متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

آیینه ام باشید

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۴۵ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 

فرصت نیست که بخواهم قضیه را طول و تفسیر بدهم. یک راست می روم سر اصل مطلب.

لطف می فرمایید انتقادات تان را نسبت به بنده و این کلبه مجازی برایم بنویسید.

اگر کسی نخواست که با نام خودش سخنی بگوید، می تواند ناشناس یا بدون نام نظرش را بگوید.

پیشاپیش از همکاری شما سپاس گذارم

و الی الله ترجع الامور ...

۹۳/۱۰/۲۹

شما بگو  (۱۰)

در پاسخ به کامنت خصوصی : وا مگه فرمانده حوزه برای جانشین خواهرش پیام تبریک و تسلیت می فرسته؟!؟ اصن تو کتم نمیره. خیلی هم کار خوبی کردند.خواهران شجاع و درستی بودند. اینی که فرمودید جزء قانون های نانوشته حوزه عزیز ما بود. و خیلی هم کار شایسته و خوبی هستش. ضرورتی نداره فرمانده حوزه پیامی به جز الزام های کاری و برنامه ای برای مسئول خواهران بفرستند. بنده هم قصد جسارت نداشتم.اون موقع هم گفتم. یک عده تشخیص میدن و محترمانه برخورد می کنند عده ای هم نا توجیه اند و خوب برخورد نمی کنند.حالا باز بحثش رو راه نمیاندازم ولی بحدی از بعضی برخوردها عصبی میشدم که تا چند روز ذهنم و درگیر می کرد. صرفا برای یاد آوری ارزش ها هستش.
پاسخ:
بزرگواری نسبت به جمله گوشه وب اظهار ناراحتی کرده اند.البته امیدوارم که آدم ظاهر ساز و صرفا تذکری نبوده باشم و خودم هم نسبت به ارزش ها عامل بوده باشم
۰۴ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۴۰ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
سلام
وای چه ایده ی خوبی
:)
کاش منم اینو از هم وبلاگی ها میخواستم راجع به م بگن ولی حالا اگر بذارم همچین پستی میشه تقلید:))
خب راستش من به غیر خوبی ندیدم !
وب و قلم و اخلاق الحمدلله  خوش سلیقه و مهربانی
میدونم اینطور سوالا یعنی سوال کننده میخواد اشکالاتشم بدونه ولی واقعا فرصت این شناخت عمیق رو نداشتم که کار به انتقاد و پیشنهاد بکشه

از دید من ماهی
ان شاءالله که از دید خداوند هم یکی از بهترین بنده هاش باشی و حسابی بهت حال اساسی بده در همه زمینه ها:)
۰۴ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۵۱ واقعیت سوسک زده
وبلاگ جایی نیست که آن چنان شناختی از آدمها بدهد که بتوان نقدشان کرد .
فی الواقع ما جز خوبی ندیدیم البته ...
پاسخ:
Ta hodoodi harf toon ro ghabool daram
Vali on haii ke yek ya do saleh man ro mishenasan mi doonad ye chi zaii
۰۳ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۳۶ یک سبد سیب


آبجی

روراست بگم ادم وقتی پلک شیشه ای رو میخواد باز کنه مطمئن نیست که وجود داشته باشه و حذف نشده باشه! 

خب این چه وضعشه! 

به جای اینکه به دوستان وبت اطمینان حضور بدی ... 



بیخیال بابا 
پاسخ:
آدم به رفتن حقیقی ها هم باید عادت کنه من که مجازی بیش نیستم. رفتن حقیقی منم که دور نیست.البته از اینکه هی رفتم و اومدم خودم هم خوشحال نیستم
یکم شلوغ پلوغ میشه اینجا گاهی :)))
مغز منو که میشناسی، عادت کرده به سادگی و راحت الحلقومی :))))

پاسخ:
نگرفتم منظورت رو
۳۰ دی ۹۳ ، ۰۱:۲۴ آقای میم عین
با نظر جناب **معتکف** به شدت موافق می باشم و خودم هنوز این وسط موندم به اشتراک گذاشتن نوشته های غم انگیز شخصی خوب هست یا بد؟!!
۲۹ دی ۹۳ ، ۱۵:۳۹ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
نه خب وبلاگ یه جایی که آدم حس و حالش رو مینویسه!
پس باید غم و خوشحالیشم بنویسه این اصلا ربطی نداره

تنها مشکل من با بعضی وبلاگا هی رفت و اومداشونه!

وگرنه قلمت که 20
اخلاق وبلاگیت که 20 (یحتمل اخلاق خودت هم 20)
سلیقه ات که 20
دوستات که ما باشیم 20 ههههه


۲۹ دی ۹۳ ، ۱۴:۵۳ انسان نیازمند
سلام
ینی قرار دیگه نیاید اینجا؟ نکنید این کارو! وبلاگ جدید میزنید! آدرس بدیدااا
از زمانی که من خواننده وبلاگ بسیار عالیتون شدم و همون ابتدا گفتم خوشحالم اینجا رو پیدا کردم
پستای خوبی میذارید
حرفهای خصوصیتون،من+ ما=ما و...جالب بودن
قرار های طلاییتونم که محشر،حسابی کیف حالمون میکنه
خلاصه خوبید
ان شاالله همیشه در پناه خدا و اهل بیت باشید

۲۹ دی ۹۳ ، ۱۱:۴۱ ** معتکف**
یک انتقاد نسبت به همه وارد است حتی خودم که بارها همه دیده اند

هروقت که اعصابمون ناراحته  سریعا توی وبلاگ منتقل میشه و همه متوجه میشن

به نظرم این کار اشتباهه یعنی باید محل تخلیه درد و سبک شدن بخاطر مسائل مختلف رو عوض کنیم

اول خودم رو میگم که هنوز کُمیتم لنگ میزنه

شما رو نمیدونم اما خودم باید یاد بگیرم برای تخلیه ناراحتیم برم سراغ خدا و اهل بیت 

امیدوارم همه عاقبت بخیر شوند
نظرات باز هستش

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی