متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

نقطه امن

پنجشنبه, ۱۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۴۰ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

هر بار از اتاق مشاوره، سرمست و شاداب بیرون میام. 

بزرگترین نعمت خدا و نشونه لطف و رحمتش به من میتونه همین مشاور عزیزم و اتاق امن درمان باشه.

هوووف

حالم بهم میریزه

فعلا بهم توصیه شد که مراقبت کنم و هر وبلاگی رو نخونم. 

امیدوارم بتونم سر تعهدم به خودم بمونم. 

 

ممنون که توی متن طولانی قبلی همراه من شدید و خوندید و نظر دادید.

 

رفقا یه خانواده بی بضاعت، آبرومند و بی سرپرست هستند که تا بحال چندبار اینجا ازتون براشون کمک خواستم. الانم باز شرایط شون خیلی بده. اگر خودتون یا دوستان تون مایل بودید، برای کمک بهشون، مبلغی به این شماره کارت واریز کنید. نیازی هم به اطلاع دادن نیست.

6037691614550531

زهراسلطانی

مادر دردای مختلف دارن، بچه ها هم کوچیکن. مدتی هم بچهِ ی کار بودن. پسر بزرگ شون هم دستمزدش دائمی نیست و مشکلات زیادی دارند. دوتا از بچه ها یتیم اند. 

۰۱/۰۸/۱۲

شما بگو  (۴)

اگر وبلاگ من برات ممنوعه نیست برم چند تا راز خانوادگی تعریف کنم دلت باز شه🥰
پاسخ:
قربون شکل ماه شما دکتر
شما که خوراک حال خوبی خواهر.
به به مشتاق خوندن :) :*
۱۷ آبان ۰۱ ، ۰۰:۲۰ اقای ‌ میم
چه مشاور خوبی
پاسخ:
خیلی خیلی
رویکردشون خیلی خوبه
خدا مشاور عزیزت رو حفظ کنه و ان شاء الله خدا تو رو از مشاوره هاش بی نیاز کنه:)
پاسخ:
ممنوووون ممنوووون
ان شاءالله از دعای خیرتون

تصمیم دارم در عنوان پست های مربوط به اتفاقات اخیر بزنم «سیاسی»
که کسایی ک ممکنه اذیت بشن نخوننش ❤️
اتاق درمان هم برای من فوق العاده بود
خیلی خوبه
خداروشکر که خوبی 😍
پاسخ:
یه قلب قرمز برات 😻 ممنونم
حرکت پسندیده ایه

چه خوب چه خوووب
واقعا معجزه است
ممنووونم ممنوووونم😽😌

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">