متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

:( غربت حلال ها

دوشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۰۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 

فعلن این لینک باشه خدمت تون! روحشون قرین رحمت محشور با انبیا و اولیای الهی لینک1   لینک 2

خیلی دلم گرفت از خبر شهادتشون!!

این لینک ***

وَ اِلیَ اللهِ تُرجَعُ الاُمور ...

شما بگو  (۱۶)

:(
پاسخ:
:*(
امام خامنه ای
بارها گفتیم نهى از منکر زبانى جایز و واجب و وظیفه ى همه است؛ در هیچ شرایطى هم ساقط نمیشود
۱۳۸۰/۰۵/۱۱

پاسخ:
ان شاءالله تلنگری باشد پرواز این شهید جهت بیدار شدنمان و واقف شدنمان ب وظایف و تکالیف واجب


:'(

واقعا خدا به مادرش صبر بده...

پاسخ:
:`(

اوهووم ...
صبر ...
سلام
ایشونم مثل من متولد 71 بودن
متن زیر نامه شهید علی خلیلی می باشد که 15 روز قبل از شهادتش خطاب به رهبر معظم انقلاب نوشته است.
سلام آقا جان!
امیدوارم حالتان خوب باشد. آنقدرخوب که دشمنانتان از حسودی بمیرند و از ترس خواب بر چشمانشان حرام باشد.اگر از احوالات این سرباز کوچکتان خواستار باشید،خوبم؛
دوستانم خیلی شلوغش میکنند.یعنی در برابر جانبازی هایی که مدافعان این آب و خاک کرده اند،شاهرگ و حنجره و روده و معده من عددی نیست که بخواهد ناز کند...هر چند که دکتر ها بگویند جراحی لازم دارد و خطرناک است و ممکن است چیزی از من نماند...
من نگران مسائل خطرناک تر هستم...من میترسم از ایمان چیزی نماند.آخر شنیده ام که پیامبر(ص) فرمودند:اگر امر به معروف و نهی از منکر ترک شود،خداوند دعاهارا نمی شنود و بلا نازل میکند.من خواستم جلوی بلا را بگیرم.
اما اینجا بعضی ها میگویند کار بدی کرده ام.بعضی ها برای اینکه زورشان می آمد برای خرج بیمارستان کمک کنند میگفتند به تو چه ربطی داشت؟!!مملکت قانون و نیروی انتظامی دارد!
ولی آنشب اگر من جلو نمیرفتم، ناموس شیعه به تاراج میرفت ونیروی انتظامی خیلی دیر میرسید. شاید هم اصلا نمی رسید...

یک آقای ریشوی تسبیح بدست وقتی فهمید من چکار کرده ام گفت : پسرم تو چرا دخالت کردی؟ قطعا رهبر مملکت هم راضی نبود خودت را به خطر بنندازی!
من از دوستانم خواهش کردم که از او برای خرج بیمارستان کمک نگیرند،ولی این سوال در ذهنم بوجود آمد که آقاجان واقعا شما راضی نیستید؟؟آخر خودتان فرمودید امر به معروف و نهی از منکر مثل نماز واجب است.
آقاجان!
بخدا دردهایی که میکشم به اندازه ی این درد که نکند کاری بر خلاف رضایت شما انجام داده باشم مرا اذیت نمیکند.مگر خودتان بارها علت قیام امام حسین(ع) را امر به معروف و نهی از منکر تشریح نفرمودید؟
مگر خودتان بارها نفرمودید که بهترین راه اصلاح جامعه تذکر لسانی است؟
یعنی تمام کسانی که مرا توبیخ کردند و ادعای انقلابی گری دارند حرف شمارا نمی فهمند؟؟؟یعنی شما اینقدر بین ما غریب هستید؟؟؟
رهبرم!
جان من و هزاران چون من فدای غربتت.بخدا که دردهای خودم در برابر درد های شما فراموشم میشود که چگونه مرگ غیرت و جوانمردی را به سوگ مینشینید.
آقا جان!
من و هزاران من در برابر درد های شما ساکت نمیشینیم و اگر بارها شاهرگمان را بزنند و هیچ ارگانی خرج مداوایمان را ندهد بازهم نمیگذاریم رگ غیرت و ایمان در کوچه های شهرمان بخشکد.
بشکست اگر دل من بفدای چشم مستت
سر خمَ می سلامت شکند اگر سبویی

چند بغض و یک گلو ؟ :(

التماس دعای شهادت در راه امر به معروف
یاعلی
پاسخ:
سلام 
مثل من :`(
لینک نامه رو گذاشته بودم! ولی باز ممنون!
من که وقتی خوندمش ...
کسانی هستند ک در راه امر ولی و هدیه یک لبخند به لبان امام و حصول رضایتشان از جان مایه می گذارند آن وقت کسی مثل من ...
از بغض گذشته ...
محتاجم
خدایا ...
یاعلی مدد
آنها می روند و ما همچنان در حسرت باقی می مانیم.
پاسخ:
واقعانم ...
:`(
فقط ی چی....التماس دعا....

چیزی نتونستم در خور این پست بنویسم....
پاسخ:
محتاجم بسیار ...

ان شاءالله که بتونیم عامل به سخنان ولی مون باشیم با عنایت حضرت صاحب ...
اللهم الرزقنا شهادت فی سبیلک 

۰۵ فروردين ۹۳ ، ۰۲:۰۸ چشم چشم دو ابرو
یکی از پنج تا مرزبانمونم که شهید کردن ...

تنها درجه دار جمع پنج نفره ...

کسی که بچه ده روزه داشت , هنوز بچشو ندیده بود ...

:(
پاسخ:
واقعاً؟؟!!!! 
لعنتیای کثیف ...
آخ ... طفلی خانومشون ...
فرزند 10 روزه !!!
۰۵ فروردين ۹۳ ، ۰۲:۰۴ چشم چشم دو ابرو
خوش به حالشون ...

:(

باید به خودمون تسلیت بگیم ...111
پاسخ:
همین طوره 

;/

;/
نتیجه عمل نکردن به حرف آقا>>>شهید شدن جوونون 21 ساله

صلوات

این قسمت کامنت . رو دوباره نکرار میکنم و اضافه کنم که نکنه ما مقصرباشیم؟


+خدا بیامرزدتشون
پاسخ:
قصور در عمل به امر ولی ...
شهدا همیشه برای محقق شدن امر ولی شون حاضر بودن جوون بدن ...


ان شاءالله ...
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اید امامنا الخامنه ای 
خدا قرین رحمتشون کنه
تاسف باره
چیزی نمیتونم بگم
: (
پاسخ:
ان شاءالله ... آمین ...

:*(
انشاالله با علی اکبر ارباب محشور هستند.
خدا به خانواده اش صبر بده...
شادی روحش صلوات
پاسخ:
ان شاءالله ... همین طوره ...

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اید امامنا الخامنه ای
وای خوشا بسعادتشون که به درحه شهادت رسیدن
ان شالله که به مادر و خانواده گرامیشون و صبر عنایت بشه
چقد سنشون کم بوده
ان شالله که بتونیم راهشونو ادامه بدیم
پاسخ:
همین طوره خوشا به سعادتشون
ان شاءالله ...
مردونگی ...
ان شاءالله ...
۰۴ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۳۰ خـــــادم الرضــــا
سلام

کـم شــد ز جـمـع خـسـتـه دلـان یـار دیـگـری ...!

به روزم ... یاعلی
پاسخ:
سلام (آیکون یکی که از وجودت ذوق زده شده)

چشم میام ان شاءالله حتمنی

یاعلی مددت
۰۴ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۲۹ غلامرضا سلطانی
سلام
دوست خوبم ارزومندم سال زیبایی داشته باشی
لطفا به من هم سرر بزن راستی میتونی لینک این پستتم در وب من ثبت کنی تا بازدیدکنندگان سایت من از این طریق وارد سایتت بشن
در ضمن میتونی مطالب امروز دنیای وب را در وب به یکجا ببینی
http://wikilinkes.ir/page/help
پاسخ:
سلام علیکم

من ک فک نمیکنم دوست خوب شما باشم!
سرمیزنیم ان شاءالله ...
۰۴ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۲۳ فاطمه مرید زهرا(س)
قرین رحمت و غفران الهی باشن..

فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما
پاسخ:
آمین ...
خدا رحمت شون کنه

و حیف از این مسئولینی که...
پاسخ:
...
فقط 21 سالشون بوده
خدا به مادرشون صبر عظیم عنایت کنهـ
البتهـ شهادتـــ که ...

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی