متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم

نمیدانم چه طور بگویم و از کجا شروع کنم. می دانم که این روزها خودتان هزار و یک گرفتاری مالی و روحی و فلان و بهمان دارید. ولی لطفا حتی شده در حد خواندن و دعا کردن و منتشر کردن هم که شده، دریغ نکنید.

این پست را یادتان هست? + بند۶ این پست را می گویم. میم عزیزم، دختر قشنگم شهریور دوباره خودکشی کرد. این بار ولی اوضاع روحی و جسمی اش از همیشه وخیم تر و افتضاح تر بود و هست. دارویی که برای خودکشی خورده بود اندام های مهم داخلی اش را آسیب زده و فقر و فلاکت همواره حاکم بر زندگی شان با این حال خرابش فوق وحشتناک شده است. اوضاع اقتصادی شان بسیار وخیم است و عملا چیزی برای خوردن ندارند. به طور معمول نه شوینده، نه خوراکی نه لباس مناسبی در خانه شان پیدا نمیشود. یک مادر با چهار فرزند. 

این مدت تلاش کردیم تا کاری هم برای مادر پیدا کنیم اما متاسفانه توفیقی حاصل نشد. آن قدر هم خانه شان در مناطق دورافتاده شهر است که خب شرایط بدتر می شود. راستش من جز شماها فکرم به جایی نرسید. گفتم باز هم مطرح کنم، شاید کسی کاری از دستش بر آمد. اگر مایل بودید هزینه ای برایشان بدهید، بگویید تا شماره کارت بدهم، اگر هم مایل به تهیه ارزاق بودید، بگویید آدرس رابدهم تا بفرستید. چنانچه هزینه ای جمع شود، برایشان ارزاقی تهیه می کنیم و به دستشان می رسانیم. موارد مورد نیاز طبق اولویت خوراکی، لوازم بهداشتی، پوشاک و کمک مالی 

پ.ن: اگر دیدم موافق هستید، شماره کارتم را همین جا توی پست می نویسم، فقط باید لطف کنید به صورت شناس یا نا شناس بگویید که چه قدر واریز کرده اید. 

+ 6037691614550531 سلطانی

و الی الله ترجع الامور ...

۹ نظر ۲۶ آبان ۹۸ ، ۱۶:۱۴