متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

و الی اللهِ ترجعُ الاُمور ...

دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۴۹ ق.ظ

" بسم الله الرحمن الرحیم "

سلام

دیروز

دانشکده معارف کلاس اندیشه 1 ام تموم شد زدم بیرون و طبق عادت mp3 رو روشن کردم پوشه مداحی ها رو انتخاب کردم و طبق عادت معمول به سرعت به طرفی که مدنظرم بود حرکت کردم!! روبه روی مسجد یه دفعه بغض گلوم رو گرفت چشمم افتاد به مزاری شهدای گمنام گفتم داداشای خوبم الان نه باید برم کلاس ولی میام ان شاءالله!! ولی اون بغض خفه کننده و ... پاهام سست شدن حس کردم الان باید برم زیارت شون!! تازه الانم که روی مزارشون رو پوش زدن و خواهران برادرانی شده خیلی بیشتر صفا میده!! رفتم به طرف شون حس کشش عجیب نذاشت برم به سمتی که هدفم بود!! کفشام رو درآوردم و باشوق رفتم به سمت سومیشون که قبرش سمت پرده خواهران بود! دوزانو زدم پائین سنگ و نشستم مداحی یا روضه ، مربوط به حضرت رقیّه سلام الله علیها بود!! یادم افتاد شهادتشونه!! خلاصه کلی صفا کردم!! وسط کار گوشی رو درآوردم ببینم پیامی نیومده!!و اینکه ساعت چنده؟! در این مواقع اگر کسی پیامی بده ویژه یادش میکنم چون به نظرم قسمتش بوده الان خاص یادش بیافتم!! یاد هفته قبل افتادم که موقع بلند شدن از پائین پای شهید " بهارخانومی" پیام داده بود!! یه دفعه بدجوری دلم براش شور افتاد!! خواستم هم پیامکش بدم که نشد کلن ویژه یادش افتادم!! دیدم بعد چند ساعت بهاره پیام داده که یکی از اقوام نزدیک همسرش فوت شدن!!! خلاصه ماجرا دراز هست تا اینکه دیشب حدود ساعت 9 پیام داده " پدر همسرش" فوت شدن!! یعنی واقعا متاثر شدم...خانوم خانوما از همین جا بهت تسلیت میگم، ان شاءالله بقای عمر همه بازماندگانشون ...! خواهر جان پستی بلندی زیاده شما هم که همیشه مثل کوه برخورد کردی و مطمئنم به زودی پاسخ این همه خوبی هات رو میبینی!! ان شاءالله خداوند آرامش خاصش رو توی دل هردوتون جاری کنه!! از طرف من هم به همسرت تسلیت بگو!!

+ دوستان جمیعا فاتحه ای بخوانید + صلواتی برای فرج

+ برای خواهرم و همسرش هم خیلی خیلی التماس دعا

+ لطفا اگر اومدی و خوندی بهت بگم مواظب خودت باش حسابی الان همسرت بیش از همیشه به اینکه کنارش باشی بهت احتیاج داره ... خیلی مواظب خودت باش ... لطفا خودت رو اذیّت نکن به ته ماجرا خوش بینم،خاطرت جمع باشه 

+ از ماه صفر خاطره خوشی ندارم ... یادمه وقتی پنج ساله بودم یا شاید هم 6 ساله یه شب داشتیم توی کوچه توی وانت شوهر عمه باپسرعمه ها و پسرعمو و دختر عمه ها بازی می کردیم روی سیم چراغ برق شهرداری یه جغد بود و هی هوهو میکرد روی اعصاب من بود از صداش اضطراب وحشتناکی توی دلم بود ... میترسیدم ازش ... فردا صبح مامانم و مامان بزرگم و سایرین خونه مامان بزرگ مشغول پختن نون بودن که شوهر عمه آخری زنگ زد ... گوشی رو برداشتم ... گفتن عمه حالشون بده و بردنشون بیمارستان!! منم بدو بدو رفتم همه رو که توی خونه کناری بودن خبر کردم!! بعدم دکترای احمق دوزاری نفهمیده بودن برداشته بودن آپاندیسشون رو عمل کرده بودن و فرستاده بودنشون خونه!! اما :(( نوشتنش هم سخته ... عمم نخاعشون مشکل پیدا کرده بوده روی موتور که نشسته بودن چادرشون میره زیر چرخای موتور و نخاع شون آسیب میبینه ... اما این دکترای ... متوجه نمیشن و میفرستنشون خونه! بعد چند روز حالشون بد میشه میبرنشون بیمارستان! میرن توی کما! تا 40 روز توی کما بودن و بعد هم سه تا بچه کوچیکشون یتیم شدن! یکی شون 5 سالش بود ، یکی شون 6سالش بود ، اون یکی هم 4 سالش بود!! 


 
++(صوت برای بهاره)
وب بهاره سربزنید برای ختم قران

وَاِلی اللهِ تُرجَعُ الاُمور ...

شما بگو  (۲۴)

۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۶:۳۰ مدافعان حرم
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
یاعلی
پاسخ:
چ پشتکاری داشتید شما!!

یاعلی
۲۱ آذر ۹۲ ، ۱۱:۰۴ سید گمنام
خداوند روح ایشان را قرین رحمت کند انشاءالله..
پاسخ:
تشکر
سلام...

برای مطلب عمه جان....
************************************
حمید رضا برقعی.....

همسایه سایه ات به سرم مستدام باد

لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

وقتی انیس لحظه ی تنهایی ام توئی

تنها دلیل اینکه من اینجایی ام توئی

هر شب دلم قدم به قدم میکشد مرا

بی اختیار سمت حرم میکشد مرا

با شور شهر فاصله دارم کنار تو

احساس وصل میکند آدم کنار تو

حالی نگفتنی به دلم دست میدهد

در هر نماز مسجد اعظم کنار تو

با زمزم نگاه دمادم هزار شمع

روشن کننند هاجر و مریم کنار تو

تا آسمان خویش مرا با خودت ببر

از آفتاب رد شده شبنم کنار تو

در این حریم، سینه زدن چیز دیگریست

خونین تر است ماه محرم کنار تو

مادر کنار صحن شما تربیت شدیم

داریم افتخار که همشهری ات شدیم

ما با تو در پناه تو آرام می شویم

وقتی که با ملائکه همگام می شویم

بانو! تمام کشور ما خاک زیر پات

مردان شهر نوکرو زنها کنیز هات

زیبا ترین خاطره هامان نگفتنی ست

تصویر صحن خلوت و باران نگفتنی ست

باران میان مرمر آیینه دیدنیست

این صحنه در برابر ایینه دیدنیست

مرغ خیال سمت حریمت پریده است

یعنی به اوج عشق همین جا رسیده است

خوشبخت قوم طایفه، ما مردم قمیم

جاروکشان خواهر خورشید هشتمیم

اعجاز این ضریح که همواره بی حد است

چیزی شبیه پنجره فولاد مشهد است

من روی حرف های خود اصرار میکنم

در مثنوی و در غزل اقرار میکنم

ما در کنار دختر موسی نشسته ایم

عمریست محو او به تماشا نشسته ایم

اینجا کویر داغ و نمک زار شور نیست

ما روبروی پهنه ی دریا نشسته ایم

قم سالهاست با نفسش زنده مانده است

باور کنید پیش مسیحا نشسته ایم

بوی مدینه می وزد از شهر ما،بیا


پاسخ:
سپاس از حسن انتخابتون

باشعار جناب سیّد آدم دلش کلی هوایی میشه
متشکرم
شرمنده از این که خدمت نمیرسم
سلام

کامنت خاصی در این مورد نداشتیم.
گفتیم یه شعر به یادگار بذاریم و بریم.


یا اباعبدالله

نفس بده که برایت نفس نفس بزنم
نفس بجز تو نخواهم برای کس بزنم
مرا اسیر خودت کرده ای دعایی کن
که آخرین نفسم را در این قفس بزنم...

یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم

اگر ازخودتون بود طبع شعرتون بمونه خوبشم بمونه به حق ارباب


یاعلی مدد
۲۰ آذر ۹۲ ، ۲۳:۰۱ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

چفیه با "ترمزی برای پیشرفت !‌"

حمایت شما اعتراضیست به این ترمز ...

پاسخ:
سلام
میخونمت ولی خودم تا یه مدت نیستم ....

روزهات پراز آرامش ...
پاسخ:
دقت کردی چه قدر دل به دل راه داره ...
اومدم سرزدم بهت نگران شدم 

ممنونم آبجی
برای شما هم
حیف نوشته های خوشگلته که ننویسی
۱۹ آذر ۹۲ ، ۲۰:۵۲ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

به نام خدا

سلام علیکم

آبجی این کارگاه داستان نویسی عجب عالی ...من خیلی نویسندگی رو دوست دارم

پاسخ:
سلام 

خیلی بیشتر از عالی 
منم میدوستمش
دوست داشتنیه ...

سلام

جاهای خوب خوب که میرید التماس دعا...

خدا رحمتشون کنه.

"یاعلی"

پاسخ:
سلام 

یادت هستم!
تشکر

علی مدد
من رفتم تسلیت گفتم
اونجا خوندم که دفنشون کردن
خدا همه رفتگان رو بیامرزه
پاسخ:
تشکر
۱۸ آذر ۹۲ ، ۲۲:۵۸ وخدایی که دراین نزدیکیست
:(

.....

(این سه نقطه ها پر حرفن)


این روزهـــا عجیب احساس دلتنگی میکنم
نمیدانم از دوستانم جدا مانده ام یا از خــــــدا . . .

پاسخ:
;(
۱۸ آذر ۹۲ ، ۲۲:۵۸ وخدایی که دراین نزدیکیست
:(

.....

(این سه نقطه ها پر حرفن)


این روزهـــا عجیب احساس دلتنگی میکنم
نمیدانم از دوستانم جدا مانده ام یا از خــــــدا . . .

پاسخ:
:(
خدا همه رفتگان را رحمت کند.
اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
پاسخ:
اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۶:۲۶ محمدصادق برجیان
شادی روح ایشون و نلسون ماندلا صلوات + یک دقیقه سکوت
پاسخ:
ای بابا
انا لله وانا الیه راجعون....
پاسخ:
راجعون ...
۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۶:۱۵ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم
قابل توجه نویسندگان محترم سایتها و  وبلاگها:
فردا شهادت آقا امام حسن (ع) هست سعی کنید ان شاء الله پستی تقدیم به به امام بزرگوارمون بگذارید.
التماس دعا
۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۵:۱۹ بهارخانمی
اجرت با اباعبدالله
پاسخ:
کاری نکردم
ممنونم
;(
۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۵:۱۲ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

به نام خدا

سلام

آبجی این نظر درباره شهادت امام حسن (ع) رو اول تو قسمت حرفهای راحت گذاشتم بعد از اون جا کپی کردم تو این قسمت هم گذاشتم برای همین پایینش افتاد : "کپی برداری فقط و فقط در صورت ذکر منبع مجاز است"

گفتم بدونی

پاسخ:
میدونم خواهرگل
۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۵:۰۹ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

به نام خدا

سلام علیکم

مومنان گرامی نماز وحشت برای این مومن تازه گذشته امشب فراموش نشود ان شاء الله

۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۵:۰۴ معین (پسر مجرد)
سلام

کُلُّ مَنْ عَلَیهَا فَانٍ(الرحمن/26)
همه کسانی که روی آن [= زمین‌] هستند فانی می‌شوند.

صوت رو اشتباه آپلود کردید. دوباره آدرسش رو بزارید.
پاسخ:
تشکر
۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۴:۵۹ بهارخانمی
بله صبح خاکشون کردن و رفتن خانه ابدیت
و من بی نصیب از دیدارشون
۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۴:۵۸ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

فردا به قول معروف شهادت آقا امام حسن (ع) هست توی برنامه ی سمت خدا خیلی تاکید کردن

مومنان گرامی حسابی حواسمون باشه به این روز ان شاء الله



کپی برداری فقط و فقط درصورت ذکر منبع مجاز است. _پلک شیشه ای_
۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۴:۴۱ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

به نام خدا

سلام علیکم

آبجی خاکشون کردن؟

پاسخ:
نمیدونم 
بهار خودت جوابشون رو بده
۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۴:۳۷ بهارخانمی
داغدار شدیم با حسین و زینب داغدار شدیم

پاسخ:
آبجیت بمیره 
بقای عمرخودتون
ان شاءالله روحشون قرین رحمت
شماخودت رو اذیّت نکن لطفا... خواهش میکنم مواظب خودت باش!!!

۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۰:۰۶ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

خدا رحمتشون کنه

آبجی اگه هنوز خاکشون نکردن ان شاء الله شب اول قبرشون یادآوری نماز وحشت بکنید در این پست همراه با نام پدر اون مرحوم

التماس دعا

خدا همه زندگان و مردگان را بیامرزد

پاسخ:
سلام

ممنون
دوستان توجه کنید
محتاجیم
ان شاءالله

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">