متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

بضعة الرّسول ...

جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۰۵ ب.ظ

" بسم الله الرحمن الرحیم "

« هو الحبیب الذی ترجی شفاعته لکل هولٍ من الـأهوال مقتحم»

***

مَنْ قَطَعَکِ فَقَدْ قَطَعَ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ لِأَنَّکِ بَضْعَةٌ مِنْهُ وَ رُوحُهُ الَّذِی بَیْنَ جَنْبَیْهِ

++++   [سمعی بصری]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خ ا ن ه م ا دَ ر

مَدیـنهـ 

وَ اِلی اللهِ تُرجَعُ الاُمور ...


* و هر که از تو برید،از رسول خدا(درود خدا بر او و خاندانش باد) برید،چرا که تو پاره تن او و روح بین دو پهلوى او هستى (بخشی از زیارت حضرت زهرا سلام الله علیها)

شما بگو  (۳۳)

۲۸ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۱۶ محمدصادق برجیان
نازنین زهرا که گفتید تمام هزینه هاش 2-3 روز پیش تقبل شد!

http://www.asriran.com/fa/news/326879/%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B9%D8%B4%D9%82-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D9%86-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D8%B2%D9%86%DB%8C%D9%86-%D8%B2%D9%87%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%B1%D8%AF-%D9%86%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%AF-%DA%A9%D8%B4%DB%8C%D8%AF
پاسخ:
خیلی هم خوب
سپاس گذارم که گفتید من اون و ندیده بودم!
عالم مثال مادرم زهرا(س) ندارد
پاسخ:
ندارد ...
یازهرا سلام الله علیها
۲۷ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۵۲ فاطمه مرید زهرا(س)
++++
من واقعا در شگفتم...
این همه لینک از کجا؟؟!!!
خیلی فعالی خواهر جان
دستت بی درد
پاسخ:
سلام آبجی ی دونه 
از همین دور و بر
ن بابا ...
فعال خودتی :)

سپاس
برگشتتون مبارک
یازهرا...
دلم فقط یک چیز میخواهد ...اینکه نگاهم کنی و بگویی ارفع راسک ...
پاسخ:
یازهرا سلام الله علیها ...


۲۶ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۲۸ مـَـ ه جَـبـیـטּ
مادر!
از تار چادرت
نخی بِ من بی نوا بده ..

ه ه ه ،،
پاسخ:
این جمله ات رو عشقهـ
یازهرا سلام الله علیها دست گیر مون باشید!



:(
سلام
چه قدر پست بالا دل نشین بود و خواستنی...
من هیچ وقت بقیع نرفتم
. . .
حس خواستنش گاهی دلم را از جا میکند...
من ... دل بسته همان مشبک ها هستم.
پاسخ:
سلام 
تشکر
ان شاءالله ان شاءالله به همین زودیا نصیب و قسمتت میشه ، قسمت همه آرزومندان

دلبستگی هم دارد ،مخصوصاً اگر از اون زاویه ای پشتش باشی که در ابتدای بقیع گنبد خضرا و طلوع آفتاب هم رخ بنماید!
هر روز بعد از نماز صبحت تا پیش از زدن سپیده سوره نباء رو به مدّت یکسال مداوم بخون! تعجیل میشه در سفرت

یه مدینه
یه بقیعه
یه امامی که حرم نداره
سینه زن ها کسی نیست تا روی قبرش یه دونه شمع بذاره
پاسخ:
یازهرا سلام الله علیها 
سلام به ساکنان بقیع ...
به امام بی حرم ...

http://eydadproductions.persiangig.com/mp3/F11CT.mp3/download

دل بی تاب دیگه شد آب که تو آفتاب نه ی سایبونی داره
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۲۷ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
بسم الله الرحمن الرحیم



سلام علیکم



چفیه به روز است با :



"ایرانی بودن ، فقط موقع عید نوروز ؟؟؟!!!"



التماس دعا
پاسخ:
سلام 

دلبستگی های وطنی بدون ...

محتاجم
سلام علیکم

با این مطلب منو بردید به 5 سال قبل روز وداع با بقیع...

ان شاءالله آقا بیاد این حرامیان رو از روی زمین پاک کنیم

بعد همه بچه هیئتی ها ساک هاشون رو ببندن بیان کجا؟ " مدینه"

چکار کنند؟ ساخت حرم مطهر حضرت مادر سلام الله...

اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری سلام الله علیها
پاسخ:
سلام علیکم

وداع ما نزدیکتر بوده ولی به شدّت دلم هوایی است! وداع سخترین بخش اون سفره :(
ان شاءالله ان شاءالله
یاد نوای پروانه های افلاکی افتادم ... ان شاءالله ...
آمین آمین
سلام
با "زیارت سه بعدی بقیع" بروزیم.
تشریف بیارید
یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم
فدای معرفتت . . .
پاسخ:
قربون محبتت خواهرم ...
۲۵ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۴۱ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم

میانه روی به روز است با:
"برای داشتن تعطیلات مفید،نظر شما چیست؟"
پاسخ:
سلام 
سلام دوست گرامی

یکی از مسائلی که درباره عید نوروز مطرح است این است که آیا این روز مقارن با عید غدیر قمری است یا خیر؟ برای حل این مسئله، مطلب کوتاه زیر را مطالعه کنید و بعد خودتان نتیجه مقاله را به صورت آنلاین با مبدل تاریخ محاسبه نمایید.
http://ghasedoon.blog.ir/post/35
یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۳۶ خـــــادم الرضــــا
مــــــادر بهانه ی همه ی عاشـــقانه هاست... وقتی که خـــانه نیست کجا عیــد می شود؟: (


پاسخ:
کجاعید می شود ؟
;*(
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۴۴ باران نم نم...
ایام تسلیت...
تصویر به دل نشست...
پاسخ:
تسلیت برای شما نیز
سپاس ...
اجرسازندش عندالله
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۰۰ محمدصادق برجیان
تسلیت :(
پاسخ:
و همین طور برای شما 
تسلیت ایّام 
یه بصر به بصرمون افزوده شد
ممنون
پاسخ:
لطف شماست 
زحمت دوستان
نوش بصرتون 

نشسته ام در خانه ماتم 
توکجایی غریب حیدر 
مادر ای مــــــــــــادر

مرو علی تنها شد
که پس از غصه کمرش تاشد

صدای ناله ی زینب مرو

مادر چرا بازویت شکسته
چراپهلوی تو شکسته
مادر ای مادر

مرو غریب زینب
بی تو بی کس زینب
مرو علی تنهاشد
که پس از غصه کمرش تاشد

صدای ناله ی زینب مـــرو



۲۴ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۳۹ مدیون زهرا سلام الله علیها
آقا جان!
موکول می کنم گله ی هجر را بعد
امروز حال مادرتان روبراه نیست …
پاسخ:
یا زهرا ...

مــــــــــــــادر جان مَــــــــــــــرو 
سلام علیکم

تسلیت عرض می کنم..
تشکر بابت لینک ها و نواها و ... . استفاده کردیم.
اجرتون با صاحب عزا ان شاءالله
خداقوت
التماس دعا
پاسخ:
سلام علیکم

تسلیت برای شما نیز 
سپاس از شما
اجرهمه زحمت کشان شون با خدا
متشکرم ... لطف شما ...

خداقوت شمانیز
محتاج هستم بسیار
دعاگوی همه
سلام.

"السلام علیک یا فاطمة الزهرا"

تسلیت...
پاسخ:
سلام آبجی دوست داشتنی من

السلام علیک یافاطمة الزهرا سلام الله علیها

تسلیت ...
التماس دعای فراوون
لطف از بودنت ... :)
سلام
ایام فاطمیه را به شما تسلیت عرض می کنم.
با شعری سوزناک برای شهادت حضرت فاطمه بروزم.
یا زهرا
وای من و وای من وای من
میخ در و ...

http://www.aparat.com/v/hq8CP
پاسخ:
http://sound.tebyan.net/newindex.aspx?pid=150301&MusicID=114022    «محمود کریمی»؛ «شبی در خواب بودی آمدم بازوی تو دیدم، مبادا آنکه بیدارت کنم آهسته بوسیدم»
میخ در و سینه زهرای من

دل آباد
http://delabad.ir/category/nava-fatemieh/
پاسخ:
دلم برات میخونه ، تو کجایی؟ ** (لینک نوا)
کجا برات گریه کنم تو که حرم نداری
یه شاخ گل هدیه کنم تو که حرم نداری

شهادت ام ابیها تسلیت.
پاسخ:
السلام علیک یافاطمةالزهرا سلام الله علیها
تسلیت ...
کل گلزار شهدا و گل های عزیزش به یک طرف این تک پسرم به یک طرف!
از شبای ماه رمضان امسال بود!
مثل هر شب طبق عادت طرفای ساعت 10 زنگش زدم
توی خیابون همون طور که راه میرفت بهم گوش میداد و راهنمایی میکرد!
یکدفعه ازم پرسید میدونی الان کجام !
با اطمینان گفتم :« بالا سر شهید آخوندی!»
با تعجب بسیار پرسید :« چ طوری فهمیدی؟!»
گفتم:« حس خاص اطراف اون گل رو من خیلی خوب دارم الان با تمام وجو احساس میکنم!»

خیلی گلی آقا داداش
پاسخ:
ایشون از شهدای دانشگاه هستن

+++  (آدرس وبی که به یاد ایشون ساخته شده)


دل من نیز هوایی است ... 

خوشاکبوتر های بقیع که رسیدند خدمت مـــــــــــــــــــــادر ...
۲۳ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۴۴ چشم چشم دو ابرو
عذرخواهی لازم نیست که خواهر من ...

خب به اقتضای خلقیات مختلف , فضای وب و غیره متفاوته ...

موفق باشید ...

یاحق ...
پاسخ:
+

سپاس
حق پناه
السلام علیک یا ایتها الصدیقة الشهیده

یازهرا

التماس دعا
پاسخ:
محتاج هستیم بسیار
دعاگوی همه

السلام علیک یاامّی یا فاطمة الزهرا اغیثینی
۲۳ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۱۰ چشم چشم دو ابرو
تو بعضی وب ها دستم نمیره به کامنت گذاشتن , تو بعضیا هم دلم نمیره به خوندن ...

وب شما چنین حالتی داره واسم ...

و مسلما یکی از مهمترین عواملش اون بخش قوانین وبه ...

چون احساس میکنم جنبه شنیدنشو داشتید گفتم ...

یازهرا ...
پاسخ:
یعنی اینجا هم دستتون نمیره به نوشتن هم دلتون نمیره به خوندن
برای خیلی های دیگه هم چنین حالتی را دارد!! 
خواهش میکنم! صداقت تون ستودنی است!
[جاهایی که خوب باشه هی از این دست مشکلاتم نداره دیگه! 
اقتضای آدمای حساس این هست که اطرافیان هم باید صرفاً تحمل کنند! ]


یازهرا سلام الله علیها

عموماً تلاش میکنم جایی نظر میذارم آدرس وب رو بردارم تا کسی مجبور نشود به دلیل پیامی که بنده گذاشتم سربزند!
به هر جهت اگر کوتاهی هست عذر!
برخیز و باز مادری ات را شروع کن
فضه حریف گریه ی طفلان نمی شود ...

سلام و عرض تسلیت . . .
التماس دعا بانو


یـ علی ـا
پاسخ:
خدای من دل میخواهد ... 

سلام بانو 
تسلیت برای شما نیز
محتاج هستم بسیار


یاعلی علیه السلام مددتون
۲۳ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۲۰ روح الله حجازی
قرائت زیارتنامه حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (سلام الله علیها) از امشب تا آخر فاطمیه به نیت ظهور حضرت صاحب (روحی فداه) و شفاعت آن حضرت



هر شب ساعت 10

هرجا که هستین



هر که دارد سر همراهی ما بسم الله

یازهرا سلام الله علیها
پاسخ:
اتفاقاً لینکش را آن بالا [سمعی بصری ] گذاشتم ... صوت و متن 

توفیق 
یازهرا سلام الله علیها
از ذوالفقار و نام علی کینه داشتند
یکجا حساب کینه شهر با تو صاف شد!!!
پاسخ:
السلام علیک یا فاطمة الزهراسلام الله علیها

+
سلام دوست عزیز
واقعا وبلاگتون بسیار عالیه خسته نباشی
خوشحال میشم به وبلاگ منم سری بزنین
در صورت تمایل هم می تونیم تبادل لینک کنیم.
با تشکر
یا علی
پاسخ:
سلام علیکم

سپاس
سرزدم
مستفیض شدیم

تشکرمتقابل
یاعلی مدد
طلائیه، تو طلای ناب داری

به زیر خاک خود، مهتاب داری

طلائیه، ای نگین خفته در خون

تویی منزلگه مردان مجنون




سلام
پاسخ:
سلام علیکم

خادم الشهدایی تون خداقوت
سربازی تون هم ...

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">