متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

صورآبی ها 1

يكشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۵۲ ق.ظ

379

- دلم براتون یه ذرّه شده بود.

+ یه چیزی بگم ناراحت نمیشی؟

- نه بگید. 

+ دلم می خواد بفهممت ها، ولی راستش برام قابل لمس نیست. آدم مگه یه روز یه نفر و نبینه دلش تنگ میشه؟ 

- :|  

+ خب خیلی دلم می خواد به حست نزدیک بشم، امّا درکش برام خیلی سخته. نمی فهممش. میدونی خُب من مَرد هستم و نمی تونم با این حست همزات پنداری کنم. وقتی میگی دل تنگی هنگ می کنم. آخه دلتنگی توی این مدت کوتاه برام تعریف نشده است.

- :)))  

 

پ.ن 1: دیالوگ داستانی

پ.ن 2: مردها برای دلتنگ شدن به زمان نیاز دارند، سعی کنیم همیشه به شوهرمان نچسبیم.[این چسبیدن شامل پیامک و تماس تلفنی هم می شود.] اجازه بدهیم کمی از ما فاصله بگیرند تا دلزدگی ایجاد نشود. 

و الی الله ترجع الامور ...

موافقين ۱ مخالفين ۰ ۹۶/۰۸/۲۸

شما بگو  (۶)

اوایل همه ش میگفتم چرا هیچی نمیگه؟ چرا دلش تنگ نمیشه؟ چرا دوسم نداره؟ چرا رمانتیک نیس؟ چرا احساسی نیس؟
حالااا
جامون عوض شده
اون ابراز دلتنگی میکنه و من دلداری میدم😅
پاسخ:
:)))

خب خداروشکر
واسه ما که هنوز همون جوریه.
همیشه خوب باشید ان‌شاءالله.
پاسخ:
سلام. خوش اومدید. 
ممنون از دعای خیرتون
عاقبت بخیر باشید ان شاءالله
۰۶ دی ۹۶ ، ۰۸:۵۴ برباد رفته
سلام
من وبلاگ زیبا و جالبتان را دنبال میکنم
ممنون میشوم سری هم به مطالب وبلاگ من بزنید و در صورت تمایل بعنوان دنبال کنندگان همدیگر را همراهی کنیم
با سپاس فراوان
۰۲ آذر ۹۶ ، ۰۷:۰۶ پاک باخته
پی نوشت دو رو محکم باید بکوبم تو کله ام....
سلام بانو
دلتنگ قلمتون بودیم
پاسخ:
البته صرفاً یادآوری دانسته های خودتون هست.

سلام بانوی جان 
لطف دارید شما، والا چیز خاصی که نمی نویسیم :)
۲۹ آبان ۹۶ ، ۰۸:۳۰ مردی بنام شقایق ...
سلام

واسه همینه از قدیم گفتن دوری و دوستی :)))


+
از بازگشتتون خرسندیم جناب پلک
ان شاالله در زندگی فردی و متاهلی و اجتماعی موفق باشید ^_^
پاسخ:
سلام علیکم

سپاس گزارم.
عاقبت بخیر باشید
باشه باشه سعی میکنیم :))
پاسخ:
سعیکم مشکور

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">