متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

قرار طلایی هفتم(پست ثابت)

يكشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۳۶ ب.ظ

« بسم اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم »

شنبه 11 بهمن تا 20 اسفند ماه

ان شاءالله در صورت حیات 

 

سلام طلایی به همه قراری ها.

به گمانم دو سال پیش همین حوالی سال بود که دوست عزیزم کار فرهنگی پیامکی را در قالب چله نشینی های زیبایی برای گروهی از دختران پایه ریزی کرد. گروهی که ثواباً با هم در ارتباط بودند. یعنی اینکه نه همدیگر را می شناختند و نه از وجود هم اطلاع داشتند ولی شریک ثواب همدیگر بودند. برکاتی که به واسطه آن کار زیبا در زندگی آمد را هرگز فراموش نخواهم کرد. ان شاءالله اجرشان با خدا و عاقبت شان ختم به ارباب ... 

+ گاهی اوقات این جا قراری برقرار می کردم ولی خودم جا می ماندنم و خجالت زده. 

نمی دانم چیزی در ذهنم هست که از گفتنش ترس دارم. قراری پیش بینی کرده ام که نمی دانم چه قدر از ما برایمان کاربردی خواهد بود. خودم بسیار محتاج آن هستم. 

احترام به پدر و مادر و تسلیم فرمان و امر آن ها بودن مگر در زمانی که خلاف سخن و امر خداوند متعال باشد بارها و بارها تاکید شده است. ظرافت آن در حد " اوف " تمام وجودت را به لرزه خواهد انداخت. البته شاید برای بسیار از شما پیروی و تسلیم بودن این گونه راحت و آسوده باشد امّا حقیقتاً راه زیادی برای طی کردن به منظور رسیدن به این مرحله دارم. این حرف ها را پای اعتراف به گناه و این ها ننویسید. بالاخره یک جایی می رسد که آدم گندش در می آید پیش خودش و مستاصل می شود برای بیرون آمدن از لجن زاری که با بی دقتی اش فراهم کرده است. در مراتب ولایت پذیری برای موفقیت در سطوح بالاتر باید حتمن از این سطح به خوبی و خوشی گدشت. بعد از رضایت خدا اگر رضایت این دو بزرگوار نباشد همه هستت، نیست می شود. همه چیز به دهانت زهر می شود و لذّتی که باید از امورات معنوی عاید و واصل شود هیچ گاه بدون رضایت و خوشنودی شان حاصل نمی شود. 

+ اگر موافق باشند همه بزرگواران چله نشین احترام و اکرام والدین مان باشیم.

پ.ن 1: به انضمام خواندن دعای 24 صحیفه سجادیه 

پ.ن 2: بار دیگر خودم و همه شما قراری ها را به گوش دادن این صوت ها که تفسیر و تاملی بر همین دعای شریف هستند توصیه می کنم.

جلسه اول ، جلسه دوم ، جلسه سوم ، جلسه چهارم ، جلسه پنجم ، جلسه ششم ، جلسه هفتم ، جلسه هشتم ، جلسه نهم 

پ.ن 3: اگر در این باره صوتی در اختیار دارید لطف بفرمایید با هم شریک شویم ...

پ.ن 4 : وَ اجعَل طَاعتِی لِوَالِدَیَّ وَ بِرِّی بِهِمَا اَقَرَّ لِعَینی مِن رَقدَةِ الوَسنَان ... و اطاعت و نیکوکاریم را به آنان از خواب خواب آلوده شیرین تر قرار بده ...

 

شما بگو  (۲۳)

۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۱۰ محمد جواد حیدری پرچکوهی
پاسخ:
سپاس از دعوت
آمدم
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۵۸ خانومـِ میمـ
چ پست خوبی :)
پاسخ:
ان شاءالله با عمل همراه باشد.
:)
سلام
خسته نباشید
یا حق

پاسخ:
سلام علیکم

سپاس. می آیم ان شاءالله ...
حق مدد
۲۸ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۴۸ بنت الهدی حسینی
رفیق شهید...


و نعم الرفیق.


دعوتید به صبغة الله. رفاقت با یک شهید در قالب ختم قرآن.
پاسخ:
اجرتون با خدا
اون سری که رفتیم پیش مادر شهید
وقتی داشتند مشکل هر کسی رو می گفتند
به من که رسید رو به جمع گفتند
مشکل اینه که ادب و احترام پدر مادرت رو نگه نمی داری.
یعنی داشتند به همه می گفتند ها ولی مثال زدند. مصداقش عین همون چیزی بود که چند روز پیشش برای من اتفاق افتاده بود. مو به تنم سیخ شد. 

خدایا کمکم کن بتونم چله نشین باشم.
التماس دعای بسیار دارم از همه تون
۲۴ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۱۹ ی آنتی زایون
سلام  ممنون بانو دلم تازه میشه میام وبت دعوتید به آنتی زایون با مطلب : وَ فىِ أَمْوَالِهِمْ حَقٌّ لِّلسَّائلِ وَ المَْحْرُومِ و در اموال خود براى سائل و محروم حقى قائل بودند سوره ذاریات - آیه 19
پاسخ:
سلام آبجی. دلتون همیشه سر زنده. ممنون بابت دعوت
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۰۲ محمد جواد حیدری پرچکوهی
منتظر جواب‌‌ِ جوابِ نظرتون!
پاسخ:
اومدم.
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۲۰ خانم چادری
چقدر قرار طلایی هات خوبن !!!
عاقبت بخیر بشی بانو
پاسخ:
ممنون عزیزم. ان شاءالله عامل باشیم.
عاقبت بخیری همه مون ان شاءالله
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۱۲ تا اینجا خواندم...
سلام

 مهمان ما هم باشید.....


http://farsiyad.blog.ir/
پاسخ:
سلام علیکم

باتشکر از دعوت تان
سر می زنم ان شاءالله
سلام


http://zareh.blog.ir/post/679
پاسخ:
سلام علیکم.سپاس بابت دعوت
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۱۹ یه منتظر که آرزو می کنه منفعل نباشه
سلام علیکم
این دوره هم در اطلاع رسانی  «طرح ۱۲۰ روز انس با قرآن کریم تا روز میلاد مهدی موعود (عج) نذر مهدی موعود(عج)» یاریمان میکنید؟
پاسخ:
سلام علیکم

بله ان شاءالله
فایل جلسه دوم برا من پخش نمیشه:(
پاسخ:
روی همون صفحه نت گوش کنید. برای منم باز ن نمیشه توی سیستم
من هم هستم
پاسخ:
بسم الله
چیست معنی اطلاعت ؟ منظور اطلاعات دیگه ؟
و بالوالدین احسانا
یکی از موارد احسان به پدر و مادر امر به معروف و نهی از منکر هستش ! " حالا جرأتش رو دارید بفرمایید "
پاسخ:
تشکر. امان از بی حواسی
یعنی چی ؟! امر به معروف و نهی منکر کردن پدر و مادر ؟! 

 شرک در میان مردم از جنبـش مورچه بر روپوش سیاه در شب تار نهانتر است.
 تحف العقول , ص 487
عاقبتتون بخیر
امام حسن عسکری
پاسخ:
سپاس از هدیه معنوی ارزشمند

سپاس گذارم
عاقبت همه مون ختم به خیر ان شاءالله
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۰۶ عمار فرهنگ
سلام نام خداست


سلام تون بهم جان داد

سلام بر حسین
پاسخ:
سلام علیکم

سلام بر ارباب حیات بخشه ...
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین علیه السلام 
۰۷ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۵۵ یک سبد سیب

من هم همینطور آبجی 

:( 



پاسخ:
:)

درست می شیم به لطف خدا ...
تو فکرت بودم مغربی 
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۵۳ فاطمه فاطمی
سلام
بسم الله الرحمن الرحیم...
پاسخ:
سلام بانو 

بسم الله ..
سلام
بروزیم و منتظر نظرات شما
یا علی علیه السلام
پاسخ:
سلام ...

علی مددتون
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۳۲ انسان نیازمند
سلام ابتدای پست چه حکمتی داره؟
من فکر کردم چله زیارت عاشوراست
راستش تصویر و سلام خیلی با دل بازی میکنه
پاسخ:
سلام 

از سلام بر ارباب چه چیزی دوست داشتنی تر ؟!
خواستم متبرک شود و هر که چشمش خورد سلامی هم داده باشد.
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین علیه السلام 
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۲۹ انسان نیازمند
خدا خیرتان دهد
سلام
احترام همراه با دعا برای پدر و مادر، خیلی خوبه.
:))))))

فردا چله ی توسل تموم میشه،التماس دعا دارم
حاجتروا شید
پاسخ:
سلام 

ان شاءالله عامل باشیم 

حاجت روای بخیر ان شاءالله
التماس دعای بسیار دارم ازتون
ممنون از محبتت بانو
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۰۱ سیدمهدی حاجی آبادی
آقازاده ای که روی پسر نوح را سپید کرد...
پاسخ:
ان شاءالله میام می خونم. 

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">