متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

مگر عشق چیزی جز تو ست ..

چهارشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۷، ۰۶:۴۵ ق.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم
ناهار را که خوردیم مشغول شستن ظرف ها شدم و زیر لب با خودم غر غر می کردم. دستی به پاچه شلوارم چنگ زد اما زمزمه های من گوش هایم را کیپ کرده بود تا بشنوم آن پایین کسی چیزی می گوید.
مامان از پشت سرم می آیند، به سمت امیر دولا می شوند و می گویند: "الهی من فدات شم... پلک ببین میزنه به پات میگه آب میخوام.."
لیوان را بر میدارم و خودم را با امیر هم قد می کنم. نفس های کوچکش که به صورتم می خورد، پرش قلبم را توی سینه ام احساس می کنم. قلپ قلپ ... حسابی تشنه است..

پ.ن: دلم همچین نفس های کوچکی را خواست..
پ.ن2: ای صاحب همه نفس های کوچک، به حق نفس گرم و کوچک نوزاد کربلا، هوای دل های داغان مان را داشته باش ...

و الی الله ترجع الامور ...
۹۷/۰۸/۰۲

شما بگو  (۱۱)

۱۸ آبان ۹۷ ، ۰۲:۱۰ آشنای بی نشان
خدا حفظش کنه
پاسخ:
سلامت باشید.
سپاس گزارم.
۰۵ آبان ۹۷ ، ۱۷:۱۳ دخترک مژده
سلام
آقا،برای هرکسی که شایسته باشه و ازشون بخواد،وساطت میکنند!
ان شاءالله کمک آقا،یاری تون!
جاماندن حس خییلییی بدیه!
سربزنید
پاسخ:
سلام عزیزم.
خیلی ممنونم. ان شاءالله به دعای شما
شایسته که نیستم. اما امیدوارم از سر فضل این کار و کنند ...
همین طوررره

چشم ان شاءالله
۰۵ آبان ۹۷ ، ۱۲:۰۳ مردی بنام شقایق ...
سلام

ان شاالله بزودی شما هم درگیرش میشین و هر روز مینویسین از اتفاقات جالبی که این فسقلی ها رقم میزنن و زندگی رو تغییر میدن

خداروچه دیدین
شاید با اومدنشون اوضاع قاراش میش رو هم تغییر دادن
پاسخ:
سلام علیکم.
ان شاءالله برای ما و همه.
ان شاءالله که قدم همه بچه ها برای والدین شون پر از خیر و برکت باشه.

ممنونم :))
پاسخ:
:)))
:*
قربونت
خدا خودش بهتون یه گوگولی مگولی بده ان‌شاءالله. منم می‌شم خاله کوچولوتون :))
پاسخ:
وای عزیززززم. ^____^ 
الهی قربون خاله مهربونش
ممنونم از دعای خیرت. ان شاءالله قسمت خودت و همه
۰۲ آبان ۹۷ ، ۱۵:۴۷ صحبتِ جانانه
منم هییییییچ وقت روزیم نشده تاحالا:(
دعا کنیم برای هم
از اون زیارت هایی که دیگه آدم ازشون بر نمی گرده روزیمون بشه
یعنی دائم الزیاره بشیم...
پاسخ:
الهی ... پس میفهمیم درد هم رو ...
ان شاءالله ... ان شاءالله ...
یاد صحبت دوستم افتادم. بهم گفت هر بار دعا کردم زیارت با معرفت ارباب نصیبم بشه ولی بعد این همه سال نشده که نشده. گفت میخوام دعا کنم این بار فقط من برم حرم و ببینم و برگردم. همین. بی معرفتم شد شد. :)) منظورش این بود که سطح دعامو بردم بالا قسمتم نشده. البته کمی تا قسمتی مزاح بودش.
ان شاءالله قسمت همه آرزومندان
سلام
ای جااانم! تصورش کردم. یه کمی هم گول خوردم. گفتم خانم پلک کی بچه دار شد؟ کی بچه اش چاردست و پا رفت؟!! :)) انشاءالله هر وقت خدا صلاح دونست بهتون نی نی داد با تن سالم و دل شاد بده.

پاسخ:
سلااام مامان مینا. قدم نو رسیده مبارکتون باشه بانوجان. عاقبت بخیر باشه زیر سایه ی پدر و مادرش
:))) ای جان. حتی باید گفت کی یک سال و یک ماهش شد بچش? 
نی نی خواهر شوهرجان جانانه. عشق منه. این قدر خوشمزه است. امیرمحمد فسقل. 
ان شاءالله... ان شاءالله ... به این دعاهای خیر قشنگ تون خیلی نیاز دارم. 
ان شاءالله واسه هر کسی که طلبش رو داره خدا بزاره توی دامنش
خدا غریزه ی تمایل به فرزند رو به ما داده و آوردن بچه اصلا خودخواهی نیست. نوعی تکامله.
نیت الهی هم که تا دلت بخواد تو این موضوع ریخته یکیشو انتخاب کن😁
پاسخ:
:))
میام باهاتون صحبت می کنم بیشتر.

سلام

ان شاءالله کربلا روزیتون
و حاجت روا

التماس دعا
پاسخ:
سلام 
ان شاءالله ... روزی همه مون ... ممنون
ما کربلا نرفته هااااا ... 

حاجت روای بخیر باشید ان شاءالله
۰۲ آبان ۹۷ ، ۰۸:۱۶ صحبتِ جانانه
ان شاءالله بزودی روزی ما و شما
پاسخ:
ان شاءالله ...
ان شاءالله ...
خیلی ساله دلم میخواد برم. ولی هیچ وقت روزیم نشده ...
عزیزممم ان شالله به وقتش🙄
پاسخ:
;) ممنون.
یه کمی قاطم ... 
دیروز عکس نی نی دوست صمیمی مو دیدم. 
روی ابرا بودم. اون قدر ذوق داشت واسم
جدیدا به این فکر می کنم که چه جور قدرتی خدا به مادرا میده؟
اونم کسی مثل من که این قدر همه جوره روحی و جسمی ضعیفه.
واقعا بعدا حوصله بچه مو دارم با این حال و هواهای قاراش میش؟

و این که گاهی فکر می کنم واقعا چرا باید بچه آورد؟
این که برای لذت خودمون واسه داشتن بچه، بچه رو میاریم، خودخواهی نیست؟
البته خداوند تبارک و تعالی حکمت های نهفته ای داره توی هر چیز و یه وقت اصلا بچه داشتن و روزی من عاصی نکرد. ...

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">