متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

بخند تا دنیا بروی من بخنده :)

سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۵۵ ب.ظ

" بسم الله الرحمن الرحیم "

امروز با دیدن دونه های الماس چشمات دلم لرزید! بدجوری لرزوندیش! غم دلت من و میتکونه! اگه اشکام اذیتت میکنه اگه دیدن چشمای قرمزم اذیتت میکنه اگه بی حوصلگی و بی قراری هام اذیّتت میکنه بخدا قول میدم دیگه وقتی پیشم هستی  اشک نریزم! بی قراری نکنم! ناله نکنم! غُر نزنم! گریه ها و موج روی لبهات رو که میبینم میخوام دنیا نباشه! هیچ وقت این قدر از ناراحتیت بهم نریخته بودم ... من و ببخش که راضی شدم اشکی از چشمت جاری بشه ... بخند عزیزم ... بخند ... فقط بخند ... 

خدا به فرشته صبر عظما بده مادرا که نباشن ... زبونم لال ... برای مادر دوستم لطفاً فاتحه ای قرائت کنید.

مامان قربونت برم فقط بخند

وَ اِلی اللهِ تُرجَعُ الاُمور ... 

۹۳/۰۳/۲۰

شما بگو  (۱۲)

یاعلی
پاسخ:
یا علی مدد
یک دقیقه سکوت:(
پاسخ:
هومم 
چه با احساس ... و غم انگیز
پاسخ:
:(
همراز ستاره هایم و خواب ندارم
مشغول خدا خدایم و خواب ندارم

در شانه به شانه شدنم فایده اى نیست
دلواپس کربلایم و خواب ندارم ...


یـ علی ـا
پاسخ:
دلواپسیت تبدیل بشود ب دیدار آقا 

یاعلی مدد
خب اره
من و بچه ها هم ختدیدیم شدید و آخرش هم آسیب شناسی میکردیم!!!!
پاسخ:
اون آسیب شناسی سرجای خودش! 
کودکانه به تو محتاجم و دستای تو، مادر...
پاسخ:
محتاج ...
تجسم خونه ی بی مادر هم سخته چه برسه به...

یک وقتایی هست که میگم کاری نکن بعدا پشمون شی بگی ای کاش تا بودن...
پاسخ:
حقیقتاً همین طورِ
حق حق ...
حواسمون باشه
اوه اوه این کلیپی که گذاشتی برای کجا بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!1
مردم از خنده ! چ پسری !!
------------------------------------
گریه داره پلک جان
به حرفای بچه توجه کن کاملا معلومه به کجا رسیدیم ما...
واتس آپ از بچه ها گرفتم
پاسخ:
آره  اون و دقت کردم کاملاً ...
ولی در کل با اوضاع نافرم ، من خنده ام گرفت بیشتر 
خدا برای آدم نیاره
سخت
بیش از حد
پاسخ:
خیلی ...
امتحان بسیار سختیه ... کمر شکن 
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۲۲ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
محبت مادرانه
ان شالله خدا مادرتو حفظ کنه
همینه دیگه مادرا واقعا همینجورین!!!

دعاشون هم شدید میگیره!
الان با این الماسای چشمش یه دعای عاقبت بخیری برات کنه! حله

:)
پاسخ:
ممنون
عزیزان شما رو هم خدا براتون حفظ کنه آبجی

آره خیلی مهربونن
با اینکه گه گاه که نگم بیشتر شیطنت میکنیم در حقشون ولی همیشه دعاشون رو میزارن پشت سرمون!!
خیلی دعا میکنن ...
:(
پاسخ:
:`(
لااله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین
پاسخ:
آرومم کن فقط همین

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">