متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

بسم الله الرحمن الرحیم


در این شهر بزرگ و دنیای پر از هیاهو، هر کجا که باشم پر پرش بتوانم یک روز یک جا ماندن را تاب بیاورم. بعد از آن دیگر پیمانه ام پر می شود و کلافگی از روح و روانم سر ریز می کند. 
و قسم به خانه مان، به این لانه کوچک وقتی که به آن می رسم. پا گذاشتن در آن همان و ته نشین شدن همه مرارت ها و کلافگی ها همان. انگار که آبی ست روی آتش. نمیدانم چه سری ست آرامش این چهاردیواری ... تنها و بی کس در پناه محبت خدا ... آرام آرام ...
دلم میخواهد چند روزی خانه خودم بمانم ...

و الی الله ترجع الامور ...

*عراقی

۹۸/۰۵/۲۰

شما بگو  (۶)

هیچ جا خونه خود آدم نمیشه
پاسخ:
هیییییییییییچ جا
آرامش یعنی زندگی
بعد از چند سال تفکر به این نتیجه رسیدم
پاسخ:
زندگی مومنانه...
درست میفرمایید...
والله جعل لکم من بیوتکم سکنا ...

سلام
در قرآن داریم که شب و خانه و همسر مایه آرامش معرفی شدند
بنده هم همینطور هستم و فکر می کنم این موضوع برای اغلب مردم صادق باشه

+ شعر زیبا بود تشکر
پاسخ:
سلام علیکم.
سپاس گزارم از بابت ذکر آیه.
درست میفرمایید.


+خواهش میکنم.
۲۰ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۳۷ صحبتِ جانانه
همینطوره
بیشتر به رشد آدم بستگی داره
پاسخ:
تا به حال بهش دقت نکرده بود. ولی این مدت به خاطر خانه به دوشی خیلی مشهود شده واسم این حالت
۲۰ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۰۰ صحبتِ جانانه
به همسر ربط داره یا به رشد خود آدم؟
پاسخ:
من حتی اگر همسرم هم نباشن خونه و تنها باشم، حس امنیت خاصی دارم.
اوایل ازدواج این طوری نبودم و مدام آشفته و دلتنگ خانواده ام بودم. اما بعد مدتی آرامش خونه ام باعث شد حتی میلی به بیرون رفتن هم نداشته باشم.
خانه جایی است که قلب انجا است
دلت پر از ارامش
پاسخ:
دقیقا. آفرین. 
ممنونم آبان عزیز مهربان
ان شاءالله قلبت لبریز از آرامش :*

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">