متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

قرار طلایی دوم

يكشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۷ ق.ظ

" بسم الله الرحمن الرحیم "

روزمرگی ها انسان رو دچار فراموشی میکنه نسبت به خیلی چیزها! خیلی چیزها مهم نیستند مهم اینه که آدم دعای برای فرج آقا رو فراموش نکنه. برای این فراموش نکردن نیاز به یادآور و تذکرهای پیوسته و مداوم داریم. قرار قبل به علّت اینکه دیر اعلام شد خیلی از دوستان به موقع نرسیدند به همین دلیل برای قرار بعدی ان شاءالله از الان اعلام میکنیم. 

ان شاءالله از 21 شعبان تا پایان ماه مبارک رمضان به خواندن زیارت آل یاسین توفیق پیدا کنیم.

+ خواندنش محدود به ساعت خاصی از روز نیست، هر زمان از روز یا شب خونده شد مشکلی نداره.

وَ اِلی اللهِ تُرجَعُ الاُمور ...

۹۳/۰۳/۱۸

شما بگو  (۲۴)

۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۰:۳۳ محسن عروجی
السلام علیک یا شهر الله الاکبر و یا عید اولیائه
در ماه پر خیر و برکت رمضان برایتان قبولی طاعات و عبادات را آرزومندم التماس دعا...
منتظر شما و نظرات زیباتون هستیم
اللهم عجل لولیک الفرج
برای ظهور آقا صلوات
یا علی مدد
پاسخ:
سپاس
به همچنین برای شما ... محتاج هستم ...
ان شاءالله سر میزنم ...


آمین ...
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 

علی مددتون
۰۷ تیر ۹۳ ، ۲۰:۴۶ جابر گرمابی
حلول ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و برکت و غفران مبارک باد.
پاسخ:
ممنونم

برشما هم مبارک باشه
روزه دار حقیقی باشیم ان شاءالله
سلام علیکم

وب زیبایی دارید

لینک شدید با اجازه

یا علی
پاسخ:
لطف دارید
ممنون

و علیکم سلام
۰۳ تیر ۹۳ ، ۱۶:۳۳ مـَـ ه جَـبـیـטּ
حتی برای سلامتی آقا صلات بفرستیم .
هر روز ..
پاسخ:
صلوات 
۰۳ تیر ۹۳ ، ۱۲:۳۲ فرزند خاک
سلام...
انشاالله موفق باشید...
خیلی التماس دعا
یاعلی مددی
پاسخ:
سلام علیکم

متشکرم
محتاج ترینم
چشم لایق باشم دعاگوی همه هستم
سلام خواهر گل
امروز اولین روز بود
:)
به یادت بودم
به یاد هم باشیم
واسه هم خیلی دعا کنیم
خدا خیرت بده که بانی این رسم خیر شدی
پاسخ:
سلام آبجی

سلامت باشی 
خیر کثیر برای شماها ...
نیمه های شعبان که می شود یاد می افتد کسی باید باشد که نیست.
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج

السلام علیک یا صاحب الزمان اغیثینی
سلام
یک زمانی منم وب داشتم

دلم برا این چیزا تنگ شده بود...و ایضا برای وب شما و رفقا.
نوای وبتون خیلی غم انگیز بود.
من خیلی تعییر کردم،دیگ اعتقاد ندارم ب خیلی چیزایی ک شما دارید و خودم یک زمانی داشتم.
یعنی گناه مضاعف شاید تغییرم داد
حس خوبی داد وبتون بهم.
*****

عاشقی دردسری بود
حاصلش خونجگری بود
من خونجگر شدم ک خدا ازین دردسرا بهم بده ولی نداد
لیاقت نداشتم.
منم بی لیاقت تر شدم
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
صرفا دوست داشتم درد و دل کنم

قبلنا میگفتم التماس دعا.

بای
پاسخ:
سلام علیکم

تشکرمیکنم! ما هم دلمون برای همساده های مجازی تنگ میشه ...
یعنی چی؟!
حس مبهم و خفه کننده ای داشت کامنت شما برای من ...

همین ک اینطور میگید یعنی اعتقاد دارید! کسی که بگه گناه شدید یعنی ب گناه نکردن و ... اعتقاد داره 
البته فک کنم حرفتون شکسته نفسی هم بود ... یاد ی کامنت از ی دوست افتادم ...

میشنویم درد و دلتون رو 
این خون جگری ها ،جیگر میخواد !!

محتاجیم
دعاگوی همه  شرط بالا رفتن دعا

در پناه حق
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۰۰ گلبرگ دانلود
سلام بر شما ، به مناسب نیمه شعبان قالب زیبای مهدی رو طراحی کردیم .منتظر حظور گرمتون هستیم.
پاسخ:
سلام علیکم

سرمیزنم ان شاءالله
سپاس از دعوت
سلام آبجی نازنینم
عیدت مبارک
:)

بابت تبلیغم شرمنده
میتونی حذفش کنی
جوابمُ گرفتم عزیز دل!
:)
پاسخ:
سلام خواهرم

ممنونم 
عیدشمام مبارک

خواهش میکنم
الان که خودت میگی باشه!
:)
سلام مومن !

شما دعوتین به محفلی از رندان ....


این بار با مطالبی با عنوان :
و باز شدیم مشغول ...
(اندر احوالات جام جهانی )

منتظرتون هستیم
پاسخ:
سلام
اینجا که جای گذاشتن کامنت تبلیغات نیست
ممنون از دعوت تان
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۱ منجی مهربان
چه کسی می داند؟ شاید آن شادترین لحظه ما در راه است ...
میلاد پر از سرور امام غریب عزیزمان حجت بن الحسن العسگری "عج" مبارک.
لطف می کنید به این وبلاگ جدیدم هم سر بزنید.
http://parekab.blogfa.com/
پاسخ:
سلام 

عیدشما هم مبارک
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۵۱ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

به لطف خدا در شب نیمه ی شعبان چفیه دوباره شروع به کار کرد

عیدتان مبارک ...
پاسخ:
سلام

خداوند قوت عالی و مداوم بهتون عنایت کنه
عیدشمام مبارک
ممنون

التماس دعا
سلام...

عید نیمه شعبان مبارکتان....

***
تک ‌نغمه‌ی شادی ما

در جشن میلاد مهدی زهرا سلام‌الله ‌علیها، دعای فرج است . . .


زیباترین یقین بخدا پیش روی ماست

با یوسفی که یکسره در آرزوی ماست

ما گرد و خاک پای تو را جمکران کنیم

یک گوشه از نگاه تو را آسمان کنیم . . .


....یا مهدی ادرکنی
پاسخ:
سلام علیکم

سپاس ... این عید بزرگ برشما و همسر گرامی تون مبارک باشه

اللهم عجل لولیک الفرج

+

السلام علیک یا صاحب الزمان اغیثینی
آهان
این آل یاسین هستش
حواسم نبود
من فک کردم ادامه عهد رو می خوایم بریم تا آخر ماه رمضون
خیلی خوب من هستم
البته من احساس می کنم اگه دوستان عهد رو هم ادامه بدن چون مجبوریم واسه سحری بیدار شیم بشه چهل روزش رو بدون قضا شدن خوند
پاسخ:
خب ده روزش تقریباً میوفته قبل ماه مبارک!
البته اونم میشه! نمیدونم الان که ی عده دیدن و رفت میشه تغییرش داد!؟

من با زیارت آل یاسین ی حس بهتری ب دست میارم
ایشالا توفیق باشه!
پاسخ:
ان شاءالله!
مستدام این توفیقات
.....
...
..

.............حتی دل..........
پاسخ:
:|
سلام

روزتون مبارک...
رسول اکرم صلى الله علیه و آله :

مَن تَعَلَّمَ فى شَبابِهِ کانَ بِمَنزِلَةِ الوَشمِ فِى الحَجَرِ وَ مَن تَعَلَّمَ وَ هُوَ کَبیرٌ کانَ بِمَنزِلَةِ الکِتابِ عَلى وَجهِ الماءِ؛
هر کس در جوانى اش بیاموزد، آموخته اش مانند نقش بر سنگ است و هر کس در بزرگ سالى بیاموزد، مانند نوشتن بر روى آب است.
نوادر راوند ص18
پاسخ:
سلام علیکم

روز شما هم مبارک
سپاس گذارم

ممنون از هدیه معنوی تون!
حاجت روا ان شاءالله
عشقت میان سینه ی‌ من پا گرفته
شکر خدا که چشم تو ما را گرفته

دریاب دلها را تو با گوشه نگاهی
حالا که کار عاشقی بالا گرفته

عمریست آقا جان دلم از دست رفته
پائین پای مرقدت مأوا گرفته

گیسو کمند خوش قد و بالای ارباب
شش گوشه هم با نور تو معنا گرفته


سلام
روزتون مبارک



یـ علی ـا
پاسخ:
سلام بانو 

روز شمام مبارک باشه 
ممنونم

انتخابت عالی بود 

یاعلی مدد
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۳۶ خانم چادری
سلام
ان شالله
:)
پاسخ:
سلام 

توفیقاتتون افزون
بعد آیا
تا آخر شب صبح حساب میشه
مگه نیومده که دعای عهد رو باید صبح خوند
پاسخ:
نه دیگه این زیارت آل یاسین هستش دعای عهد نیست که زمان دار باشه

اگه فراموشی بزاره!

جدیدا اسم خودمم یادم میره :)


التماس دعا

روزتم مبارک آبجی
پاسخ:
سلام

ان شاءالله

محتاجم و دعاگو ب شرط لیاقت
روز شما هم 
ممنونم 
وَقَرْنَ فِی بُیُوتِکُنَّ
و در خانه هایتان بنشینید و آرام گیرید
"احزاب .33"
نقش زن در جامعه!


سلام
تربت بروز شد..
سلام بر خواهر نازنینم
خوبه که ساعت خاصی نداره
اینجوری درصد اینکه فراموش کنی بخونی کمترِ
منم هستم
بسم الله
اجرت با مادر سادات ان شاءالله
دعاگو هستم بشرط لیاقت
شما هم ما از دعای خیرت بی نصیب نذار آبجی خانوم
یا علی
پاسخ:
سلام خواهرم

آره دعای عهد سختیش به همین ِش هست ...
بسم الله

ممنون کار اصلی با شماست 
ممنونم
چشم به شرط لیاقت حتماً

علی مدد

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی