متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

من مصیبت زده امامم را می خواهم.

سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۰۰ ب.ظ

379

خداوند تسلی دهنده دل آل الله باشد از این ماه مصیبت. از این پر کشیدن ها. از این همه غم. 

السلام علیک ...

امامم جام دلتنگی تا خط هفتمش پر شده ها! 

و الی الله ترجع الامور ...

۹۵/۰۹/۰۹

شما بگو  (۲)

۱۰ آذر ۹۵ ، ۰۱:۱۲ پلک شیشه ای
همیشه از جیغ و شیون خانم ها پای ضریح حس نا خوشی بهم دست می داد. می گفتم چرا باید کسی این طور بلند مویه کند؟ امّا خودم در آن سفر مشهد ، رفته بودم رو به روی ضریح ایستاده بودم به حرف زدن که صدای مویه هایم از بند گلویم آزاد شد و به فریاد رسید. زجّه می زدم. داد می کشیدم. آن قدر سر پا جزع و فزع کرده بودم که پاهایم زیر پایم را خالی کردند و لاشه ام روی مرمرهای سفید و خنک پیش پای آقا پهن شد. حال خودم را نمی فهمیدم. انگار که دیگر برایم مهم نبود کسی آن جا هست یا نه! فقط قلبم بود که فشردگی اش را حس می کردم. می خواستم با تمام توان التماس امامم را بکنم. آن قدر بلند بلند گریه کرده بودم که نای ناله کردن هم نداشتم. خادمی به ما نزدیک شد تا مطمئن شود از حال نروم و بگوید که هر چه زودتر بلند شوم و خوبیت ندارد این طور بلند بلند مویه کنم. زهرا زیر پر و بالم را گرفت و از زمین جدایم کرد.

آقا جان هوای شهر خفه کننده است. دلم برای آرامش و صفای حریم امن تان پر می کشد. دلم یک اعتکاف حرمی می خواهد. یک خلوت با معرفت. یا امام رئوف دل های نازک ما طاقت دوری از شما را ندارد ها.

کربلا را که جاماندیم ...
محرم را که ...
مشهد الرضا ...

پس نصیب بی لیاقت ها چه می شود؟
عمه مهربانی ها بحق این شب عزیز این همه دوری را مرتفع کنید. دلمان بسی مچاله شده. نفسمان به شماره افتاده. ندیدن شما سخت است. یک سال دوری ...

خدایا به داد این قلب بی نوای ما برس.

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">