متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

حالمان چه طور است؟

يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۱۱ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

چند روز پیش داشتم از این میگفتم که واه واه، چرا بعضی ها از خانه ماندن این همه کلافه شدند ... دیروز بعد خواندن نماز مغرب و عشاء نشسته بودم زار زار اشک می ریختم. حس عارفانه گرفته بودم؟ نه :/ اصلا. خودم هم نمی دانستم این واکنشم برای چه چیزی ست؟ دستمال کاغذی برداشتم و توی خودم چنبره زدم. نیازی نبود هیچ تلاش خاصی بکنم. چکه چکه اشکها پایین می ریختند. گفتم دیدی میگفتی مردم چرا کلافه شدند از خانه نشینی؟ 

ماه رجب آمده ولی دل من یک حس خاص و غریبی دارد. خیلی سنگین و رنگین روی مود ادبار است ... آن قدر که دکتر رفتم و دارو خوردم و بالا و پایین شدم، دیشب دلم می خواست یک دکتر معنوی هم بود که به ته ته دلم نگاهی بیاندازد و بگوید چه مرگم شده؟ چرا برق چشم هام رفته؟ چرا حجاب غفلت روی دلم کنار زده نمی شود؟ اصلا چرا دست و دلم نمی رود برای زدودنش؟ قبلا با یک گریه روضه می رفت. قشنگ حسش می کردم. اما حالا انگار افتاده ام ته یک پرسپکتیو از خودم و جنبشی برای چند قدم جلو آمدن و بیرون آمدن از این وضعیت و خلاصی از آن درونم شکل نمی گیرد! 

 

۹۸/۱۲/۲۵

شما بگو  (۴)

صنما ذوق‌مرگ می‌شود ^_^
ان‌شاءالله همیشه عالی‌ترین باشید :)

منم شکر خوبم.
پاسخ:
🤗🌷🌸ممنونم
ان شاءالله به دعای شما
شماهم همیشه قلبت  آروم و دلت شادمان باشه الهی به لطف امام عصر عج الله
حال دلتون چطوره مهربون جان؟!
پاسخ:
مگه میشه شما حال آدم و بپرسی و آدم بد باشه؟ 😍
به لطف خدا خوبه. 
شما دعا کنید خوب تر و عالی تر بشه. :*
خودت چه طوری؟ 
۲۵ اسفند ۹۸ ، ۱۵:۵۸ قاسم صفایی نژاد
امام سجاد فرمودند که اگر در دنیا تنها باشم ولی قرآن باشه، احساس تنهایی نمی‌کنم.
امام خمینی هم میگفت احوال‌تون رو به قرآن عرضه کنید ببینید چطورید. شاید اون دکتر معنوی که در پست‌تون نوشتید همین قرآن باشه.
پاسخ:
بسیار سپاس گزارم. خیلی خوب بود نظرتون. خیلی خوب بود.
اجرتون با امام زمان عج الله تعالی فرجه
۲۵ اسفند ۹۸ ، ۰۸:۱۴ صحبتِ جانانه
مارا دعا بفرما
وقدر ایامی را که امکان اصلاح امور را دارید بدانید
ایامی که مسئول خودتان هستید
و یک نوسان نا آرامی، منجر به بهم خوردن آرامش یک فرد دگر نیست...
پاسخ:
ان شاءالله حاجت روای بخیر باشی عزیزم
امید به خدا
شما هم بسی ما رو دعا کن خواهر

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">