متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

دسته بندی پلکی

چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۰ ب.ظ

خانم های زیبا سه دسته اند: 1.مردکُش  2.آدم کُش [احسنت به خلقت خدا]، دسته سوم که خدا حفظشان کند مجهز اند و مسلَّح، ولی نه می کشند نه کشته می شوند.
و الی الله ترجع الامور ...

۹۴/۰۵/۰۷

شما بگو  (۲۵)

۱۹ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۴۷ أنارستان ...
بعله! همچین بانوان مسلحی هستیم...
پاسخ:
خدا حفظمون کنه :)
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۰ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
من چندجا کامنتت سما بانو رو دیدم که انگار پاک شده
بنده خدا گیری افتاده ها
آپدیت کن مرورگرتو


آره خیلی قبول دارم اینجوری خیلی میگن ولی من میگم با خوش پوش بودن میتونیم این دیدگاه رو عوض کنیم!
ما یه دوستی داشتیم واقعا شلخته بود همیشه چادرش خیابونا رو جارو میکرد
و پایین چادرش خاکی بود
یکم این جور موارد کم بشه بهتره

البته یه دوست دیگه دارم تبریزین وای خدای خوش پوشیه ولی باحجاب
باحجاب ها...
البته الان دیگه خیلیا میدونن ولی الکی میخوان بگن

پاسخ:
رو اعصاب میره گاهی اوقات اساسی. نت و می گم.

آخ گفتی. قربون دهنت. حرفیه که من همیشه می زنم. خودمم خیلی بهش حساسم.
- ی دوستی هم ما داشتیم می گفت مامانم بهم می گه تا تو هستی محلّه سوپور نمی خواد، طفلی هیچ موقع نمی تونست چادرشو جمع کنه!




+ آره الکی و از روی غرض هستند ی عدّه، ولی بعضیا واقعنی تعجب می کنن و می گن.

سلام
وای خدای من این بیان آدمو از نظر گذاشتن منصرف می کنه، چقد نوشتم و پاک شد :(
خلاصه اشو دوباره می نویسم:)
ان شالله در کنار صورت زیبا که همه خانوما ازش بهره بردن سیرت زیبایی هم داشته باشیم که همگی جز دسته سوم قرار بگیریم
خدا کنه دیگه نپره

یاعلی
پاسخ:
سلاااااااااااااام آبجی

من عذر خواهی می کنم از شما.

ان شاءالله ... ان شاءالله ...

نپرید الحمدلله.

+ واسه هدایت همه دعا کنیم :*(

علی علیه السلام مددتون
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۱۹ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
من محو کامنتا شدم فعلن!!

چقدر خندیدم به جوابت به احلام!

تحلیلی هایی دارن هآ!
:)
پاسخ:
خدا حفظت کنه دختر. منم از کامنتت روحم شاد شد. بیا بعدن قضیه دو خط اوّل و واست تعریف کنم درست بخند.

واقعنم. طرف تو چش خودم درواومد این و گفت آخه، نمی دونی که!

+ ی روز توی آزمایشگاه مشغول به کار بودیم، خانم دکتر اومد داخل و بعد ی چند دقیقه گفت که امروز ی اتفاقی واسم افتاد شاخم دراومد. گفتیم چی؟
 گفتند توی ایستگاه نشسته بودم منتظر سرویس دانشگاه، یکی از دانشجو ها هم بغل دستم نشسته بود. ازم سوال کرد ساعت چنده و ی چندتا سوال دیگه. آخر سر در اومد گفت: «خانم بهتون نمی آد چادری باشینا.» گفتم وا مگه من چِمِه؟ گفت: «آخه شما خیلی ناز و خوشگلین.» گفتم :) خب چه ربطی داره دختر خوب. گفت: «آخه چادریا خیلی زشت و ب ریختن، واسه همینم هست خودشون و میپیچن توی چادر.» گفتم وا چه دید اشتباهی!! مگه وقتی شما زیبایی شون رو در دسترس درک نمی کنین دلیل بر زشتی شونه؟؟ اصلنم این طور نیست. خیلی هاشون از هزارتا بی حجاب و شُل حجاب زیباتر هستند. 

خلاصه که کلی متعجب شدیم از تحلیل های دوستان گل و گلاب
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۱ منور الفکر
روزگارتان آبنباتی...قدم رنجه!

من که نفهمیدم یعنی چی

اما خواهری دلم میخواد

دختری باشه که زندگی بخش و آرامش بخش باشم :)


التماس دعا
پاسخ:
طبیعت لطیف زن، زیبایی به همراه داره که خداوند اون رو در وجودش به ودیعه گذاشته که با آن دلبری کند. امّا این که کجا؟ و چگونه؟ و برای چه کسانی؟ آن هم مشخص شده. منتهیِ مرتبه، خیلی از همین موجودات لطیف و زیبا، بواسطه ویترین شدن و نمایش دادن امانت شان در برابر دیدگان هر کس و ناکسی، هر روز مردگانی بسیاری را به جامعه تحویل می دهند. عروسک هایی که کارشان - چه فهمیده، چه نفهمیده - کارشان کشتن دل هایی ست که باید بوسیله دلبر خودشان ناکار می شدند.

بعضی از این عروسک ها در کنار زیبایی های مصنوعی که برای خودشان دست و پا می کنند آن قدر این امانت روی دوشش شون سنگینه که به نمایش گذاشتنش، هم نوعان زیبای خودشان را هم ناکار می کند، حتّی!!

ان شاءالله که مایه آرامش و سکونت باشی برای یاورت. به نظرم، همان چشم هات برای این که به کسی حیات بدهند، کافی اند. خیلی عمیقن. ;-))

حاجت روای بخیر باشی آبجی ان شاءالله
محتاج محتاج دعای خیرتون

پیشگیری بهتر از درمانه!!!
گفتم که یه وخت چیزی نگن !!

حالا استثنائا از خطای اوناییم که یه چیزایی گفتن صرف نظر میکنیم.
پاسخ:
بله بله ...

استقبال می کنیم از این حمایت تون آبجی!
لطف می کنید. 
نه خیر آبجی ! من دسته بندی شما رو قبول دارم.
دسته بندی خودم فقط در جواب آقایون بود !! :)

چرا انقده حسودن این جماعت آخعععع !!؟!
پاسخ:

خُب بندگان خدا چیزی نگفتن که! 
 
به قول اون شخصیته که حالم از خود فیلمیش و تیکه کلامش بهم می خورد : من می دونم ... من می دونم ... مطمئنن اذعان دارن همشون.  
دسته بندی من اینو میگه:

خانوم ها یک دسته اند !!!!
همه زیبان !
:)
پاسخ:
خیلی هم خوب ...
با این حساب اونا زیر دسته ان که من گفتم. :)


۱۰ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۹ مردی بنام شقایق ...
سلام


سوسک کش هم هستن بعضا!
پاسخ:
سلام علیکم


اوه ... اوه ... 
فک کنم نادرن البته. 

+ ولی واقعن سوسک ترس نداره ها! مخصوصن اگر زیر میکروسکوپ دل و قوه اش و از هم سوا کرده باشی
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۸ خانومـِ میمـ
خدا رو شکر لبخند به لب مومنان آوردیم :))
پاسخ:
حال بحث کردن ندارم وگرنه میگفتمت مومن کیه ;-)    :-D. 

ممنون آبجی .
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۲ علی رسولان
بت بزرگ بزرگ شده ها
تحلیلی کار کرده :)
متوسط و زشت
می ترسم پاش برسه دانش گو! دیگه هیچی
دیگه باید جمع کنیم بریم ماها
با همه این حرف ها
ولی واقع گراست خوشم میاد ازش
پاسخ:
در پناه خداوند محفوظ باشند ان شاءالله
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۱۷ علی رسولان
ار نظر شما شاید!

آهان
پس گروه سوم بندگان خوب خدا هستن
اینم که شامل من نمیشه ؟
به نظرم گروه های چهارم ،پنجم و ...
لازم داره نداره ؟
پاسخ:
خب شما نَمیرید. طوری نیس که. 
چرا گروه سوم شامل شما ممکنه بشه.
گفتم نامحرم نکُشه! نگفتم محرم نَکُشم هست!! گفتم ؟!
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۴۱ منور الفکر
خودمان را میفرمایید دیگه بانو..نه؟
پاسخ:
بله  بله ... 
البته هدف روی " آدم کش " تنظیم شده بود. 
بسی زیبا و دقیق بود...
پاسخ:
سپاس گزارم لطف دارید.
چی میگه!!!

من جزو کدوم دسته ام؟ :)
پاسخ:
توی دانشکده، دختری توی گروه مون بود از نظر حجاب آزاد آزاد. ی روز سر ی قضیه ای ی چیزی بهم گفت. شاخم دراومد و بهش خندیدم.خودشم خنده اش گرفت. میدونی ی سری از دوستان شل حجاب و بی حجاب گلمون فکر می کنن، اونایی که محجبه هستند، کوری، کچلی چیزی هستند. *** ی روز توی اتوبوس ایستاده بودم، آخر اتوبوس دوتا دخترخانم جوان با ی پوشش خیلی ناجوری نشسته بودند. باهم که پیاده شدیم، صداش کردم و گفتم عزیزم پوششتون مناسب ی مکان عمومی نیس. گفت شما کی باشین؟ به شما ربطی نداره. وا رفتم اصن. ی دختر نوجوان بود.[قبلش فکر میکردم23سالشه مثلن] گفتم ی دوست، چرا همه در قبال هم مسئولیم.نباید زیبایی هاتو اینطوری ب نمایش بذاری. گفت میتونم، انجام میدم. عرضه شو دارم نشون میدم، جنمش و دارم دل میبرم. خشکم زده بود. هیچی نگفتم و رفتم.*** شما که خود خود دسته سومی
سلام
دقیقا منم معتقدم زن(یا دختر) زشت نداریم مگه اینکه خودش طبیعت خودشو بهم بزنه... مثلا بعضی ها مسیر طبیعی ابروشون رو چنان منحرف می کنن که زیبایی شون دیگه میره تو دره!!! :|
یا بیشتر دماغ عملی ها از نظر من زشت میشن چون تناسب طبیعی و خدادادی صورتشون بهم می خوره
از نظر من دماغ بزرگ خیلی شرف داره و خیلی زیباتره به این بهم ریختگی ترکیب خدادادی صورت انسان...

راستی حالا هدفت از نوشتن این پست چی بود؟!
پاسخ:
سلام آبجی. قدم رو چشم ما گذاشتین. بله طبیعت خدا چیزی جز زیبایی نیست، توی خلقت خانم ها هم که دیگه هیچ. واقعنم هیچ زیبایی نداره دماغ دست خورده، طبع مزاجی هر کسی با اندام های بدنش هم خوانه که در صورتی که انسان خودش تغییری ایجاد کنه اونو بهم میزنه. قربون دهنت که پرسیدی. هدفم یا بگم اون چیزیی که توی ذهنم بود همون همکلاسی زیبامون بود و به حراج گذاشتن زیبایی ها. . اون دختر خیلی زیبا بود و آدم کش ولی ی نقصی داشت. با دیدن نقصش که خیلی هم ظاهر نبود خیلی من و مشغول خودش کرد. اینکه آدم به خاطر نقصش قابل ترحم تره یا حراج زیبایی هاش . نعمت تمام و کمالی که خدا داده رو بی هیچ بهایی بدی به هر رهگذری.
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۰۷:۱۳ برنامه ریزی برای کنکور
خخخخخ
عالی بود من تازه با وبلاگتون اشنا شدم واقعا عالی بود
احسنت
پاسخ:
سپاس
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۳ خانم چادری
سلام علیکم
بله اومدیم. ممنون از حضورت بانو جان. چقدر دلم تنگ شده بود....
پاسخ:
سلام. به به منور کردین. دل به دل لوله کشیه. دو سه باری اومدم دیدم سفت و سخت نیستین.
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۰۶ علی رسولان
من که آدم نیستم پس نوع دوم نمی تونن بکشنم!
عنوان اولی هم بهم صدق نمی کنه !
گروه سوم دقیقن چ کسایی رو نمی کشه آیا ؟
شاید مورد صدق واقع شم Oo
پاسخ:
چه حرفیه.دومی شامل آقایون+خانم ها میشه. آدم ها منظورم همه بود. 
سومی. کلن نامحرم نکشه دیگه.
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۴ خانم الفــــ
:) یک دسته هم داریم "خودکُش" :) مثلا با نعمت خدادادیشون خودشونو خفه میکنن!
+البته این نوع رو با توجه به قسمت اخر جمله شما گفتما :دی

پاسخ:
اوهووم. خوب گفتین. :دی
البته شاید دقیق متوجه نشده باشم
اما دسته بندی خوبی بود:)
پاسخ:
کژتابی نوشته های ماست دیگه. شما ببخشید
با تشکـــــــــــر
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۶ خانومـِ میمـ
عاقا تکبیررررر جانانه داشت پستتون :))
مگه داریم پست انقدر خفن ؟
پاسخ:
اون قدر خندیدم از کامنتت که نگو. روحم شاد شد.
ممنونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم خانم میمــ 
غیر مستقیم اشاره می کنی :)
پاسخ:
به چی؟ ;-)

ی هم کلاسی داشتیم اون قدر من و مشغول خودش کرده بود میخواستم در موردش ی یادداشت بنویسم.
ولی مشغله ها باعث شدن هیچ وقت ننویسم و نوشته ابترم و تا حالا تکمیل نکنم. 

ی حس عجیبی میتونستی بهش پیدا کنی
ترحم و دوست داشتن ... 
الان نمیشه نوشت، ان شاءالله ی روزی یادداشتم نوشته شد میذارمش
این که اول کار از بانوان متوسط و زشت فاکتور گرفته اید خیلی جالب است!
آن وقت احتمالا خود پلک شیشه ای دسته سوم است؟!
پاسخ:
نه فاکتور نگرفتم. یاد ی خاطره ای افتادم از ی دختری که خدا توی خلقتش، از نظر زیبایی لطف و  در حقش تکمیل کرده بود. خیلی جذاب بود. ولی حیف که حواس جمع نعمت خدا نبود. 
اصن مگه توی جمعیت خانم ها متوسط و زشتم داریم ؟؟! زیبایی توی خلقت خانماست دیگه.

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">