متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

سرگشته دلی دارم، در وادی حیرانی*

چهارشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۵۴ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم
مدتی ست که سرطان سینه پیچک شده و از تنش بالا رفته اما درد و دارو و ...
می گوید: "حالم خوش نیست و نایی در بدنم نمونده ولی نمی خوام غر و ناله کنم. می خوام از این دروازه استفاده کنم برای پل زدن به خدا"

و الی الله ترجع الامور ...

*منزوی
۹۸/۰۳/۰۸

شما بگو  (۸)


ع
سلام بنده مادری هستم پسرم مریضه من هم آمده ام حرف دلم را اینجا بزارم شما هایی که این و میخونید مریضه را دعاکنید
پاسخ:
سلام عزیزم.
ان شاءالله به حق دعای حضرت زهرا سلام الله علیها، میوه دلتون شفای عاجل پیدا کنه.
دعاگوتون هستیم ان شاءالله
التماس دعا
۱۱ خرداد ۹۸ ، ۲۱:۲۷ خانم چادری
براش دعا میکنم که خدا قبل تر از دعای من اجابت میکنه ان شاءالله
پاسخ:
عزیزم. چه دعای زیبایی.
ان شاءالله 
همه دعاشون می کنیم
این مامان و همه بیمارهای دیگه رو
۰۹ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۰۸ دخترک مژده
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
این شماره من هست.اگه دوست داشتید پیام بدید،شماره یکی از دکتران بسییااارر عالی و متدین رو بهتون بدم.هم طب اسلامی کار کردند و هم طب کلاسیک.********* ****.شماره همراه خودشونو میدم
پاسخ:
سلام مجدد
ممنونم از لطف و بزرگواری شما
جدیدا با ایشون آشنا شدم از طریق یکی از دوستان نازنین مجازی.
تعریفشون رو خیلی می کردن مثل شما. 
واقعا شماها محبت زیادی به من دارید. 
الحمدلله از فضل و محبت خدا. چه قدر خدا در حق من مهربونه.

شماره تون رو خصوصی واسم بگذارید.
چون ظاهرا فراموش کردید برام بنویسیدش.

۰۹ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۰۶ دخترک مژده
سلام
اگه تاالان ایستاده،پس بازم میتونه بیاسته!

خواهربسیجی!وقت ایستادن نیستا!
پاسخ:
سلام عزیزم.

بله حتما. یه مادر خیلی قوی و با ایمانیه. 
خداحفظشون کنه و بهشون سلامتی و عاقبت بخیری عطا کنه

ان شاءالله ...
۰۸ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۲۱ پیـــچـ ـک
به خدا نمیتونم بخونمش! مفهوم جمله رو درک نمیکنم. باور کن...یه بارم اومدیم جدی باشیما...😂😂😂
پاسخ:
به بزرگواری خودت ببخش بانو =)))

مدتی ست که سرطان سینه او را مبتلا کرده و در بدنش رخنه کرده است. 
۰۸ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۲۱ پیـــچـ ـک
پس این جمله رو چه جوری بخونم؟
مدتی ست که سرطان سینه پیچک شده و از تنش بالا رفته اما درد و دارو و ...

پاسخ:
=)))

سر کار گذاشتید من و خواهر
روحیه ی طنز همیشه در صحنه شما رو آرزوست ...
۰۸ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۴۶ پیـــچـ ـک
؟؟
منو میگی؟؟
ها؟؟
پاسخ:
چی?!
نههه. دور از جونتون ...
۰۸ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۲۶ **هِلِناز **
شکستش میده اگه به قدرتش ایمان پیدا کنه ...
پاسخ:
انسان بزرگیه.
روح بزرگی داره
این و از مواجه اش با مشکلش میگم.

ان شاءالله ...

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">