متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

دلم گرفته اما چیزی نگفته ام من

يكشنبه, ۳ مهر ۱۴۰۱، ۰۱:۲۵ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

از نظر روحی نیاز دارم یکعالمه بنویسم. مغزم نیاز به حرف زدن دارد. اما اینجا را بعضی از دوستان حقیقی و بچه های دانشگاه قدیم ها میخواندند. برای همین دست و دلم به نوشتن نمی رود. شاید هم یک وبلاگ دیگری دست و پا کردم و آدرسش را فقط به مجازی ها دادم.

اصلا نمیدانم هنوز هم کسی اینجا را می خواند یا نه؟! اینستا که دیگر جای امنی نبود. پر از فک و فامیل عزیزدلم :)) و دوستان و آشنایان. فضای سمی اینستایِ

گران البته مزید بر علت است و نخواستن به نرفتن را بیشتر و بیشتر در من فریاد می زند.

داداشم دانشجوی یکی از دانشگاه های تهران است. حسابی دلواپسش هستیم. از وقتی دانشجو شده، کلا زیر و شد. -__- امیدوارم به سلامت و عاقبت بخیری دوران تحصیلش را تمام کند.

+ این روزها توی دل همه اعضای خانواده مان رخت میشورند. مشکلات و گرفتاری های متعدد و حالا هم این بل بشوی نکبت. خدا عاقبت داستان را بخیر کند. 

+ شده ایم چوب دو سر طلا. هم از اینطرف میزنندمان، هم از آن طرف. یکی هم نیست بگوید بابا همه با هم هستیم. اعصابمان دیگر کشش چالش های جدید را ندارد. اوضاع به طرز کشمشی قاراش میش است. ای کاش صاحبمان ظهور میکردند تا بالاخره اصلاحاتی از بنیاد رخ میداد. خسته ایم و فرسوده. اما امیدمان را از دست نمی دهیم. این میدان پایمردی و ایستادگی میخواهد. ان شاءالله که یک روز از همین روزها، گره این کلاف سر درگم مان را یکی یکی میجوری و راست و ریستش میکنی.

+ فریاد میزنیم همدیگر را قضاوت نکنیم و حکم ندهیم و وحشی نباشیم. اما خودمان همزمان همه اینها هستیم. پس بهتر است کمی سکوت کنیم و سوگواری خود را به شکل رمانتیکی به اتمام برسانیم.

 

+ دلم حرف زدن میخواهد. اما انگار هیچ کسی حال شنیدن ندارد. دلم برای مشاورم تنگ شده. به اندازه دو سه ساعت زار زدن و شنیده شدن در اتاق مشاوره احساس سنگینی دارم. ای کاش زودتر ٧ مهر برسد. 

 

و الی الله ترجع الامور ...

۰۱/۰۷/۰۳

شما بگو  (۱۴)

نه
بارها فکر کردم و منطقم نتونسته جواب بده هزار و چهارصد سال پر از ظلم چرا باید طول بکشه و نیاد
با خودم میگم نیست بابا
فقط نیست
من به ظهور بی اعتقادم
به نظرم اینم یه حربه و دستاویز بود فقط که سرمون را گرم کنن
پاسخ:
عزیزم تو مختاری که باورها و ارزش هات و انتخاب کنی. حتماً این وسط یه داستان هایی هم پیش اومده که تو دلت این حس ایجاد شده.

فقط میتونم بگم اگر روزانه و مرتب و حتی فقط توی سختی ها یا بابای عالم صحبت کنی و درد و دلهات و در میون بگذاری، اون موقع احتمالا نظرت جور دیگه ای میشه ...

امام عج الله که بین ما هستند، فقط روز بینا شدن دل های ما هنوزم که هنوزه نیومده. ماها کارهامون رو راست و ریس نکردیم که چشمامون باز بشه
سلام جانم
خداقوت

فکر میکنم خیلی سوسول شدیم خیلی سریع خسته میشیم
خودمو میگم بیشتر البته
من هنوز نجنگیده میگم خسته شدم

پاسخ:
سلام عزیزم
خیلی ممنونم
خیلی خداقوت



من که واقعا سر داستان های مختلف خیلی خیلی انرژی گذاشته ام. خیلی خسته ام. واقعا دلم مرخصی میخواد از غم و غصه و کار و بار :)) 
البته شاکر خدا هستم بابت همه داشته هام. ولی طبیعیه که هر انسانی خسته بشه

:)) من پشت جبهه قول میدم کمک کنم. خودم ولی حال خط رو ندارم
۰۴ مهر ۰۱ ، ۰۹:۰۴ صحبتِ جانانه
:)
موفق باشی ان شاءالله
پاسخ:
خیلی ممنونم
ان شاءالله واسه شما هم
ما اصطلاحا بهش میگیم برون ریزی و تخلیه هیجان
ریشه ی اصلی مسائل روانی ما بازداری های هیجانی و امتناع از برون ریزیع
حتی گاهی رواندرمانگر تو اتاق درمان شروع میکنه زخم روحیت رو کندن و قشنگ کاری میکنه که بیفته به خونریزی تا تو تمام و کمال برون ریزی کنی که در قالب گریه کردن و حرف زدن اتفاق میفته
و خب ۹۹ درصد همینن
منم هر وقت از اتاق مشاوره میام شبیه راکون ها شدم ، چشمهایی که زیرشون یه هاله بزرگ قرمز شده و نیمه بسته اس از پف :))
اما حال دلم خوب میشه
پاسخ:
😢🤗😻😌ممنونم ممنونم از توضیحاتت
واسه همینه پس یه مدته مثل یه آدم زخمی ام ... 
اوه آهان. چه حرکت خفنیه ولی. چیزی که جز یه متخصص نمیشه و نباید انگولکش کنه.
:)) حس سبکی بعدش خیلی خوبه
تا مدت یک هفته شارژم

:)) دختر. چه توصیفی
 چه خوب جدا. نعمتیه
سلام :)
فقط خواستم بدونید خوشحال شدم ستاره وبلاگتون رو روشن دیدم ^_^
پاسخ:
سلااام سلااام 
به به ببین چه کسی اینجاست. دختر چه خبر؟ کجایی؟
منم از دیدن نظر شما و باقی رفقای قدیمی خیلی خوشحال و ذوقیان شدم.
:) بیا خصوصی بگو بهم کجایی؟ چه میکنی؟
اصلا گمت کرده بودم.
جای دیگه ای مینویسی، نه؟
سلام رفیق جان
بزن وبلاگ دوم رو
نوشتن و حرف زدن تو یه جای امن، یه نیاز خیلی حیاتیه برای ما
پاسخ:
:) و چه قدر خوب میفهمی من و
سلام

من یه کامنتی دادم! نگید که نرسید!!! کامنت کوتاهی هم نبود خیلی ... ای بابا :(
پاسخ:
سلام علیکم. 
لطفا یک کامنت خصوصی برای بنده بگذارید.
پاسخ تون رو دادم اما هنوز تایید نکردم.
نگران نباش دانشجوها خوب بلدن از پس خودشون بر بیان
خیلی خوبن
خیلی
من با دانشجوها که میشینیم حرف میزنیم لذت میبرم از وجود و روشنیشون
+ مشاوره عالیه
چیزی نمونده تا ۷ ام
پاسخ:
ای جان
ان شاءالله که خیره
ممنون از دلگرمیت

+ اوهوم. بهترین حرکت زندگیم بود. 
خوشحالم و ظرفیتم رو به اتمام. :)) یعنی هر سری من با چشمای پف کرده از اتاق مشاوره میام بیرون.
اون دفعه از شدت حال خوب به همه لبخند مبزدم بعدش. تازه رسیدم خونه یادم افتاد صورتم پف اشک داره. دیدم عجیب نگاهم میکردن. :))
۰۳ مهر ۰۱ ، ۱۲:۰۳ أنارستان ...
بابا دیگه برای کسایی که فتنه ۸۸ رو گذروندن اینا که چیزی نیست.
من هم میخوام بگم اروم باشید هم نمیخوام بگم.
اروم باشید از این لحاظ که اینا کف روی دریاست
آروم نباشید از این لحاظ که ما شرعا و اخلاقا در مورد انسان هایی که اطرافمون سقوط میکنن مسئولیم و آروم نشستن و بیخیال شدن اونها شرعا جایز نیست و قس علی هذا
😁😁👌
پاسخ:
:))
ارجاعتون میدم به پاسخم به نظر آقای ن.ا

واقعا روحم شاد شد. ممنون :))
سلام
روزتون بخیر
نگران اتفاقات اخیر نباشید
نزدیک به 90 درصد این التهاباتی که بابت مرگ خانم امینی پیش اومده رسانه ای و به پشتوانه رسانه هست...
و چیزی که به صورت طبیعی وارد کنش گری نشده باشه بلکه با زور و ترفند های رسانه ای برای مردم موضوعیت پیدا میکنه خیلی زود هم از موضوعیت می افته...
امروز بزرگترین ارتش دنیا و حکومت ها، رسانه هست
و چیزهایی که به واسطه رسانه موضوعیت پیدا بکنه امابه صورت طبیعی و بدون رسانه موضوعیتش رو از دست بده خیلی نگران کننده نیست
مخصوصا در ایران...
توی ایران بزرگترین اتفاقاتش بدون پشتیبانی رسانه ای بوده... این یعنی این کشور قابلیت زیادی داره...

بچه های انقلابی خیلی باید ارتش رسانه ای رو جدی بگیرن...
مخصوصا که الان دهه هشتادی ها شدن جوان های کشور ما... نسلی که تقریبا از وقتی به خودشون اومدن رسانه موضوعیت همه چیز رو براشون تعیین میکرد

حرف در این باره زیاده
پاسخ:
سلام علیکم.
وقت بخیر. سپاس

با تشکر از توضیحات دلگرم کننده تان
ان شاءالله که روزهای خوشی در راه اند.
ان شاءالله که برای اصلاح ساز و کارهای قانونی و ... حرکتهای خوبی صورت بگیرد. 
راستش من نگران فروپاشی و اینها نیستم. چون این انقلاب ساده به دست نیومده که حالا راحت از دست بره. نگران این شقه شقه شدن هام.
هر سری که یک نارضایتی پیش میاد، هعی اطرافیان دو قطبی های بین شون بیشتر میشه. ناراحتم. خیلی زیاد. واقعاً قلبم به درد اومده. از به جون هم افتادن مردم حالم بد میشه.
چندتا جوان دهه هشتادی داریم که کلا زبیخ منکر هر نوع اعتقادی شدن. با خشم باقی مردم همراه شدن و به سرتا پای نظام و ... بد و بیراه میگن. میدونم که غلیان هیجانات شونه.
برامون دعا کنید. واقعاً نمیدونم باید چی کار کرد. مستأصل هستیم.


دقیقاً کاملاً تحت تأثیر رسانه هستند. 

سپاس گزارم از بابت اینکه وقت گذاشتید
۰۳ مهر ۰۱ ، ۰۸:۱۶ صحبتِ جانانه
منم همین نگرانی رو برای داداشم که همینطور در دانسگاهه دارم
رفیق اجیر کن براش
البته خودم هنوز موفق نشدم
پاسخ:
ای خدا
خدا یاری شون کنه
چه خوب. این تو فکرم بود. فکر میکردم کار بیخودی باشه.
باید بگردم ببینم کی اونجا کسی رو میشناسه
۰۳ مهر ۰۱ ، ۰۸:۱۵ صحبتِ جانانه
سلام
مشاورتون نرخش چطوره که دو سه ساعت میشه باهاش گپ زد🍇
پاسخ:
سلام خواهر 
شما خوبید؟
گل دخترتون چه طوره؟

:)) ارزون نیستش. ولی هفتگی باید برم. هفته ای یک ساعت و ربع تقریبا. دو هفته است نوبت گیرم نیومده. 
اما هزینه دستاورد کردیم، رفتنش ضروری بود واسم
سلام

خوبید؟!

ماشاءالله ته تغاری انقدر بزرگ شد که دانشجو شد؟! داریم پیر میشیم ها :)


خدا بزرگه ... خودتونو اذیت نکنید ... میگذره این ایام هم
پاسخ:
سلام علیکم

الحمدلله. سپاس گزارم


بله زود میگذره. من سی ساله شدم، مهدی کوچولو هم مردی شده برای خودش.
ملتمس دعا واسش

ان شاءالله که قائله ها ختم بشن
شما چه میکنید؟ از قدیمی های وبلاگ خبری نیست ...

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">