متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

در آرزوی وصلت، جان از تنم روانه...*

جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۷ ق.ظ

379
مولای من، مرا ببخش برای| بیعت هایی که تجدید نکردم| ندبه هایی که نخواندم| چموشی هایی که مرتکب شدم| دل هایی که به تو ندادم| سلامتی هایی که برات ارزو نکردم| رنج هایی که به تل انبار غم های دلت افزودم| مرا ببخش بابت انتظارهایی که نکشیدم ...
نیروگاه کشش های درونی ام آتشی گرفته، با شعله های بلند، آن قدر بلند که هیچ کس را یارای خاموش کردنش نیست. این شعله ها برای فروکش شدن بهانه مهندس ناظرشان را می گیرند. بهانه صاحب شان را می گیرند. مولای من ... من زبان این ها را نمی دانم... المستغاث بک یا صاحب الزمان


و الی الله ترجع الامور...

*با صدای محمد اصفهانی

۹۵/۰۷/۰۲

شما بگو  (۵)

۰۸ مهر ۹۵ ، ۰۹:۲۸ آرزوهای نجیب (:
رمز بالا پلیزززز(:
پاسخ:
خوش آمدید آبجی.

۰۷ مهر ۹۵ ، ۲۳:۳۶ روشــنا ...
اللهم عجل لولیک الفرج...
بیا اقا که بد زمانه ای شده..
پاسخ:
آمین... آمین ...
مولای م.ن ...
۰۶ مهر ۹۵ ، ۰۰:۴۲ د‌ل‌باخته ..
و غیبة ولینا..
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج...
الهی آمین! به زبون من: "من که کلا چموشی نکنم نمیشه،شما خودت یه کاریش بکن! بچه شیطنت میکنه،من بچم،شما بزرگی! در هر صورت خیلی عاشقتم. 😊"
هرکی به زبون خودش،نه؟😅
پاسخ:
بله بله.کافیست لب تکان دهیم ...
۰۲ مهر ۹۵ ، ۱۰:۵۸ ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه ی عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
اللهم عجل لولیک الفرج

الغوث ای دلتنگ ترین
پاسخ:
آمین.آمین.

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">