متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

انگار کن کسی دنبالش گذاشته

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸، ۰۶:۳۲ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم

هر چه پیش می رود اندازه قدم هایش بلندتر می شود. یکی هم نیست بزند سر شانه اش و بگوید: هی با تو ام? کجا با این همه دستپاچگی?
روزهای ۲۶ سالگی را می گویم. با این که هیچ وقت، تصور خاصی نسبت به هیچ سنی نداشته ام و هیچ حس خاصی با سن مشخصی تو ذهنم گره نخورده، ولی خاطرم هست آن موقع ها که کوچکتر بودم، گمان می کردم ۲۶ باید برای سن یک آدم عدد بزرگی باشد. یعنی انتظارم بود کسی که به ۲۶ و ۲۷ رسیده باشد، لابد خیلی خیلی بزرگ شده است. حالا ولی اوضاع فرق می کند. تجربه ی زیسته ام از چیزهای دیگری حکایت می کند.

+وقتی که این جا را شروع کردم چه قدر جوان بودم ...

و الی الله ترجع الامور ...
۹۸/۰۴/۲۵

شما بگو  (۱۲)

۰۳ مرداد ۹۸ ، ۱۰:۳۲ خانم چادری
فککنم بزرگتر هم بشیم راجبش همین طوری فکر میکنیم
مثلا ۴۰ سالگی😅
پاسخ:
درسته. :))
چقدر قالب وبلاگتون حس خوبی بهم منتقل کرد!
ان شاالله پر از موفقیت و سرشار از خوشی باشه تک تک سالهای عمرتون:)
با اجازتون دنبال شدین البته دستی! چون قسمت دنبال کردن پیدا نکردم!
+خوشحال میشم سر بزنید
پاسخ:
سلام عزیزم.
ائمه معصومین سلام الله علیها سرچشمه همه انرژی های مثبت و حس های خوبند. نوش روح تون

ممنونم از دعای خیرتون. :*
عاقبت بخیر باشید.

لطف کردید. 
ان شاءالله حتما 
۰۱ مرداد ۹۸ ، ۱۲:۳۰ دخترک مژده
سلام
من هنوز ازدواج نکرردم...
دخترای مجرد زیادی هستن که به هم صحبت و واسطه ازدواج نیاز دارند
پاسخ:
سلام عزیزم

جدا?
فکر کردم خودتون متاهل شدید که قراره آستین بالا بزنین. :)
درست میگید. 
و حقیقتا کار دشواریه.
۳۱ تیر ۹۸ ، ۱۵:۲۸ دخترک مژده دهنده
سلام
خوبید؟
حتمننن به وبلاگ سربزنید
پاسخ:
سلام عزیزم.
الحمدلله.
مباااااااااارکه. خوشبخت و عاقبت بخیر باشید عزیزم.
ان شاءالله امام زمان عج الله تعالی فرجه ظریف دعاگوی هر لحظه تون
۲۷ تیر ۹۸ ، ۱۲:۱۵ قاسم صفایی نژاد
ان شالله عاقبت بخیر بشید
پاسخ:
سپاس گزارم.
۲۶ تیر ۹۸ ، ۱۰:۵۲ دخترک مژده
سلام منم 9روز است دارم سن 18سالگی رو باتمام چالشهایش میگذرانم!...
پاسخ:
سلام خواهر
به سلامتی و دل خوش ان شاءالله
امید به خدا که با یاری امام عصر چالش ها نتیجه شیرینی داشته باشند و تجربه های ارزشمندی کسب کنید.
چه خوب که هنوز جوان هستید. حظ این روزها را ببرید ان شاءالله 
سلام
واقعا مثل گذر ابرهاست به چنان سرعتی می گذره که آدم حتی یادش نمیاد چطور گذشت

اما شما فکر می کنم از همون زمانی که اینجا رو شروع کردید بزرگ بودید و حالا خیلی بزرگتر هستید از معدود کسانی بودید که عقل و رشد عاطفی رو توامان جلوتر از سن تون داشتید و بی تعارف یک روح و قلب خیلی بزرگ که ان شاءالله سراسر براتون خیر و برکت و رشد در این دنیا و رضوان و رضای الهی و همنشینی با مقربان درگاه الهی رو در دیار حق براتون به همراه داشته باشه
ان شاءالله هیچ وقت از عمر گذشته تون مغبون نباشید و عاقبت بخیر باشید
محفوظ باشید ان شاءالله
پاسخ:
سلام.وقت بخیر

همین طوره


سپاس گزارم از حسن ظن و لطف شما
البته که این از بابت عیب پوشانی خداوند تبارک و تعالی است، والا که هر کس خودش بهتر به احوالاتش واقف است.
سپاس گزارم بابت دعاهای خیرتان. بسیار ممنونیم.
ان شاءالله امام زمان عج الله تعالی فرجه شریف دعاگوی هر لحظه تان باشند.
منم همین فکرو میکردم،حتی آدمای سی ساله دیگه برام نماد یه زن پخته و جا افتاده بود اما الان تو سی و یکسالگی و یجورایی در آغاز سی دو سالگیم کاملا حس میکنم کلی فرصت بچگی کردن دارم:))

لحظه لحظه ی زندگیت پربرکت و سرشار از شادی باشه عزیزم⁦^_^⁩
پاسخ:
دقیقا. پخته و کامل.

 آی گفتید. 


خیلی خیلی ممنونم از دعای خیر زیباتون. 
امام زمان عج الله دعاگوتون.
من هربار که صحبت از سن میشه فکر می‌کنم چرا دیگه 20 ساله نیستم :(
هم سن شیکی بود، هم حس جوونی خوبی به آدم می‌داد.
پاسخ:
جدا شیک بود? :دی
حالا باز شما جووون تر از مایید. :دی

بله. اون سن مثل قل وسطی و مخصوص هندونه است. 
حیف که با استرس های چرند دانشگاه و کنکور و از این دست طی شد. (نظر شخصی منه در مورد زندگی شخصی خودم البته، ممکنه دیگران نظر متفاوتی داشته باشند.)

۲۵ تیر ۹۸ ، ۲۰:۳۶ مهدی ­­­­
به بابام زنگ زدم گفتم آخه چجوری 24 سالگی رفتی زن گرفتی. من کاملا احساس میکنم بچه ام! اونم موافق بود یکم عوض شده
پاسخ:
درسته، برای پذیرش مسئولیت ها نسل های قبل زودتر آماده میشدند.
ولی یه چیزی هم هست، اگر یه خرده مسئولیت پذیری رو هر کسی خواست وارد ازدواج بشه داشته باشه، بقیه اش بعد ازدواج حل میشه. چون آدما در مسیر ازدواج و زندگی مشترک رشد می کنن به فضل الهی 
ما هم زمان ازدواج ۲۳ و ۲۴ ساله بودیم.
مهر که بیاد ۲۷ ساله میشم
وحس می کنم ..یه ۲۷ ساله شکسته ..خسته ...خواهم بود ...
پاسخ:
پس خیلی باهم فاصله نداریم. منم شهریورم ...

آبان عزیزم :*
اگرچه روزای خیلی سختی رو پشت سر گذاشتی و خودت فقط از شدت دردهات خبر داری، ولی شما از نظر من الان یه آبان قوی و صبور هستی، این روزا تجربه دیده ای ... تونستی بازم موفقیت تحصیلی به دست بیاری. مرتبط با درست کار می کنی :) آبان مهربان و صبور :*

ان شاءالله که دعای امام زمان عج الله و دست مهربانی شون مرهم دل عزیزت.

۲۵ تیر ۹۸ ، ۱۹:۰۴ معلمی از جنس اینده
بله وقتی ادم فکر می کند می گوید سن 26 سالگی سن بزرگی است.
پاسخ:
ان شاءالله که خداوند یاری کنه روح مون بزرگ بشه 

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">