متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

قرار طلایی دهم

دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۰۶:۱۵ ب.ظ

بِسمِ اللّهِ الرَّحمن الرَّحیم

نمیدانم هنوز هم شماها قرارهای طلایی خاطرتان هست یا نه؟! مدت زیادی ست که اینجا قراری نگذاشته ام، آخرین بارش قرار بود فقط برای همدیگر دعا کنیم. یادتان هست؟ آن موقع چندتا از طلب های خوشگلی که دیگران داشتند برآورده شد، برای همین هاست که من همیشه دلم به دعاهای دسته جمعی شماها روشن است. این بار هم به بهانه به سلامت طی شدن این روزهای پایانی انتظار برای دختر کوچکم خواستم قراری بگذارم. گفتم این جا بگویم و شما را هم خبر بدهم. 

بیایید به نیت برآورده شدن حاجات تمام خوبان عالم با هم چهل بار یستشیر بخوانیم. ان شاءالله که از نفس های خیرتان، دعاهای بسیاری برآورده بخیر شوند.

اگر دلتان با این قرار است، بسم الله ...

۲۷ آبان تا ۷ دی (البته مهم چهل تا یستشیر است. زمانش با خودتان)

.

پ.ن: هر کسی که مایل بود طلبش را به صورت شناس یا ناشناس زیر این پست کامنت بگذارد. ان شاءالله بعدا زمان تولد نوزادمان به یادتان خواهیم بود.

 

پ.ن۲: در صورت تمایل دوستان تان را به این قرار دعوت کنید.

 

و الی الله ترجع الامور ...

۹۹/۰۸/۲۶

شما بگو  (۱۰)

۱۸ آذر ۹۹ ، ۰۱:۳۸ آبجی خانوم (فاطمه ...)
سلام
الهی😊 منم هستم ان شاالله
پاسخ:
سلااام سلاام.
👌🤗🌱🌻🌸
ان شاءالله حاجت روای بخیر باشید عزیزم
۰۶ آذر ۹۹ ، ۱۳:۳۱ دُردانه ‌‌
قدم نورسیده رو پیشاپیش تبریک می‌گم. ایشالا به‌خیر و خوشی و به‌سلامتی به دنیا میاد و با خودش شادی و برکت میاره.
التماس دعا :)
پاسخ:
ممنون دردانه عزیزم
ان شاءالله روزی همهههههه
ان شاءالله از دعای خیر شما
ممنون ممنون از دعاهای قشنگتون

ان شاءالله حاجت روای بخیر باشید
حتما به یادتون هستیم. :*

به شرطی ک هر روز تو اینستا بهم یادآوری کنی پایه م
پاسخ:
سلام سادات جان
ان شاءالله یادم بمونه حتما.
اگر بشه استوری میگذارم هر روز
ای خدا
ای جان جان برای مادر و دخترمون 😍😍😍
ایشالا صحیح و سلامت بدنیا بیاد ❤

دعاگوییم و برای سلامتی تون دعا میکنم ❤


+
از اونجایی که حال این روزهای من واقعا خوب نیست فکر نکنم بتونم شرکت کنم ولی ممنون میشم برای ما هم دعا کنید 🙏💚
پاسخ:
عزیزم عزیزم 🤗
ممنون از شما و خوش قلبی تون خواهر
ان شاءالله از دعای خیرتون

چه افتخاری بالاتر از این همه محبت شما واران عزیزم.
ان شاءالله که خدا حوائج دنیایی و آخرتی تون رو برآورده بخیر کنه


+
من و ببخش که نرسیدم از شما احوال بپرسم. 
دیدم نوشته بودید کرونا گرفتید.😢
دعاگوتون بودیم ها. شرمنده بابت احوال پرسی نکردن. الان بهترید؟
خودتون رو اذیت نکنید. به یادتون هستیم حتما. :*
ان شاءالله که زود زود لباس عافیت و سلامتی خدا به تنتون کنه و رها بشید از این بیماری.

انشاالله که دخترتون و خودتون سلامت باشد و قدمش حسابی خیر باشه براتون😍
من هم شرکت می‌کنم انشاالله:)
پاسخ:
ان شاءالله از دعای خیرتون عزیزم 😻. ممنون ممنون
:* ان شاءالله حاجت روای بخیر باشید

چه قدر عالی. :*
۲۷ آبان ۹۹ ، ۱۴:۳۲ اقای ‌ میم
سلام
من تو این قرار شرکت میکنم
ان شاء الله دخترتون به سلامتی به دنیا بیان
پاسخ:
سلام علیکم.

چه قدر خوب
ان شاءالله که حاجت روای بخیر باشید
سپاس گزارم. ان شاءالله از دعای خیر شما
تولد فسقلت کی هست؟
ان شاءاللَّه که با سلامتی خودت و بچه ات به دنیا اومدنش همراه باشه
اما من تو قرارت نیستم
چون هیچ وقت این کارها را کامل انجام نمیدم
پاسخ:
از شب یلدا دیگه آماده باشه 
ممنون ممنونم ازت. ان شاءالله از دعای خیر مهربان :*
ان شاءالله که حاجت روای بخیر باشی عزیزدلم


برای خودمم همیشه سخته. واسه همین به خودم سخت نمیگیرم. یه جا یادداشت میکنم و تیک میزنم هر موقع میخونم.
اگر دوست داشتی همراه شو
سلام. به مبارکی ان شا الله :)
چقدر خوشحال کننده. من وقتش رو ندارم فقط دعا می کنم به فضل خدا براتون و براشون که سالم باشید/سالم باشند و این روزهای آخر رو با آرامش بگذرونید
یا علی
پاسخ:
سلام علیکم.
سپاس گزاریم.لطف دارید.🙏
بسیار ممنونیم از محبت شما. ان شاءالله از دعای خیر شما
بسیار هم عالی. دعا دعاست. ان شاءالله که همه حاجت روا باشید.
سپاس سپاس

در پناه خداوند سالم و سلامت باشید شما و خانواده بزرگوارتان
علی علیه السلام مددتان
سلام علیکم

ان شاءالله که این روزها هم به خیر و سلامتی بگذرند و چشم تون روشن بشه به نور وجود یک بنده ی صالحه ی خدا :)
خدا توفیق بده به همه مون ان شاءالله

محفوظ باشید ان شاءالله
پاسخ:
و علیکم سلام

ان شاءالله از دعای خیر شما بزرگواران 
سپاس گزاریم
قسمت و روزی تمامی آرزومندان ان شاءالله

ان شاءالله ان شاءالله.

سپاس.علی علیه السلام مددتان
۲۶ آبان ۹۹ ، ۱۹:۳۱ بانوچـه ⠀
ان‌شاءالله دخترتون به سلامتی به دنیا بیان :)
پاسخ:
:) ان شاءالله از دعای خیر شماها. خیلی بهش نیاز داریم 
همه امیدم به اینه که این روزای سخت و با سلامت دیدنش به خوبی پشت سر بگذاریم. دلم یه دل سیر گریه میخواد از پس همه این روزای طاقت فرسایی که گذشت.
خیلی واسمون دعا کنید لطفا :*

ان شاءالله که حاجت روای بخیر باشید :*

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">