متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

شاید یک روز تو را بلد شدم ..

يكشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۴۰ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم

مردها، نمیدانم شاید همه شان هم این طور نباشند، شاید حرفم آن قدرها هم فراگیر نباشد ولی مردها از یک جایی به بعد، از این که ابر قهرمان زندگی ات باشند خسته می شوند. گاهی دلشان تکیه گاه می خواهد. یک خانم محکم و لطیف که از پس خودش بر می آید...

والی الله ترجع الامور ...
۹۸/۰۱/۱۸

شما بگو  (۱۷)

۲۳ فروردين ۹۸ ، ۱۷:۰۷ قاسم صفایی نژاد
از یک جایی به بعد نیست. شرایط مختلف و فراز و نشیب‌های زندگی ایجاب می‌کنه
پاسخ:
ای کاش بزرگواران بیشتر توضیح میدادید.

ان شاءالله یک پست می نویسم. آنجا منتظر نظرات شما و سایر دوستان هستیم.
اصلن ابر قهرمان هم نباشند ،به همچین زنی نیاز دارند‌. یه زن لطیف و قوی درعین حال مطیع .قوی و محکم در برابر مشکلات و نرم خو و تاثیر پذیر از همسر که مرد سد دفاعی و دژمحکم خانواده ست(که زن بنظرم فقط در نبود همسر این جایگاه رو میتونه داشته باشه و اِلا نقش پدری ایجاب میکنه این کار مرد باشه)
پاسخ:
ممنونم از توضیح تون :*

۲۰ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۳۷ آب‌گینه موسوی
به نظرم، خیلی اوقات خانم‌ها تکیه‌گاهِ محکمِ مردها هستند از لحاظِ روحی. این اتّفاقی‌ست نسبی و بسته به شرایط.
این که فکر کنیم، مرد باید دائم سنگِ زیرینِ اسیاب باشد و خدمت‎رسانی کند، روشن است که نصواب است.
پاسخ:
ای کاش بیشتر هم توضیح میدادید حتی در مورد تکیه گاه محکم بودن، زن ها
"سنگ زیرین آسیاب" بدجوری روحم را خراشید. 
منظور شما از خدمت رسانی چه کارهایی ست?

طبیعتا دو نفر وقتی کنار هم هستند، هر دو هم آرامش دهنده اند، هم  آرامش گیرنده. ولی خاصیت قوام بودن نشان از محکم بودن می دهد.
نمیدانم شما متاهل هستید یا نه.
ولی لطفا توضیح بدهید برایم. 
دلم می خواهد نظرات دوستان را مبسوط بخوانم.

ای کاش همه دوستان نظرشان را می گفتند.
از دیدشان "خانم محکم و لطیف" چه طور شخصی ست?!





همه با هم به خدا تکیه کنیم :)
پاسخ:
خیلی موافقم با کلام تون :*

به به دلمون تنگ شده بود واستون خواهر
شما بیا بغلم ^_____^
پاسخ:
:* 
عزیزدلمی
همسر من اینو همون چند روز اول بعد عقد بهم گفت.
گفت دوست دارم طوری محکم باشی که اگه یه روزی کنارت نبودم کم نیاری. و حتی یه مرتبه وقتی وابستگیم به خودش رو دید گفت میترسم از روزی که نباشم و تو نتونی تاب بیاری. ولی در عین حال، خیلی جاهام هست که به وضوح می‌بینم دلش می‌خواد بهش تکیه کنم. انگار بین این دو باید یه تعادلی برقرار شه که اصلا آسون نیست.
به نظرم، مردها دوست دارن تکیه‌گاه یه زن محکم اما با ظرافت‌های زنانه باشن، تا زنی که از روی ضعف بهشون تکیه می‌کنه. در حالت اولم هست که ارزش تکیه‌گاه بودنشون رو بیشتر حس می‌کنن و کیف عالمو می‌برن :))
پاسخ:
پست مربوط بهش رو خاطرم هست.
دقیقا. خیلی خوب نزدیکه حس شما به صحبت من.
به شخصه این چالش و چهار ساله باهاش دست و پنجه نرم می کنم :))
خداییش کار سختیه. 

صحبت جالبی بود. ممنونم ازت

ولی مشکل من سر اینه که یه سری چیزا از سر ضعف نیست. ولی مردها حس می کنند چون از پسش بر نمیای تکیه می کنی.
شخصا خوشم نمیاد پاشم برم کارای بانکی و این جور امورات و انجام بدم. برام کاری نداره، تواناییمم توی برقراری ارتباط با مردم عالیه. خجالتم از کسی نمی کشم، توی فضای مجازی و حقیقی هم نداره، ولی به نظرم بعضی کارها و بعضی محیط ها دیگه واقعا حضور من و انجامشون بوسیله من ضرورتی نداره. یا از خرید خونه تنهایی بدم میاد، راه تا مغازه هایی که عمدتا ازشون خرید میکنیم دوره، نمیشه هم اون همه خرید و پیاده آدم بیاره و ...


از کنار هم قرار دادن "محکم" و "لطیف" خوشم اومد.
القصه گاهی هم خانم‌ جان‌ها باید شانه‌اشان را به مردشان تقدیم کنند و برایشان میوه پوست بگیرند ((((:
پاسخ:
:)



خب من هیچ درکی ندارم متاسفانه :)
پاسخ:
عزیزدلم. :*
ولی به نظرم خودت به صورت دیفالت داری این ویژگی های خانمانه که گفتم رو.
مثلا شما یه چند روز دقت کنید ببینید در روز چندبار همسر خود را صدا میزنید و برای چه کاری
اینا رو بنویسید
بعد بررسی کنید

جالب نمیشه نتیجه اش :)
پاسخ:
سپاس گزارم از یاد آوری این نکته فراموش شده.

ان شاءالله این کار و انجام  میدم
یعنی واضح تر بگم؟
یعنی نمیذارید آدم دو دقیقه برا خودش باشه

یه فیلم نگاه کنه مثلا (شوخی بود حرف کامنت قبلی)
پاسخ:
بله. (چون طبیعتا من قدرت خواندن ذهن کسی را ندارم.)

آهان.
احترام قائل شدن به خلوت شخصی
مردهای این دوره قهرمان زندگی خودشون هم نیستن چه برسه زندکی یک زن
پاسخ:
 موافق این صحبت نیستم.



ولی موافقم که نسل ها با هم تفاوت دارند. 
۱۸ فروردين ۹۸ ، ۱۳:۴۳ صحبتِ جانانه
مردها هم آدم هستن، و طبعا کمتر آدمی کامل و بی نقصه
حتی اگر مردی در کمال قوامیت باشه، نیاز به زنی داره که لطیف باشه و همدل و همراه
پاسخ:
درست میگید عزیزم
ولی صحبت من همراهی و همدلی نیست.
مردها گاهی دوست دارند آنها را صدا بزنی و کاری ازشان نخواهی :)))
پاسخ:
ای کاش بیشتر توضیح میدادید در مورد نظرتان در این باره
اتفاقا خسته نمیشن، این ماییم که اونا رو خسته می کنیم
کلا ما خانم ها فکر می کنیم باید تز ضعیف بودن برداریم و اینطوری برای آقایون جذاب تر هستیم ولی اصلا اینطور نیست
پاسخ:
در مورد سطر اول، این خسته کردن و خسته شدن دو طرفه است. 


این صحبت شما رو در مورد بعضی موقعیت ها قبول دارم.
ولی صحبت سر اینه که یه جاهایی دلشون نمیخواد بهشون تکیه کنی
مثلا ترس از این دارن که اگر نباشن یه روزی تو نتونی خودت و اداره کنی 
یا چیزی این طوری
صحبتم درباره ی استقلاله.
استقلالی که میخوان ی زن داشته باشه
که یه جاهایی من خانم نوعی میخوام به همسرم تکیه کنم، ولی ایشون نوعی این تکیه کردن و وابستگی می بینه. یا این که مثلا پشت همسرت قایم شدی.
ولی خیلی اوقات من نوعی به عنوان یک خانم دلم می خواد توی بعضی مسائل تکیه کنم. یا فعالیت های روزمره رو دو نفری کنم تا در کنار انجام امورات زندگی، بتونم از کنار هم بودن مان هم لذت ببرم. 
مثالیش نکنم بهتره.
از اولش فکر کنم :)

ابرقهرمانی یک توهمه! خودشونم میدونن! ولی خب خوششون میاد یکی به توهماتشون دامن بزنه :دی
بدجنسانه بود نه؟ :)))
پاسخ:
:))

ولی ابر قهرمانن واقعا. و ابر قهرمان ها هم نیاز به مراقبت دارن. :))
آرری آررری.
محکم و لطیف رو خوب اومدی
من محکم و زمختم
تکلیف چیه :))
پاسخ:
لطافت به تمرین حاصل میشه. چون فطرتا دارا هستیدش. 
;)
سلام
بله کاملا درسته.
همینطوره.
مردها خیلی زود از مرد بودن خسته می شوند. این زنها هستند ک طاقتشان بی نظیر است و استقامتشان بی بدیل.
پاسخ:
سلام عزیزم.
ولی من منظورم این نبود. ;)

مرد بودن یا زن بودن چیزی نیست که بشه ازش شونه خالی کرد.
البته موافقم باهات که خانم ها صبور هستند. 

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">