمری که به غفلت گذشت)

(کتاب حماسه ... شهید ... رو شروع کردم باز بخونم 

قبلا خلاصه اش رو خوندم اما ...

 کتاب هایی که همیشه ناتمام ماند)


شما بگو  (۴)

۲۳ آبان ۹۲ ، ۱۴:۱۹ پلڪــــ شیشـہ اے

این اشک ها به پای شما آتشم زدند

شکرخدا برای شما آتشم زدند

 من جبرییل سوخته بالم ،نگاه کن!

معراج چشم های شما آتشم زدند

سر تا به پا خلیل گلستان نشین شدم

هر جا که در عزای شما آتشم زدند

از آن طرف مدینه و هیزم،ازاین طرف

با داغ کربلای شما  آتشم زدند

بردند روی نیزه دلم را و بعد از آن

یک عمر در هوای شما  آتشم زدند

گفتم کجاست خانه خورشید شعله ور

گفتند بوریای شما، آتشم زدند

مربع

دیروز عصر تعزیه خوانان شهرمان

همراه خیمه های شما  آتشم زدند

امروز نیز نیّر وعمان ومحتشم

با شعر در رثای شما آتشم زدند...

آسید برقعی

پاسخ:
یاحسین علیه السلام
ﺭﺍﺳﺖ ﮔﻔﺘﻪ ﺍﻧﺪ ﻋﺎﻟﻢ ﺍﺯ ﭼﻬﺎﺭ ﻋﻨﺼﺮ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﺷﺪﻩ :
ﺁﺏ ، ﺁﺗﺶ ، ﺧﺎﮎ ، ﻫﻮﺍ …
ﺁﺑﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺩﺭﯾﻎ ﮐﺮﺩﻧﺪ ....
ﺁﺗﺸﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺧﯿﻤﻪ ﮔﺎﻫﺖ ﺍﻓﺘﺎﺩ ....
ﺧﺎﮐﯽ ﮐﻪ ﺷﺪ ﺳﺠﺪﻩ ﮔﺎﻩ ﻭ ﻃﺒﯿﺐ ﺩﺭﺩﻫﺎ ....
ﻭ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﻋﻤﺮﯼ ﺳﺖ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ﺩﺭ ﺩﻝ ﻫﺎ .....
ﺗﺮﮐﯿﺐ ﺍﯾﻦ ﭼﻬﺎﺭ ﻋﻨﺼﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ :
" ﮐـــــــــــــــﺮﺑﻼ
پاسخ:
سلام بانوی من

بسیار زیبا بود!
کَ ر بُ بَ ل ا

امام حسین علیه السلام آرام جانت باشد خواهرم!
التماس دعا
ممنونم بابت حضورت
حس می کنم
دیگه حس نمی کنم
دردسرهایی که تبدیل به دردِ سر میشن
این سربند کار خودش رو رو کرده
یا حسین


پاسخ:
زیبا بود بسی!
سَ ر هایی که پیش ارباب بی سرمان سامان گرفته اند!
یاالله 
السلام علیک یااباعبدالله 
سلام

ایام تسلیت
این چراغ سوم رو فعلا روشن نگه دارید که سر فرصت ان شاالله حسابی عرض ادب کنیم خدمتتشون

ممنون بخاطر آدرسی که گذاشتید
اتفاقا خیلی هم بدردمون میخوره
اجرتون با خود حضرت

در مورد اون دوستان توی سرویس هم الان فهمیدم.
مال ماهه پیشه که بنده عسلویه بودم غیبت داشتم و چند تاکلاسا به دلایل مختلف تشکیل نشده بود.
بهرحال بنده از طرف دوستان عذرخواهی میکنم که نذاشتن شما درستون رو بخونید.

ان شاالله موفق باشید

این شبا خیلی برای ظهور دعا بفرمایید
واقعا محتاج همین یه دونه دعائیم.

ما که با رفقا قرار گذاشتیم فقط همین دعارو بخونیم که همه دعاها به همین ختم میشه.

کلیپهای این پست هم بسیار زیباست(هرچند مال خیلی سال پیشه!)

خدا قسمت کنه کربلا اربعین پیاده

یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم

برای شما نیز تسلیت
چشم ... متشکر از پیگیر بودن تون

خواهش میکنم
سپاس و اجر زحمتکشان مجلس آقا نیز با خودشان ان شاءالله

خواهش میکنم این چه حرفیه .
(ما گفتیم بلکه مسئولین رسیدگی کنند)
:)

متشکرم ... همین طور شما 

به شدت موافقم ... چشم 
حقیقتا همین طورِ اگر مهدی فاطمه بیاید تمام عالم ... و باید دعا کنم تا خودم آدم شوم آن وقت آقا هم می آید
اللهم عجل لولیک الفرج

درسته قدیمی هستن! متشکر
قبلا زمانی که از کنار مزار سه تا شون میگذشتم شاید حس خاصی ته دلم نبود اما یه روز داشتم با سیستم ور میرفتم که این کلیپ رو پیدا کردم خیلی زیر و روم کرد ... حسم عوض شده 
بودن شون رو به شدت حس میکنم ... 

یاالله ... و دلمان کباب این دعاست
ان شاءالله قسمت تمام عاشقان و آرزو مندان 

سپاس بابت حضور سبزتون
یاعلی مدد
التماس دعا 

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">