متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

من/او (9)

يكشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۲۷ ب.ظ

هوالعشق 

خُب اصلن هم مهم نیس ک این رولی پلی ربطی به پست نداره ^_^

این صوت ها عالی بودند.

الان اینم   :| 

خانواده متعالی حاج آقا پناهیان 

***** 

(لینک درست شد)

4 جلسه اول مرتبط با ازدواج هستند.

یعنی اگر فرصت ندارید کامل گوش کنید همان ها را فعلن گوش کنید.

بعد ی توصیه آبجی کوچکترانه هم دارم 

+ اگر صلاح میدانید بدهید والدین تون هم کل سخنرانی ها رو گوش کنن! خیلی عالی هستند.

وَالی اللهِ تُرجَعُ الاُمور ...

۹۳/۱۰/۲۱

شما بگو  (۱۲)

۲۶ دی ۹۳ ، ۱۶:۵۲ خانم الفــــ
سلام :)

چه خوبه که هستی
پاسخ:
سلام بانو 

ممنونم از لطف تون و محبتی که بهم دارید 
(لبخند پهن)
۲۵ دی ۹۳ ، ۱۳:۰۰ ** معتکف**
لینک های استاد عالی

سپاس
پاسخ:
اجرشون با خدا 

سپاس از دوستم که لطف کردند پیشنهاد شنیدن شون رو دادند. اجرشون با خدا
سلام
کدوماش راجع به خواستگاری و قبل از ازدواج نیس کلا؟
پاسخ:
سلام 

همه اش در مورد خانواده است و به نحوی به ازدواج مربوط میشه، منتهی 4 تای اوّل برای شکستن تفکرات غالبی که تا الان در مورد ازدواج و انتخاب شنیدم کافیه ...
خب آدرسی نشونی از خودتون می گذاشتید
علینا بالاجماع
پاسخ:
برما واجب است ...
۲۴ دی ۹۳ ، ۲۱:۱۶ یک سبد سیب

سلام آبجی خانوم 

برمیگردی و نمییخبری! 



پاسخ:
سلام آبجی 

خُب خودم که نمیتونم بیام بگم برگشتم (آیکون خجالت)
نشد بیام وبت نظر بزارم وگرنه خبر دار میشدی ;)
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۱:۲۹ واقعیت سوسک زده
سلام
خوشحالم که برگشتین ...
پاسخ:
سلام بانو جان

ممنونم از محبّت تون ... ^_^
این لینک ها رو نگاهی بیاندازید 
حاصل تلاش و زحمت دوستای دانشجوی عزیزمونه 
بچه های کنگره شهدای دانشجو 
پاسخ:
ویدئوهای زندگی نامه شهدای دانشجو       www.aparat.com/cong.std


                     وبسایت کنگره شهدای دانشجو    www.shohadayedaneshjo.ir                                          

در وبسایت کنگره یک مسابقه پیامکی هست. (البته هنوز از کمیت و کیفیتش خودم اطلاعی ندارم)
۲۲ دی ۹۳ ، ۱۰:۵۳ خانم چادری
سلام علیکم
دست شما درد نکته
اتفاقا خیلی هم لطف میکنید شما که این مطالب رو میگذارید
روزیِ ما بندگان خداست دیگه :)
پاسخ:
سلام آبجی

خواهش میکنم ... قربون دست استاد پناهیان بزرگوار و سایر بزرگوارانی که استفاده می کنیم از صحبت ها و نوشته هاشون
روزی هاتون افزون :)

+ گاهی سوء تفاهم میشه از اون نظر گفتم
۲۲ دی ۹۳ ، ۱۰:۰۷ آهسته رهش
خدا رو شکر که برگشتی
کلی غمگین ناک شدم اون سری اومدم دیدم گذاشتین رفتین!!!
ممنون بابت توصیه ها
پاسخ:
ممنونم از محبّت تون! 
خواهش می کنم. 
۲۲ دی ۹۳ ، ۰۶:۰۷ ** معتکف**
سلام علیکم

حضور دوباره تون مستدام ان شاالله
پاسخ:
علیکم السلام 

سپاس گذارم. ان شاءالله
۲۲ دی ۹۳ ، ۰۰:۵۲ انسان نیازمند
سلام بانو
کجایید؟
خوبید؟
دلمان پوکید،هر روز سر میزدیم و نبودید:»
ان شاالله خوب باشید.دعاگویتان بودیم و هستیم
التماس دعا.
:*
پاسخ:
سلام بانوی بزرگوار

همین جا ..
الحمدلله ...

من شرمنده محبت شما هستم :(

ممنونم ازت آبجی
با دعای دوستان اوقات میگذره فعلن
بسیار بسیار محتاج دعاتون هستم
آرامش حاصل از دعای همه تون رو حس می کنم. سپاس از همه تون

حاجت روای بخیر باشید ان شاءالله
محبت دارید ...
:*
۲۲ دی ۹۳ ، ۰۰:۳۷ آقای میم عین
حیف جاهایی که میخوام نظر بدم نظراتش بسته است :(
اینجا هم نظری ندارم :|
پاسخ:
اون یکی پست پائین رو باز کردم.
عذر .. این طور بهتر هست

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">