متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

به بزرگی تون ببخشید

سه شنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۱، ۰۲:۱۳ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام‌ رفقا. وبلاگهاتون رو جسته گریخته میخونم، اما نای نظر دادن ندارم. معمولی در پرت ترین وقت ممکن، در حالی که چشمام داره بسته میشه و قابلیت دیگه ای ندارم میام وب میخونم. در طول روز دخترم ببینه گوشی دستمه، روی سر و کله ام راه میره تا توجهم بهش جلب بشه یا میخواد گوشی رو ببره برای خودش مکالمات فرض انجام بده یا اون قدر انگشت بزنه روش تا چندتا دونه کلیپ کوتاه کودکانه اش رو ببینه. به بزرگی خودتون ببخشید.

حیف از فاصله ای که شرایط سیاسی این مدت بین خیلی هامون انداخت. مطالب یه بخشی از دوستان قلبم و پاره پاره میکنه، بنابراین خیلی وقته قطع دنبال زدم. امشب فهمیدم یکی از دوستام حوالی همون زمان فوت پدربزرگ پدرشون از دنیا رفتن. عزیزدلم. خدا بهشون صبر بده.

نوشتههاتون رو میخونم و در طول روز بهشون فکر میکنم. چه خوب که هنوزم آدمای اهل فکر مینویسن.

من همچنان در حال رسیدگی به روان و پریشان حالیم هستم. الحمدلله نسبت به قبل بهتر شدم. اما کاش جسمم ترمز داشت برای خودش گربه رقصونی نمیکرد. ان شاءالله که تن و روح همگی تون در صحت و سلامت کامل باشه.

باورم نمیشه، سه سال گذشت. دخترم رفت توی سه سالگی، حیف اینجا فضا برای آپلود عکس ندارم، والا یه عکس از اداها و شکلک های شب تولدش میگذاشتم. دنیا هم حکایتیه. سخت و شیرینش سریع میگذره ...

ناراحتم که عین آهو در چمن گیر کردم و قدرت بالاتر اومدن از کف روزمره هامو ندارم. اما بازم همینم شکر. ممکن بود بدتر از اینا باشه حال و احوالم. بعد از چندماه مشاوره به لطف خدا بالاخره کمی تونستم کمک کنم اتفاقات جدیدی بیافته. امید به خدا. ان شاءالله خدا کم مون رو زیاد کنه و قدم های مورچه ای مون رو برکت ببخشه. 

واقعا زمان زیادی میبره تا به این باور برسم که وقف خودم و خانواده شدن، بطالت نیست و همین که حال همه مون کنار هم خوب باشه خودش قدم بزرگیه.

به لبخند و اثرش فکر میکنم. به لبخند مادر و‌ زن در خانه. پیرو مطلب آقای ن.ا . (ببخشید الان شرایط لینک گذاشتن ندارم.) بعضی وقتا حتی قدرت یه لبخند تصنعی رو هم ندارم. امروز از شدت خستگی و نیاز شدید به استراحت، در پاسخ به بازی نا معقول بچه _از نظر من_ خشم اژدها شدم. واقعا تحمل خودمم نداشتم. چه خوب بود یهویی بی هوا یکی که آدم باهاش راحته رو خدا بعضی وقتا میرسوند تا مادر یکم نفس بکشه. یعنی بعد از اومدن همسر و از خواب بیدار شدن دخترم و بازی شون با هم واقعا لبخند واقعیم برگشت.

دلم میخواد بازم بنویسم ولی حال ندارم. از تمرین های این روزها توجه به نیازهای اهل خانه و دیدن علت پشت رفتار آدمهاست. دارم تلاش میکنم با نیازهای همسر ارتباط بگیرم و او را بپذیرم، همانگونه که هست. دنیای ارتباط بدون خشم دلچسبه. این که مبنا بر خرد و سازگاری باشد. مثل حل معماهای ریاضی ست. اما ان شاءالله ته این تمرین ناز کشیدن ها و توجه ها و دیدن ها، بندگی ست و گرمای خانه.

 

 

و الی الله ترجع الامور ...

۰۱/۱۰/۲۷

شما بگو  (۱۰)

۲۸ مرداد ۰۲ ، ۱۱:۳۱ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
خوش بحالت که همونشم مینویسی یا میای
من ک شدم ده سال ی دفعه...


وقتی هم میام حجم خاطرات زیاده تا ی مروری کنم تایم تموم و باید برم...


خداحفظکنه دخترتو
تا چشم بهم بزاری باید بفرستی مدرسه...

پاسخ:
:)
ببین کی اینجاست.
اوهوم. مرتب به بچه ها اینجا سر میزنم. ولی نوشتن کار سختی شده. خیلی وقته هیچ جایی، هیچ چیزی ننوشتم.
دختر، تو که خیلی مشغولی. حق داری! خداقوت


ممنونم خواهر. خدا نور چشمت و حفظ کنه. گل پسر شما الان چند ساله ست؟ میوه های دلت دوتا نشدن؟
:)
درسته. واقعاً مثل برق و باد میگذره. خدا به همه این فرشته های کوچولو سلامتی بده. الهی که عاقبت بخیر باشند.
رحلة العاشق الی المعشوق

چه قشنگ نوشتی...
پاسخ:
:)

خوش اومدید
۱۱ تیر ۰۲ ، ۲۳:۳۹ آقای سه نقطه
امیدوارم همیشه سلامت باشید
خسته نباشید
پاسخ:
سپاس گزارم
دلخوش و سلامت باشید.

۱۰ تیر ۰۲ ، ۲۳:۱۲ طراحی سایت اصفهان
زنده باشید و پایدار
پاسخ:
سپاس
۰۳ تیر ۰۲ ، ۱۷:۱۹ اقای ‌ میم
ان شاء الله همیشه حال روح و جسمتون خوب باشه
پاسخ:
آمین
سپاس گزارم
سلامت و عاقبت بخیر باشید.
۰۱ تیر ۰۲ ، ۰۷:۲۳ درخت بلوط
بیا بنویس برامون.
شده یه جمله.
جات خیلی خالیه عزیزم
پاسخ:
آخی تیستوجان
چشمام قلبی شد.
ممنووونم از مهر و محبتت
باشه عزیزم.
۰۹ اسفند ۰۱ ، ۱۴:۱۵ خادم الشهدا
در پناه شهدا باشین
پاسخ:
سپاس
سلام:) مهمون تازه نمیخواید صابخونه؟ :)
پاسخ:
سلام خواهرعزیزم. خیلی خوش اومدید. منزل خودتونه. :) :*
خوب باشی
کلاس ارتباط بدون خشم رفتی یا کتابشو خوندی؟
پاسخ:
ممنونتم عزیزم. خدا بهتون سلامتی و دلخوشی بده
یادته قبلا بهت گفتم در موردش؟
کتابش و نصفه خوندم. یه کارگاه پارسال شرکت کردم اونجا نقطه آغازش بود. 
الانم رویکرد مشاورم این مدلیه. البته اینم جزئی از شیوه شونه. همه اش نیست.
۲۷ دی ۰۱ ، ۱۳:۱۷ بانوچـه ⠀
امیدوارم همیشه در آرامش باشی عزیزم.
پاسخ:
ممنونم بانوی مهربون.
ان شاءالله قلب و جان شما هم مالامال از شادی و نشاط باشه. عزیزدلم مبخونمت ولی ببخش که نشد نظر بنویسم.

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">