متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

برای مینا.پ

يكشنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۹ ب.ظ

سلام میناجان

از ۷ مهر ۳ روز گذشته و من با اینکه از قبل یادم بود تولدت را تبریک بگویم، اما واقعاً میان ازدحام کارهایم فراموش کردم.

عزیزم تولدت با تأخیر مبارک

نمی دانم کجای این کره خاکی هستی؟ هنوز هم ایران زندگی میکنی یا نه؟! چه شکلی شده ای؟ خانه تان ازآن جای قبلی جابه جا شده یا نه؟ فقط میدانم که دلم برایت تنگ شده است. دلتنگ آن شب هایی که یهویی زنگ میزدیم و صحبت میکردیم. دلتنگ خودت و خانواده مهربانت.

این روزها زیاد یادت میکنم. آخر دختر نازنینم کشوی کش موها و کلیپس های مادرش را مدتیست فتح کرده و سراغ زیورآلات بدلی ام میرود. از من میخواهد که آن سرویس مهره ای سیاه رنگی که به من هدیه دادی بودی را برایش بیاویزم. اگرچه چند لحظه بیشتر تاب آن زیورآلات را ندارد، اما تند تند به اندازه چنددقیقه هایی یادت میکنم. :-*

فضای مجازی من را به اعتیاد و وابستگی به خودش کشاند و آسیب های دیگری برایم داشت. اما دوستی های مجازی برایم یک رنگ و بوی دیگری دارند. چه روزها و شب هایی که ماها کنار هم زندگی کردیم.

برکات این زیست مجازی هم کم نبود.

اگر هنوز هم اینجا را میخوانی برایم راه ارتباطی بگذار. :)

 

۰۱/۰۷/۱۰

شما بگو  (۳)

۲۷ مهر ۰۱ ، ۱۲:۵۱ بانوچـه ⠀
از میناخانم خبری شد؟
پاسخ:
نه خواهر :'(
کاش یکی برای ما هم بنویسه :)
سلام رفیق جان:) اینروزها حال و احوالت خوش باد. خدا دختر نازنینت رو حفظ کنه.
پاسخ:
واااااااااااااااای
خدااااااااااای من
بببین کی اینجاست
عزیزم سلام

شما که در قلب من هستید بی شک
از هما احوال پرستون بودم.
خدا میدونه که من چه قدر شما و دوستای دیگه رو یاد میکنم
حیف که هیچ راه ارتباطی نداشتم
وبتون هم که حذف شده بود
شما خوبید؟
چه میکنید؟
دلم براتون تنگ شده.
خداقوت نی نی داری :)
ممنووونم ممنووونم. خدا گل پسر شما رو هم حفظ کنه

ممنونم. ممنونم از دعاهای خوبتون
اگر مقدور بود راه ارتباطی بگذارید :* اگر نه که اذیت تون نمیکنم
اعلامیه ای در دل تاریکی
پاسخ:
🤕😢 دلم براش تنگ شده
کاش اینجا رو بخونه و بهم خبر بده

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">