متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

یا من اسمه دواء ...

شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۱۴ ق.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم
التماس دعا
به حق این شب ها مولاجان مان نگاهی بیاندازند به گره های روحی و جسمی مان ...

والی الله ترجع الامور ...
۹۸/۰۳/۰۴

شما بگو  (۸)

۰۷ خرداد ۹۸ ، ۱۹:۱۴ قاسم صفایی نژاد
التماس دعا
پاسخ:
ان شاءالله حاجت روای بخیر باشید بحق این شب های عزیز

اگر چه لایق نیستم ولی ان شاءالله همه دوستان رو یاد می کنم.
محتاج دعای خیر
۰۷ خرداد ۹۸ ، ۰۱:۱۰ مـهـ ـیـار
به هر حال بنده قانع نشدم.

چون از هر لحاظ که بهش نگاه میکنم، اشکال بهش وارده! و اینو یک بدعت میدونم که خیلی عمیق وارده اذهان عموم مردم شده.
حتی از لحاظ عرفانی هم، همین که چیزی رو از غیر خدا طلب کنیم یعنی شرک!
پاسخ:
میبخشید بنده شرایطم مطلوب نیست.


ان شاءالله اگر دوستان هم نظری در این باره داشته باشند بیان کنند خوشحال میشم.
حقیقتا دنبال قانع کردم نبودم.
۰۶ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۵۰ مـهـ ـیـار
دعا برای دیگری کردن! با التماس دعا از دیگری خواستن!
دو مقوله جدا از هم است!
اولی نشانه تقواست و دومی نشانه شرک!
پاسخ:
اگر دعا و اجابتش را از افراد بدانیم خب شرک است.
اما اگر من متوجه باشم به نیتم، خیر.
در باب گفتن التماس دعا و این ها صحبت های زیادی هست. شرک برای همان است که گفتم.آیت الله جوادی آملی گفته اند اگر گفتی اجابت فلان دعایم اول از فضل خداست دوم فلانی و از این دست صحبت ها شامل شرک است.


گفت ای موسی ز من می‌جو پناه

با دهانی که نکردی تو گناه

گفت موسی من ندارم آن دهان

گفت ما را از دهان غیر خوان

از دهان غیر کی کردی گناه

از دهان غیر بر خوان کای اله

آنچنان کن که دهانها مر ترا

در شب و در روزها آرد دعا

از دهانی که نکردستی گناه

و آن دهان غیر باشد عذر خواه

یا دهان خویشتن را پاک کن

روح خود را چابک و چالاک کن

ذکر حق پاکست چون پاکی رسید

رخت بر بندد برون آید پلید

می‌گریزد ضدها از ضدها

شب گریزد چون بر افروزد ضیا

چون در آید نام پاک اندر دهان

نه پلیدی ماند و نه اندهان

۰۶ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۳۷ مـهـ ـیـار
هیچ وقت معنای ""التماس دعا"" رو نفهمیدم!!
گاهی اوقات یه نوع شرک به خدا توش موج میزنه! وقتی از بندگان خدا طلب و خواسته داریم!
پاسخ:
بابت جمله اول تون نمیدونم چی بگم.
ولی لحظات خیلی وحشتناک و دشواری رو با دعاهای دیگران در حقم سپری کردم که قطعا اگر نبودند جانی در بدنم نبود.

وقتی به کسی میگیم التماس دعا، در واقع از اون خواست و طلب نداریم، اون شخص عزیز یه واسطه است که لطف می کنه و از زبانی که من نوعی باهاش گناه نکردم، از خداوند برای من درخواست خیر و خوبی می کنه.
توی سفارشاتی که بهمون شده از سوی دین، گفته شده که دعای برای دیگران به اجابت نزدیک تره، دعا با زبانی که گناه نکرده برای شخص طلب کننده، به اجابت نزدیک تره. پس ما به کسی رو نمیزنیم که دعای من و اجابت کن. من از بنده خدا درخواست می کنم، شما هم طلب من رو در پیشگاه خداوند عرضه کن. شما هم بگو. چه بسا دعاهای دیگران در حق ما زودتر و زودتر به اجابت می رسه ... که بارها به چشم دیدم. 
دعاهای مادر عزیزم
دعاهای پدر عزیزم
دعاهای پدر بزرگ و مادر بزرگ های نازنینم
دعاهای دوستانم 
یه نشونه هایی هست که میدن به کسایی که به چیزی باور دارند. اگر به باور بهش برسید، نشونه هاش رو هم واضح درک می کنید.
سلام
معلومه قلب پاکی داری
توی این شبها ب یادم باش عزیزم....
پاسخ:
سلام عزیزم 

شما لطف دارید.
و البته که این قلب م ...
خدا پاکش کنه


شما با دل مهربون و زلالتون واسه من بسی دعا
ان شاءالله حاجت روای بخیر باشید
۰۴ خرداد ۹۸ ، ۱۸:۳۰ حسن صنوبری
آمین
پاسخ:
آمین 
۰۴ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۵۷ دختـرِ بی بی
یا محی الاموات
قلبهای مرده را زنده کن
پاسخ:
مولای من ...
ان شاالله حاجت روا بشی عزیزم :)
پاسخ:
خیلی ممنونم. خیلی ممنون
:*
ان شاءالله به دعای خیر شما
شما هم حاجت روای بخیر باشید ان شاءالله

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">