متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

برنامه

جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۰۹ ب.ظ

" بسم الله الرحمن الرحیم "

 

برنامه هایی که برای فضاهای مختلف اطراف مون میچینیم بنابر موقعیت زمانی و ... مخاطب خاص خودش را خواهد داشت. یکی از مهم ترین مسائل توی برنامه ریزی ها شناخت مخاطب و ذائقه اش هست. فرض کنید قرار هست جشن بزرگی به مناسبت روز پدر در دانشگاه بزرگی طرح ریزی کنید که مخاطب برنامه عامه دانشجویان اند. از این جمعیت بخش زیادی شون دغددغه ندارن که هیچ کلن ی چیزی شبیه ماست اند. یه بخشی از این دوستان دغدغه دارند (تعدادشون کم نیست) ولی نیاز دارند به محرّکی جهت پویا شدن. تعدادی هم که دغدغه پر رنگ دارند اینا هم دو دسته هستند یه عدّه متمایل به خط رهبری و ... هستند و اون یه گروه دیگه هم که ...!!

اگر شما مسئولیت طرح ریزی چنین برنامه ای رو داشته باشید، میخوام  یه سین با جزئیات در این باره برامون بنویسید. ان شاءالله دوستانی که طرح هاشون کامل تر باشه اجرایی خواهد شد.

(جشنی جهت ایجاد شور و نشاط با فضای معنوی عام پسند به همراه رعایت شئونات اسلامی)

۹۳/۰۲/۱۲

شما بگو  (۱۳)

سلام علیکم...
یک بخش را می توانید اختصاص دهید به گفت و گو با مردم !
چند میز و صندلی و چند عدد استاد کاردان!
هر میز گنجایش 6-7 نفر داشته باشد و در یک موضوع مورد قبول جمع صحبت شود.
یک پذیرایی هم در نظر گرفته شود.
یک عده بروند برای دعوت.
یک گالری نقاشی شکیل از جبهه و جنگ هم تدارک دیده شود با حضور یک راوی برای علاقه مندان .
از این دست ابتکارات می شود ایجاد کرد.
دوران مدرسه از این کارها زیاد کردیم جواب هم گرفتیم...
پاسخ:
سلام علیکم

سپاس از نظرخوبتون
سلام...
اعتکاف نوشت :

*روز اول گذشت و نرفتی...
روز دوم هم هنوز می توانستی بروی اما نرفتی و ماندی...
روز سوم دیگر رفتنت دست خودت نیست!
باید بمانی!
واجب است که بمانی ...
تا امروز خودت می خواستی که بمانی ولی امروز صاحب خانه می خواهد که بمانی
روز سوم روز "نمک گیرها"ست ...


*چه زیباست این بندهاو محدودیت ها و چه آزاداست معتکف !
آزادی معتکف در عین محدودیت ها و محرومیت هاست...
آزادی ای که حتی تورا اذن خروج از "حریم امن" هم نمی دهد ...!
برای آزادی باید محدود شد ... "حر" اگر خود را محدود شیعه گی حسین (ع)نمی کرد ؛ "حر" نمی شد !


*آخرین نفرها می روند و کم کم مهمانی تمام می شود
چشمانش خونین است به رنگ بیرق ابا عبدالله
و دلش تکه تکه و مجروح تر از مَشک ِ اباالفضل العباس ....!
نگاهی به گنبد می کند و بغض آلوده می گوید :
هوای ِ"دل جامانده ها"را هم داشته باش !
و می رود ....

التماس دعای خیر
سلام
*شما را دعوت می کنم به حریص بودن....

حریص باشیم....!!!!!

http://zareh.blog.ir/post/401
پاسخ:
سلام علیکم

چشم میام حتماً
تشکر بابت دعوت
سلام
:)
ببخشید کم میام اینجا

پاسخ:
سلام آبجی

این چ حرفیه. شما نیومده هم عزیز هستید.
من پیشنهاد هامو می فروشم، باید برم نمایشگاه کتاب پولم کافی نیست ! :))
درضمن من حوصله کار کردن هم ندارم، میهمان ویژه ام !
پاسخ:
بیا خریداریم ... نمایشگاه و که نگو بهمون بن کتاب نرسید له له ام من ...
آقا شما بیا من نمیذارم دست به سیاه و سفید بزنی بیا بشین کنار خودم اصن ...

فک کن شما بیای اصفهان ... کلیم ذوقت رو میکنیم ... 

سلام....


تفسیر....

پاسخ:
سلام علیکم
دم در یه تی تاپ که دیگه می دید ؟ یا شایدم با توجه به بزرگی فضا اصلن در نداشته باش Oo
خلاصه مقدم میهمانان رو چطوری ارج می نهید ؟ انگیزه ی حضور خیلی مهم
پاسخ:
ن دیگه حالا تی تاب ... ما پذیرایی مون اغلب ( های بای (کیک) + موز + نکتار)
فک کنم سالن 6 تا در داشته باشه ...
واقعنم ... این انگیزه ها اگر نباشه هیچ کس نمیاد ...

آخه فرمودید فلش و کیف ما هم توی ذهن مون هدیه روز مرد و پدر از ی جوراب بالاتر نمیره دیگ ه گفتم ...
اگه دم در کیفی، فلشی چیزی میدین من خودم رو برسونم وگرنه که هر طرحی بریزید همین شعار ماست
دانشجو می میرد
ذلت نمی پذیرد
پاسخ:
اشتباه گرفتید ... اون احتمالاً برای جشن های انجمن باشه ...
شعار +
سلام
شهادت امام هادی علیه السلام تسلیت باد..........
پاسخ:
سلام علیکم

تسلیت
سلام.
با مطلبی در مورد امام هادی و یک کلیپ به روزیم و منتظر جملات زیبای شما هستیم...

ممنون میشم اگه سر بزنید...

یا علی مدد

التماس دعا
پاسخ:
سلام علیکم
چقدر خوبه اینجا.
چرا تا حالا نیومده بودم؟
اینم من که عالی بود یعنی.
پاسخ:
لطف شماست ...
ن این همهـ ...
موافقم. قالبا تکرارین.
شرمنده. آخه من خودم از قید ترمی بودن خارج شدم دیگه نمیدونم میان ترم کیه و پایان ترم کیه.
یه سر یا وبم. نظراتتو لازم دارم
پاسخ:
پس فارغ التحصیل شدی یا پشت کنکوری هستی ؟!
بعدنی میگم ... عذر
سلام
الآن باید تازه به فکر سین برنامه بیفتید؟؟؟؟
پاسخ:
سلام

سین نوشته شده
فقط به نظرم دوستانی که اینجا هستند هرکسی نظری داره
برای مناسبت های دیگه هم میشه استفاده کرد.
میدونی عموما برنامه قالب شون مشابه هستن 
بیشتر میخواستم بچه ها اگر قالبی دارند که متفاوت از قالب های همیشگی هستند 
به اشتراک بذارن
بعدم شما انگار از درس و مشقای ما و میان ترم هامون خبر نداری بانو :)

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی