متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

غ ــَ م

شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۷ ب.ظ

" بسم الله نور "

فردا کمر غم هایم میشکند! 

ای کاش بودی و میگفتی دعاگوت هستم! همین!

ای کاش بودی و با زمزمه صلواتت آرومم میکردی! همین!

 

تخم غم به بذر علف هرزی میماند. برای رشدش به دل قرص و محکمی نیاز ندارد برای ریشه دواندن توی وجودت به زمان زیادی  محتاج نیست. با همان اشک های شور تو جان میگیرد جوانه میزند ، بزرگ میشود، ساقه میدهد برگهایش به ظهور میرسند. تا بیایی بفهمی چند ماهه باردارش هستی به بیرون از تنت سرک میکشد و ثمر میدهد! بعضی بارداری ها هستند که خطر دارند ، آسیب دارند ، در تن مادر ظهور بیمارگونه دارند. وقتی مادر غم شدی ، برق چشمانت محو میشوند. حزن توی چهره ات زبانه میکشد. مرواریدهای سرخ از چشمهایت ، ریز ریز میچکند.

پ.ن :

1. أن تُریَنی وجهَ سیِّدی و أبی و مولای الحسین أتَزَوَّد منه و أنظر إلیه و أُودِّعه 2. ... 3. ... ----->

1. أما وجه أبیک فلن تراه أبداً                                 اینجا ( لینک )

پ.ن : سخن مولا  سوگ مادر  (لینک ) (لینک)

و الی الله ترجع الامور ...

شما بگو  (۲۱)

س وبلاگ زیبایی دارین اگه موافق لینک هستید خبر بدین
پاسخ:
سلام
عذر لینک نداریم.
Nice
پاسخ:
salam abji

khobi ?!
۰۱ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۴ انسان غریب
چه تیتر آشنایی انگار همیشه با من زندگی کرده. " غم"
پاسخ:
BA hamamoon

aslan agar gham nabood dige kasi tame doost dashtani shadi ro hes nemikard
shadi az janeb hazrat hagh saken ghalbetan 
ان شاءالله
کم کم داره این نوشتن هاتون قشنگ تر میشه نسبت به سابق
اگه ب همین سبک صد صفحه هم می نوشتین آدم از خوندنش خسته نمی شد
غم هاتون رفع !!!
پاسخ:
se pas

ghame hame ensha ALLAH

سلام

http://baketab.blog.ir/post/19

از رباعی ها صفحه 63 :
....آن مست همیشه با حیا چشم تو بود
آن آینه ی رو به خدا،چشم تو بود
دنیا همه شعر است به چشمم اما
شعری که تکان داد مرا چشم تو بود.....
پاسخ:
سلام علیکم

سپاس از بابت معرفی این پست و ...
اجرتون با خدا
۳۱ تیر ۹۳ ، ۲۰:۲۷ ܓ✿◥میم الف ه◣ܓ✿
غم داشت....

:(

التماس دعا
پاسخ:
غم


محتاج ترین
دعاگو هستم ان شاءالله
۳۱ تیر ۹۳ ، ۱۶:۳۸ خـــــادم الرضــــا
اللهم انت ولی نعمتی
از من نگیر تمام دار و ندارم را ... خودت را !
........................

دلتنگتم خواهر ...:(
پاسخ:
خدا نگاهی به دلم کن تا حالش خوب شود! لطفاً ...

وای من عاشق این تلپاتیم ... دو سه دقیقه پیش به شدت تو فکرت بودم خواستم برات پیامک بدم. 
منم همین جور آبجی 

ته تقاری دلم لک زده برات بدجور ...
این وب قرار به حذفش بود

اما بنا به دلایلی به یکی از دوستان که تا به حال با ایمیل ایشون عضو بلاگ بودم

واگذار می گردد

پس هرگونه سواستفاده با نام معتکف را جدی نگیرید:))

یا حق
پاسخ:
عه خب چرا همچین کردید!
حالا کجا به سلامتی ؟! 

سوء استفاده ...

ان شاءالله که هرجا هستید موفق باشید 
حضرت زهرا سلام الله علیها مددتون
در پناه حق 
۳۱ تیر ۹۳ ، ۰۵:۲۷ پسر انسان
خدا جوشن کبیر را برای ما کادوپیچ کرده که خواستن هم به ما یاد داده باشد
چو ما برایش مهم هستیم...
پاسخ:
عاشق جوشن کبیرم 
آره خیلی خوب یاد داده خیلی خوب ... 

همین طوره
۳۱ تیر ۹۳ ، ۰۲:۱۹ دبیر کارگاه
توصیف خوبی داشت متن‌تان
پاسخ:
واقعاً ؟!
تشکر میکنم.
۳۱ تیر ۹۳ ، ۰۱:۵۱ فرزند آدم
++
کلیپ ها هم ...+
:(
پاسخ:
+ به + 

دست شون درست
:(
۳۱ تیر ۹۳ ، ۰۰:۴۶ یک سبد سیب

چه غمی...

پاسخ:
کلی نوشتم همش پرید.

غم ، غم غلیظ ...
به قول سادات آبجی ، غم فقط مسائل جور وا جور شخصی نیست، غم بسیار سنگین غربت و مظلومیت خواهران و برادران مسلمان مون
۳۱ تیر ۹۳ ، ۰۰:۴۶ یک سبد سیب

آبجی پلک
پاسخ:
چی آبجی ؟!
۳۰ تیر ۹۳ ، ۲۲:۵۰ گــــــــــــــــم گشته
سلام خدا قوت

لینک هایی که میذارین عالی ان.
زیاد دعامون کنید که شدیدا محتاجیم

یا علی مدد
پاسخ:
سلام علیکم

سپاس. دست شون درست
محتاج ترین هستم. به روی چشم دعاگوی همه هستم ان شاءالله
امام رضا علیه‏ السلام:

«اَحْسِنِ الظَّنَّ بِاللّه‏ِ فَاِنَّ اللّه‏َ عَزَّوَجَلَّ یَقولُ اَنا عِنْدَ ظَنِّ عَبدىَ الْمُؤمِنِ بى، اِنْ خَیْرا فَخَیْرا وَ اِنْ شَرّا فَشَرّا»

به خداوند خوش گمان باش، زیرا خداى عزوجل مى‏فرماید من نزد گمان بنده مؤمن خویش هستم، اگر به من خوش گمان باشد، به خوبى با او رفتار مى‏کنم و اگر به من بدگمان باشد، به بدى با او رفتار مى‏کنم.
کافى، ج 2، ص 72، ح 3
پاسخ:
هدیه معنوی ارزشمندی بود. سپاس گذارم
التماس دعا
پاسخ:
محتاج ترین هستم به دعای خیرتان
دعاگوی همه ان شاءالله
ممنون:(
پاسخ:
:(

یاعلی
رقیه

دختر

سه ساله

عزیزِ

باباش

...

غریب

.
.
.
پاسخ:
بین الحرمین ...

کلیپ (پیشنهاد میکنم حتماً برای چند دقیقه هم شده وقت تون رو برای دیدنش بگذارید.)
غم عمیق ( سیر سر بربالین میگذاریم دریغ ...)

:(
پاسخ:
http://aseman655.blog.ir/1393/04/19/shirin#comments

غیرت شیرین (کلیپ داخل این لینکِ بالا رو ببینید.)
من ساده (کوتاه نوشت های خواندنی)
پاسخ:
کلیک 
حدیث شریف کساء ( جناب مطیعی )

http://bayanbox.ir/id/2815643324780856924?info
پاسخ:
http://bayanbox.ir/id/2815643324780856924?info



اینم ی حدیث کساء دیگه از ایشون با روضه متفاوت

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">