متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

مثل بچه آدم باید زندگی کرد *

پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۲ ق.ظ

" بسم الله الرحمن الرحیم "

سلام :|)

این قد ایده تل انبار شده توی ذهنم که نمیدونم کدومش رو بنویسم! من همین طور توی خیابون را میرم ایده میجورم! هی با خودم مطلب مینویسم تو ذهنم!

یه چن تا سوال اساسی دارم ازتون!!

1) توی چه ساعاتی می خوابید؟! (ذکر دقیق ساعت)(ملاک اکثر اوقات)

2) چه قدر به فست فود علاقه دارید؟! هر چند وقت یه بار فست فود میخورید؟! بیشتر چی میخورید؟!

3) جسارتا ساعت مطالعه تون چه قدرِ؟! (اگه حسابش دستتون هست) چندتا کتاب متوسط توی چند وقت میخونید؟!

4) چه قدر اهل ورزش هستید؟!(علاقه رو نمیگم منظور اینه که چه قدر وقت صرف ورزش کردن میکنید) چه ورزشی؟!

وَاِلیَ اللهِ تُرجَعُ الاُمور ...

شما بگو  (۳۲)

۱۲ آذر ۹۲ ، ۲۲:۰۱ فرزند آدم
خواب معمولا دوازده شب ...اگه تعطیلی باشه دو و سه ...
فست فود علاقه ندارم ولی مجبورم بخورم ...وقتی تو دانشگاه گشنه میمونم و غذای سلف افتضاحه مجبورم ...الویه ...همبرگر ..ژامبون و....
ساعت مطالعه هم خداروشکر فعلا عالیه...دقیق نمیدونم ولی اینجوریم که تو اتوبوس و مترو و تاکسی و ...کتاب میخونم و هردوروز یه کتاب تموم میکنم و حاشیه هم مینویسم ..کلا ادعای کتاب خونی دارم :)))
ورزشم که تابستون یه شنا میرفتم ولی فعلا فقط راه میرم اونم نه اصولی ...کلا اهل ورزش نیستم !!
پاسخ:
اوه اوه 
اوهووم
تبریک میگم بهتون ... عالیه 
مسلمان باید با ورزش دوست باشه ... دوست
سلام
1-معمولا 12 تا 1 شب میخوابم
2-شاید سالی 2بار همبرگر.البته دانشگاه بودم هفته 2تا مجبور بودم(البته دیروز شرطو بردم نامردا به من همبرگر ندادن:)
3-مطالعه که صحبتش نیست.چندتا کتاب خریدم فقط یکی رو خوندم .یکی هم نصفه .بقیه هم تو کتابخونه هست
4-قبلا که رزمی کار میکردم .ولی نشد ادامه بدم.دوست دارم ولی نمیشه الان
....................
حالا میخواید این اطلاعاتو برای چی؟چرا شما خودتون هیچی نگفتید.جواب ندادی؟

--------------------------
ماشینتون پیدا شد؟
پاسخ:
سلام علیکم
1) باز خیلی دیر نیست ولی باید زودتر بشه
2) همون بهتر که ندادن بهتون ... شرط بندی حرامِ ... پس لقمه حرام بود اگه میخوردید ... خوب خیلی خوبه
3) ...
4) خب یه ورزش دیگه حتی شده پیاده روی منظم صبح ها مخصوصا اگر امکانش برایتان باشد

اگر دقت بفرمایید به نظرات پاسخ بنده رو هم مشاهده میفرمایید.
باز اگر به پست " خواب " دقت کنید مطلب دستتون میاد!

----------------------------------------------------
شکرخدای متعال پیدا شد!!
بابت اینکه پیگیر بودید متشکرم 
۱۰ آذر ۹۲ ، ۲۱:۴۰ محتـ ـسبـ
سلام
1)معمولا 7 ، 8 ساعت خواب ، 1 ساعت قبل از ظهر اگه وقت بشه و 5 ، 6 ساعت هم شب . اون هم بستگی داره . 1شب 9 میخوابم ، 1 شب 1!اصلا منظم نیست
2)علاقه که هست ، منتهی برای فست فود پول نمیدم ! اگه دوستان مهمون کنن هم فقط همبرگر !
3)اگه منظور از خوندن کتاب علم آموزی باشه ، روزی 3 ، 4 ساعت بدون کلاس های درسی . اکثرا هم فایل های پی دی اف و متن های اینترنتی و فایل های سخنرانی . خیلی با کتاب کاغذی میانه ای ندارم .
4)اگه پیاده روی ورزش باشه روزی 4،5 ساعت . اگه نباشه که صفر !
پاسخ:
سلام علیکم 
1) باز حالا بازه زمانیش خیلی دیر نیست ولی خواب منظم خیلی بهتره
2) خیلی این بندش جالب بود! باز خیلی خوبه!
3) خیلی هم خوب! احتمالا عینکی هستید! فایل سخنرانی و صوتی خیلی خوبه میشه توی وقتای مرده مثل مسیر رفت و برگشت برای ما اتوبوس برای تهرانیا مترو استفاده کرد! یا مثلا وقتی که از یه قسمتی توی دانشگاه بین کلاسا قراره آدم بره یه جای دیگه توی مسیرش میتونه از وقتش استفاده کنه
4) خیلی خوبه ... پیاده روی اصولی عالیه ... 
۱۰ آذر ۹۲ ، ۱۸:۰۹ محمدصادق برجیان
نه اونا یه سه چهار سالی از ما بزرگتر بودن، به نظرم محو شخصیت برجسته شده بودن ،اصرارم شاید می کردن!  بازی که باهاشون نمی کردم به ااون صورت! مث پیامبر که وایمیساد تماشای بازی بچه ها! هه!
پاسخ:
آهان! که این طور! شما گفته بودید خیلی بزرگوارید بنده یادم رفته بود!

سلام

نظرات بنظرم جالب بودن!

وضعیت من:

1)شب اغلب بین 12 تا1 میخوابم.

2)فست فودی نیسم دیگه چی بشه 6 ماه یه بار پیتزا سبزیجات!!! شرمندم

3)مطالعم زیاده ولی اغلب غیر درسی(خوره کتاب و سخنرانی آقا رو گرفتم اخیرا... نشریه هم زیاد میخونم البته علمی و انسانی) درس خوندنم به روزی یک ساعت میرسه با 5دقیقه خطا!!!

4)پیاده روی جزوی از زندگیم شده، شنا هم این ترم جدی شده قبل از دوره مسئولیتم شنا هم میرفتم هفته ای یه بار که ان شاالله دوباره شروع میکنم.

قبلا شطرنجمم عالی بود، الان یادم رفته.باز بطور مشابه دوران مدرسه وقت خالیهامون رو وسطی بازی میکردم، الان کمتر... کلا از این اوضاع فعلی شرمنده ام. انگار قبلا بهتر بودم....

پاسخ:
سلام 
1) باز خوبه ساعتش مشخصه
2) عالی
3) همون که انگیزه مطالعه دارید خودش خیلی حرفه 
4) شنا هم عالیه ...
کلن قبلا خیلی چیزامون فرق داشت

عاقبت بخیر باشی خواهر
خوشحالم بعد این همه مدت برگشتی
۱۰ آذر ۹۲ ، ۱۰:۳۱ مهدی دوست محمدیان
سلام و عرض ادب... وبلاگتون و مطالبش رو پسیندیم. خوشحال میشم اگر تبادل لینک داشته باشیم. البته بنده همین الان لینکتون کردم... یا علی مدد
پاسخ:
سلام علیکم

متشکرم از لطف تون
ان شاءالله خبرش رو میدم خدمتتون
ممنون

یاعلی
سلام

برای مدیریت زمان فقط یه نکته میگم خدمتتون(هرچی بیشتر روش فکر کنید و دقیق تر بشید روش مدیرت زمانتون بهتر میشه و راندمان کارتون میره بالاتر)

برای مدیریت بهینه زمان باید رفت سراغ صاحب زمان.

همین.

(خیلی حرف بودا... خدایی زندگیمو عوض کرد این جمله. ازش ساده نگذرید.)

یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم

ممنون ... چشم حتما این کار رو میکنم
خیلی سخت شد ...


علی مدد
سلام

ما اومدیم بالاخره... (اون قضیه ترجمه مقاله به همراه میانترم گریبان گیر ما هست البته از نوع ارشدیش!!!)

این چند وقته که تیریپ درس و دانشگاهه بیشتر تا ساعت 1 بیدارم. صبح ها هم اگه دانشگاه بخام برم ساعت 6و نیم
اگه خانومم رو بخوام برسونم هم 6 و نیم.
اگه بخوام برم سر کار 8 الی 8 و نیم بیدار میشم به لطف خدا...


آخه بستگی به فسد فودش داره
سوسیس کالباس و این چیزای ... که اصن ورودش به خونه ما ممنوعه!
اگه فلافل رو جزو فسد فود حساب کنید هفته ای یه بار (البته دوران مجردی به خاطر اینکه اغلب خونه نبودیم و با رفقا سرگرم کار بودیم گاهی به روزی 4 وعده فلافل هم میرسید)

بستگی به زمانش داره.
اگه درس نداشته باشم یا کتاب میخونم یا سخنرانی گوش میدم(فرقی با کتاب نداره بنظرم اگه خوب باشه)
کاری هم که اخیرن دارم میکنم نیز به مطالعه فرهنگی خیلی زیاد و کار فکری سنگینی داره.
اگه با مطالعات درسی  و کاری و متفرقه حساب کنید فک کنم روزی 10 ساعتو بشه(متوسطش رو گفتم)

زمانی که محصل بودم روزی 3 ساعت (ناجی بودم و روزانه 3 الی 4 ساعت استخر.)
وقتی دانشجو شدم هفته ای 10ساعت رزمی کیوکوشین کاراته سنگین.
حالا به خاطر کمبود وقت هفته ای 2 ساعت با رفقا استخر ولی بعد از میان ترم ها احتمالن برسونمش به 9 ساعت در هفته به لطف خدا.
ورزش برای ماها واجبه.
دلم برای رینگ مبارزه و بدن کبود و کیسه بوکس و حریف تمرینی خفن و درد مفاصل و شب نخوابیدن و اینا تنگ شده.
اگه خدا بخواد بعد میان ترما دوباره ادامه میدم.

نمیپرسم براچی این سوالارو پرسیدین. حتما به دردتون میخورده دیگه.

امیدوارم کمی کرده باشه.

یاعلی


پاسخ:
سلام علیکم 

راضی به زحمت شما نبودیم! واقعا خدا همراهتون باشه ... پوست آدم کنده میشه با میان ترما
مارو خُرد خُرد زجر کش کردن سه چار هفتس هر هفته یه میان ترم 

کلن سحر خیز هستید ...
ما 6 بیداریم اصولن اگه درس و کلاس داشته باشیم ... ولی نمیدونم چرا همیشه از سرویس جا میمونم 
خُب شما نرمالید پس ...

اگه داخل خونه بدون روغن مایع باشه قابل تحملِ ... در غیر این صورت توفیری با سوسیس کالباس نداره جسارتا!
خُب ...

شما الگو هستید ماشاءالله ...
10 ساعت برای کسی که متاهل و سر کار میره و ... خیلی عالیه ...
بله همین طورِ سخنرانی و صوت هم جزء مطالعات حساب میشه 

خُب کلن من شرمندم ...
استاد یه جلسه بذارید یه دستی هم روی اوضاع ما بکشید بلکه درست شد! از اون سخنرانی های روانشناسانتون! به منظور مدیریت زمان و ...


حکمت اینا هم معلوم میشه 
شما کلن حضورتون کمک هست

یاعلی مدد




۰۹ آذر ۹۲ ، ۱۵:۵۸ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم
اخلاص به روز است با "یک پنجم!"

http://nooreekhlas.blogfa.com/post/74
التماس دعا

پاسخ:
سلام علیکم

سپاس از دعوت تان
ان شاءالله اِی دی اس اِل مون درست بشه سرمیزنم!

محتاجیم 
چشم دعاگو خواهیم بود
۰۹ آذر ۹۲ ، ۱۵:۳۶ محمدصادق برجیان
ولی اطراف خونه ی ما پسرم وجود داشت! ولی ما با دخترا بازی می کردیم! شاید دخترا فقط مارا بازی راه میدادن!! هه!
پاسخ:
اِه! احتمالا خیلی لوس بودین برای همین دخترا بازی تون میدادن! خخ
سلام.....

این روزها این مداحی را زیاد گوش میدهم...شما هم سر بزنید....

http://www.aparat.com/v/IMEcK
پاسخ:
سلام علیکم

متشکرم 
دانلود کردم!
التماس دعا
۰۸ آذر ۹۲ ، ۲۲:۵۶ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

خواهش می کنم این مطلب رو بخونید ان شاء الله و تا می تونید ان شاء‌ الله منتشرش کنید

خیلی ضروری هست

التماس دعا

پاسخ:
سلام علیکم

اسلام ستیزی(کلیک کنید)
خداریشه همشون رو بکنه 
تو خونه ما که تو سالاد ماکارونی مقداری کالباس می ریزن
البته بیرون هم که به عنوان پیش غذا خوردیم توش کالباس بود
پاسخ:
خوب میشه به جاش چیز دیگری ریخت ...
واقعا طعم خاصی داره؟!
اگه همتون امکان بازدید داشتید دیگه نمیخوردید 
به علاوه مواد نگه دارنده ای که داره اثرات بدی داره 

اگه میتونید اثر گذار باشید کاری کنید که خورده نشه 
۰۸ آذر ۹۲ ، ۱۵:۵۱ محمدصادق برجیان
با پدر و برادر که نمی تونم بازی کنم! همسن بنده نیستند!
پیاده روی می کنیم! بعضی وقتا با بروبچ میریم دوردوری می زنیم :))

منم کوچیک که بودم همه ی همبازی هام دختر بودن!
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخخخخ

البته من همبازی دیگه ای نداشتم
دیوار به دیوار خونه عموم بودیم 
عمه اینام هم خونشون سر کوچمون بود 
همه بچه هاشون پسر بودن 
دخترعموم هم که 9 سال از من بزرگتر بود! :(
یادش میافتم عصبی میشم
۰۸ آذر ۹۲ ، ۱۴:۵۱ یک پسر مجرد
خداروشکر که ماشینتون پیدا شده :)
پاسخ:
متشکرم

یک لشکر بسیج شدن دعا کردن تا پیدا شد
دست اوستا کریم با محبت هم درست
۰۸ آذر ۹۲ ، ۱۴:۴۵ یک پسر مجرد
تا یادم نرفته؛
من از اینکه شب ها انقدر دیر میخوابم که نماز صبحم قضا میشه ناراحتم/
از اینکه به دلیل کمبود وقت دست به دامن ساندویچ و سوسیس کالباس میشیم متنفرم/
از اینکه مطالعه ی آزادم روی برنامه نیست خوشحال نیستم/
از اینکه ورزش نمی کنم از خودم بدم میاد/
============
+ نتیجه گیری اخلاقی از این مبحثی که راه انداختید؛
سبک زندگی ما غلط و اشتباه هست :((
پاسخ:
دقیقا بابت همه این چیزایی که گفتید هممون ناراحتیم!
بقیه رو هم کم بیش میدونم 
ولی من یکی که دارم دِق میکنم 
منتهی شاید از باب تغذیه غمم نباشه 

حالا به جز اون که سبک زندگی مون اشتباهه 
هدف دیگری مد نظر هست
انجام یک کار گروهی ...

۰۸ آذر ۹۲ ، ۱۴:۴۲ یک پسر مجرد
سلام
الان شما دارید به صورت شیک و مجلسی با این سوالاتتون تمامی مخاطبین و وبلاگ نویس هارو تفتیش عقاید می کنید :))
ساعات خواب؛
غالباً 12-1 البته بعضی روزا که عصرا بخوابم به شب زنده داری مبتلا میشم مثل حلال ها اما اگه یکی دو روز بعد از ظهر نخوابم شب زودتر خوابم میبره. آخه مسئله اینجاست که خونه ی ما به دلیل وجود نوه های گرامی (برادرزاده هام) رفت و آمد و شب نشینی داداشام با اهل و عیالشون زیاده و یکی دیگه از دلایلی که باعث میشه شب ها دیرتر خوابم ببره همین مهمونی های وقت و بی وقت هست متاسفانه :(
و اما فست فود؛
به نسبت اون چیزی که شما و سایرین در مورد فست فود نوشتین و تنفری که دارین بنده خیلی میخورم؛ شاید حداقل هفته ای یکبار سوسیس کالباس یا ساندویچ بندری. توی خونه ی ماهم طرفدار زیاد داره و به محض تنگ آمدن قافیه برای شام و نهار متوسل میشیم به سوسیس کالباس، از مضراتش هم می دونیم و اصلاً بنده طرفدارش نیستم، صرفاً یک مصرف کننده ی معمولی هستیم.
کتاب و مطالعه؛
یکی دو سالی هست اهل مطالعه ی آزاد شدم و الان شاید مثلاً یه کتاب رو بسته به موضوع و صفحاتش توی یک ماه تموم کنم، البته زودتر هم می تونم، یعنی اگه بچسبم به یه کتاب توی یک هفته میتونم 300-400 صفحه رو بخونم. التبه تنبلی همیشه بوده و هست و این کاهل شدن خودش باعث عقب افتادن مطالعه های آزادم میشه و گاهی شاید یه کتاب معمولی 200 صفحه ای رو توی چند ماه بخونم که به کل سیر مطالعه ی اون کتاب نابود میشه! :(
مطالعه ی درسی و اجباری هم که خیلی افتضاح و مثل خودتون در حد شب امتحان و این جور درس خوندن های به درد نخور و زورکی جهت رفع مشروطیت.
ورزش؛
هیچی متاسفانه ...
پاسخ:
سلام علیکم

به هیچ وجه ... خواستم پائینش بنویسم نام تون رو هم ننویسید ولی هدف چیز دیگری است! بعدش یکسری پست دیگه 
این طوری خیلی سخته که آدم دست خودش نباشه ...
پس فعلن حرفی نیست :|
همین که مطالعه و حسش هست عالیه ... اون تنبلی هم ... برنامه ریزی ...
ولی خوب ما هرسال معدل کل مون پیشرفت داشته ولی این ترم ... و ترم قبل ...

متاسفانه ...
سلام
اصولن من یکی زندگی خفاشی دارم این خفاشی زندگی کردنم مال یکی دو سال نیست
هوارتا سال هست اونقد که یادم نمیاد از کی شروع شد ولی دلیلش رو می دونم درس خوندن بود ، از این بیدار بودنم صدای خش خش جاروی رفتگر محله امون که قبلی اش رو خدا بیامرزه رو یادم هست و صدای اذان صبح همیشه قدم زدن اون موقع صبح رو تو خیابون دوست دارم همه خوابن و تو بیداری یه زمانی هست که حتی شب بیدارها هم خوابیدن (نمی دونم دیگه ای چه کرم وجودی هست تو وجود بعضی ها تا اون موقع بیداری و بعد می گیری می خوابی ؟) البته این قضیه تابستون ها که اذون نزدیکتر هست خیلی باحال تر و هم چنین هوا و به یه روال عادی تبدیل میشه ولی زمستون ها یه کم سخت تر
بعضی اوقات اینقدر بد می گن از سوسیس و کالباس و نوشابه و اینجور چیزها دیگه آدم دوست نداره نزدیکشون بشه ای روزها دیگه سالاد ماکارونی هم مث قدیما خوشمزه نیست چه برسه به فست فود کلن بعد از دیدن یه کلیپ راجع به سوسیس و کالباس ذهنم وقتی اسمشون رو می شنفه احساس گشنگی که هیچ سیر میشه
مطالعه های من یه بخشیش اجباری هست یه بخششم اختیاری ولی اون که تو هر دوش یکسان هست هیچ حساب و کتاب خاصی نداره بعضی اوقات کل روز بعضی اوقات هیچی
در مورد مورد آخر هم باید بگم صدر رحمت به مطالعه !
پاسخ:
سلام علیکم

پس شما کلن بیدارین ... برای همینه همیشه بی حوصله هستید؟! 
درس خوندن که ... خوب بالاخره آدم میخواد فردا بره سر کلاس باید لااقل یه دوساعت خوابیده باشه! خیلی توانمدین که شب تا ... کلن بیدارین ... ولی راه رفتن توی خیابون اون موقع ... جالبِ ... تجربه هایی که تاحالا نشنیده بودم! 
برده بودنمون بازدید کارخونه سوسیس کالباس از فاصله 20سانتی متری جاتون خالی پروسه تولید سوسیس و کالباس رو از نزدیک دیدیم! اَه اَه! سالن پاک کردن مرغ شون ...! پسرا یه مرغ بسته بندی شده ها رو برداشتن تاریخش رو نگاه کردن دیدن اِه سوتی رو ... تاریخش برای مدتی قبل بود ... به ناظر سالن گفتن اِه پَ چرا همچینه این مرغاتون ... یارو در اومده میگه نه این حتما اشتباه شده همین یه دونه فقط این جوریه ... خلاصه با یه سری حرف الکی از سرشون ردش کردن ... بعدم گفتن ما همچین سابقه ای نداشته و ... 
از اول تا آخر ما حالت تهوع داشتیم(البته گلاب به روتون) کف سالن رو با کلر آغشته کرده بودند ... وحشتناک بود ... از افزودنی های مجاز سوسی کالباس نیترات هست که ...
کلن از من می شنوید اصلن نخورید ... سبب جهش ژنتیکی میشه ... میدونید که چیزی شبیه اشعه فرابنفش باعث جهش ژنتیکی میشه ... اصلا نخورید ... آخه خدا وکیلی هیچ طعم خاصی هم ندارن ... :(
سالاد ماکارونی رو خوب مگه با سوسیس کالباس درست میکنید؟! یا کلن گفتید؟! 
نخورید ... نخورید ...
خیلی عالیه ... البته خوب برنامه ریزی باشه مسلما ...
چرا آیا ؟!
سلام
1.اصولا 11 یا 12...
2.زیاد علاقه ندارم مثل دوستام که هفته ای چندین بار می خورند! آخه منم فوق العاده از سوسیس و کالباس بدم میاد. معمولا هر 6ماه در میون شایدم بیشتر یه پیتزا میخورم. ساندویچ همبرگر هم هر موقع گرسنگی تو دانشگاه فشار بیاره میخورم(ماهی 1 بار)
3.مطالعه هم که برنامه نداره هر وقت خوشم بیاد الان کلی کتاب نیمه تموم و کتاب نخونده دارم. عاشق کتاب خریدنم ولی نمی دونم کی این کتاب ها باید خونده بشه...
مطالعه هم الان که موقع دانشگاه ست تو سایت ها و وبلاگ ها...کتاب ها هم کلاس تاریخ تمدن...
4.تا چند سال پیش یه کلاس تکواندو میرفتم تا کمربند آبی، خیلی دوست دارم ورزش کنم ولی نمیشه...الان هم ورزش پیاده روی تو دانشگاه...
پاسخ:
سلام 
1. خُب خوبِ باز ولی ...
2. اوهووم ... من یکی در مواقع گرسنگی کیکی چیزی میدم به معدم 
3. خط اولش شبیه من ... باز همونم خوبه ... 
4. پس شما هم تکواندو کار بودید ... امان از پیاده روی ... خدا همین پیاده روی رو هم از ما نگیره

۰۸ آذر ۹۲ ، ۱۱:۵۶ پلڪــــ شیشـہ اے

سلام خدمت همه دوستان

اوّل از همه بگم فقط روزای دو شنبه و پنج شنبه تعطیل هستیم!

بقیه روزا من از 8 صبح که میرم از خونه بیرون اصولا 8 شب یا نیم ساعت دیرتر یا زودتر میرسم خونه! کل روز رو با 4تا لقمه نون پنیر زنده میمونم و چن تا میوه! موقع برگشت هم یه کیکی چیزی میگیرم تا توی فاصله رسیدن به خونه معدم سوراخ نشه! اصولا توی اتوبوس اگه کسی باهام نباشه خوابم! توی دانشگاه هم روزی هزار بار مسافت های زیادی رو گِز میکنم! این و میشه از کفشای بیچارم فهمید! این پله های دانشکده ما هم که سال 33 تاسیس شده مثل کوه نوردیه توی شرایط سخت روزی ده دفعه دارم ازشون برم بالا پائین! کمر و زانو نمیمونه برا آدم

1) من اصولا این چن وقته (منظورم از وسطای ماه رمضون) تا حالا یک یا دو هفته پیش اغلب اوقات بعد از ساعت 3:30 بامداد میخوابیدم! و یا بعد اذان صبح! آخه وقتی ساعت از یک گذشت به علّت ترس از اینکه نماز صبح قضا نشه تا اذان باید بیدار موند!

2) هیچ علاقه ای ندارم!! سوسیس کالباس کلن شاید یک یا دو بار توی طول عمرم خرده باشم! پیتزا سالی یک عدد(دقیقا همین طوره) ، همبرگر یادم نمیاد چند سال پیش خوردم ، برای آخرین اردویی که رفتیم شام فلافل دادند فک کنم دو ماهِ پیش بود! تو.ی خونه هم اصلا این چیزا طرف دار نداره!

3) این بخش رو چون باعث بدآموزیه اصلا بیخیالش! من همه کتابام نصفه خونده شدن و بعدا توی قفسه به صورت شیک گذاشته شدن! نمیدونم چرا اینطوری میشه! سرعت خوندنم پائین اومدهِ! :(  20 صفحه مثلا توی یه ساعت! جزوه درسی باشه که صد پله بدتر! 20 دقیقه برای دو صفحه!(البته مطالب درسی ما یه خرده نیاز دارن اول تصورشون کنیم بعدا بفهمیم شون)

مطالعه درسی در حد شب یا صبح امتحان! مثلا یک ساعت قبل امتحان یا توی تاکسی صبح پیش از رسیدن به جلسه امتحان!

4) قبلا رزمی کار بودم! تکواندو تا کمربند سبز! بعدش درحد پیاده روی برگشت مدرسه از خیابون کاشانی کنار بیمارستان تا دروازه تهران(دوستان اصفهانی میتونن تصور کنند) ، از کوه نوردی میترسیدم چون بابای گرامی ما همیشه از راه های صعب العبور دوست داشتن برن بالا برای همین هر وقت میخواستن برن کوهنوردی من خودم رو میزدم به مریضی! این ترم به صورت توفیق اجباری تنیس رو دنبال میکنم! داره کم کم خوشم میاد ازش! مربی هم مهربون تر شده! تصمیم گرفتم ان شاءالله ادامه اش بدم! شنا ... 


یاعلی

پاسخ:
روده درازی نویسنده رو ببخشید
۰۸ آذر ۹۲ ، ۱۰:۲۰ محمدصادق برجیان
بقیه ورزشا را هم زیاد بلد نیسیتم!
قبلنا وایمیسادیم دروازه بان!
پاسخ:
چرا در این زمینه نمیرید دنبال به دست آوردن مهارت!
برای آقایون مخصوصا باتوجه به شرایط جسمی و روحی شون دنبال کردن یه ورزش منظم به نظرم ضروریه!
حتی شده یه پیاده روی! ولی چیزی که اثراین قضیه رو بُلدتر میکنه اینه که این ورزشِ جمعی باشه! با پدر + برادر یا دوستان ...
دروازه بانیم خوبِ ... بهتر از ساکن بودنِ!

برای تفریح صرفا : " کوچیک که بودم همه هم بازی هام پسر بودن! پسرا هم که اصولن عاشق فوتبال اند میرفتیم بازی می کردیم من همیشه دروازه بان بودم! یه چیزی توی مایه های نخودی! "
۰۸ آذر ۹۲ ، ۰۷:۵۳ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

به نام خدا

سلام علیکم خواهر !!!!

اگر قرار هست درباره ی مدیریت صحیح زمان صحبت بشه واقعا ممنونم خدا خیرتون بده...

فست فود دوست دارم ولی الحمد لله خیلییییییییییییی کم خورده میشه!!

میزان مطالعه !!! متاسفانه خیلی کم به ویژه الان چون ورودی بهمن هستم

ان شاء الله....خیلی دوست دارم میزانش رو زیاد کنم

ورزش هم تقریبا هیچی!!!متاسفانه

التماس دعا

پاسخ:
سلام علیکم آبجی!!
ان شاءالله به جاهای خوبش هم میرسیم ... کمی تامل 
خُب خوبه ... ولی ...
مطالعه ...
شوق خودش مقدمه است برای حرکت ...
هیچی؟! ... خُب 

محتاجیم بسیار
به یاد همه به خواهیم بود ان شاءالله
سلام

اذن دخول......

http://zareh.blog.ir/post/233

 به رسم ادب میزبانیم...

پاسخ:
سلام علیکم 

چشم ان شاءالله سرمیزنم!
سلام
مدت هاست به درد بی درمانی مبتلا شدم به نام تنبلی، و بیشترش از خواص ماشین خریدن خانم بود
ای امان از درد تنبلی
یا حسین
پاسخ:
سلام علیکم

ای امان ...
بی درمون بدیه ... ماهم شاید ...
خداعاقبت مون رو به خیر کند
سلام
1-معمولا 11
2-اگر فلافل فست فود حساب بشه سالی چند بار
3-اگر داستان و رمان باشه روزی 200 صفحه، نیاز به تفکر باشه روزی 50 صفحه
البته همیشگی نیست، این روزها بیشتر مطالب وبلاگ ها را دنبال می کنم
4-یادش به خیر کوه میرفتیم، اما حالا هیچ
پاسخ:

سلام علیکم

1) یازده ...

2)سالی چندبار .... خُوب

3) سرعت خوبی دارید ... مطالب وبلاگ ها ...

4) چرا هیچ؟!

یاددوران بخیر

۰۷ آذر ۹۲ ، ۱۹:۰۰ محمدصادق برجیان
بله، علاقه خیلی داریم ولی نمیشه آدم به هرچی علاقه داره انجام بده! سعی می کنیم کم بخوریم! فلافل! هات کیک! ماهی ی بار!

سوم هستیم! 7 ساعت مدرسه+ 6ساعت مطالعه درسی [ساعات مفیدش شاید کمتر باشد!] = 13 ساعت! + تقریبا 6ساعت خواب+ بقیه شم هدر میره! هه هه!

گفتم که خودم در زمینه ی دین مبین اسلام از شخصیت های بسیار بزرگ تشریف دارم! بنا به اقتضای زمان تشخیص دادم الآن اینطوری بهتره! البته زنگ ورزشو برای همین کار گذاشتن ولی چون بروبچ فکر میکنن فوتبالشون خیلی خوبه و البته خودمم حال نمی کنم باهاشون بازی کنم! با چند تا از دوستان برا خودمون تو محوطه تاب می خوریم! خیلی بیشترم حال میده!
پاسخ:

منم منظورم همین بود .... علاقه خوبی نیست ... ماهی یک بار خوبِ باز ... ولی ...

ساعت مطالع مفید ... برنامه ریزی مفید کجایی که یادت بخیر

برمنکرش لعنت

خوب ورزش که توی فوتبال خلاصه نمیشه...

 

۰۷ آذر ۹۲ ، ۱۸:۵۴ وخدایی که دراین نزدیکیست
سلام خداروشکر پیدا شد  :)

1-حدودا 12 یا یکم بعدش
2- خیلی کم درحد ماهی یبار 
3-کتاب زیاد میخرم ولی کمتر میخونم
نصفشو میخونم باقیشو نگاه میکنم :)
حدودا روزی 3ساعت  شاید البته کتابای الکترونیکی زیاد میخونم
4- روزی دو دقیقه (صداقت رو داری)

حالا ی سوال؟؟
واسه چی میپرسی؟؟
پاسخ:

سلام

ممنون

1) 12 به بعد

2) خیلی خوب

3) امان از نصفِ خوندنـــ  ماهم نصفِ ...

کتاب الکترونیک هم صفاست ، مهم دوست بودن با مطالعه هست ... ایول 3 ساعت

4) دو دقیقه ...

 

بعدا میبینید

تا ماشین پیدا شد قید خدا رو زدید؟؟؟ پس اون پُسته یهو کجا غیبش زد؟؟؟
پاسخ:
خیر گفتم بقیه میان میخونن تازه اعصابشون به هم میریزه! این شد که برش داشتیم!
دست اوستا کریم و همه کسانی که لطف کردند دعا فرمودند دُرُست

خدایا شکرت
1خیلی میخوابم، ساعت دقیق: هر وقت خوابم بیاد (بی کار بی عارم دیگه)----
2عاشقشم، ولی اصلا نمی خورم، چون مزخرفه! آخرین بار یادم نیست کی بوده.
3(جسارتا رو بهتر بود برای سوال اول میگفتید، نه این) --- زندگیم بی حساب کتابه! یکسره پای کامپیوترم! مطالعه‌ام مقاله زخمی کردنه، یعنی مشقام همینه! ساعتشو نمی دونم! کتاب هم فقط کتابای نازک.
4ورزش پیرمردی می کنم. (برای کمردرد)
---------
حالا این سوالا برا چی بود؟ من اصلا برا چی جواب دادام؟؟؟؟   :|     نمیدونم!!!!
پاسخ:
1) مثلا چند ساعت ؟! ... ولی حس بیکار و بی عار بودن ...
2) بده که عاشقش هستید ... عالیه که نمیخورید
3) مقاله زخمی کردن؟؟؟! کتاب خوبِ نازک و کلفتش توفیر نداره ...
4) ورزش پیرمردی هم باز بهترِ بی تحرک بودنِ

به نتایج خوبی قرارِ برسیم
ببخش آجی عزیزم از پست آخری خوشم نیومد حس کردم یه جوریه واسه همین مخفیش کردم
مرسی عزیزم
خب از اونا هم خیلی چیزا می شه گفت اما فک کردم شاید گفتن و دامن زدن و جو دادن مخالف خواسته ی آقا باشه...وگرنه که اون ماجرا خیلی تاثیر داشت تو بالارفتن نفرت خونم !
خوش به حالتتتتتتتتتتتتتتتت به منم ایده بده...آخه کمبود ایده دارم واسه نوشتن اصلا چیزی به ذهنم نمی رسه
یه عالمه پول کارگاه داستان نویسی دارم عوض این که داستان بنویسم بدم مربی اشکالاتمو بده هیچ کاری نکردم فقط چند تا کتاب خوندم :((
1)قبلنا دیر می خوابیدم پای نت بودم مخصوصا وقتی خوابگاه بودم
اما الآن مجبورم واسه این که صبح بتونم پاشم معمولا دیگه دیر تر از 12 شب نمی شه چون خود به خود از خستگی زود خوابم میاد اما متاسفانه خیلی می خوابم یعنی تا حالا نتونستم بعد نماز صبح بیدار بمونم کارامو انجام می دم تا ساعت 10 می خوابم و از کارام عقب می افتم مهم دغدغه ی حال حاضرم درست کردن این مساله است اما موندم چه کنم :(((
بعضی وقت ها هم به ندرت اما اگه در طول روز خیلی خسته باشم و کمبود خواب داشته باشم هم می خوابم
توی اتوبوس و مترو هم چرت های ناشی از خستگی هم وجود داره :دی
2)علاقه که خیلی دارم مخصوصا اسنک پیتزا مخلفات قارچ و پنیر هر چی که باشه...اما نمی خورم چون هم ضرر داره هم گرونه :دی... مگر این که برم بیرون موقع نهار بیرون باشم اون موقع همبرگر می خرم می خورم
3)خیلی وقته مطالعه ی منسجم نداشتم چند روز پیش یه رمان تموم کردم اما همش می خوام یه دوره مطالعاتی بذارم اما وقت ندارم :((
4)اصلا.طبق  معمول هی تصمیم می گیرم نمی شه.کلا زندگیم به تصمیم گرفتن و از شنبه گفتن می گذره
منم دل تو دلم نیست ببینمت مرسی

پاسخ:
:)
شکلک یکی که داره زُل زُل بهت نگاه میکنه پلک میزنه و قربون صدقت میره(درست مثل فهیمه)
حق با توست!!
غصه های اطرافم! وضع فلاکت بارِ خودم! فسقل مون! رفتارهای والدین! موضوعاتی که دیگه داره روانیم میکنه!
خوب آجی طوری نیس که به حتما یه خرده خسته بودی و سرت شلوغ بوده ، این که خیلی عالیه کتاب خوندن خودش خیلی توفیقِ ، جدا میگم
1) خوب زودتر 12 امکانش نیست بخوابی؟! ساعت 11 هورمون های مربوط به شادابی و هوش و تمرکز ترشح میشن باید حداقل نیم ساعت پیش از اون خوابید! عزیزدلم اگه میتونی هر شب یه رب زودتر از شب قبل بخواب و فرداش 10 دقیقه زودتر بیدار شو به مرور زمان ساعت فیزیولوژیک بدنت تنظیم میشه! البته ممکنه یه دوماهی صبر و تحمل بطلبه شایدم کمتر و بعدش عادت میکنی! البته میدونم گاهی آدم اون قدری ذهنش درگیرهِ که با وجودِ این که در حد مرگ خستس دلش نمیخواد بخوابه!!
کم خونی نداری خواهری؟! برو یه آزمایش اگه فک میکنی خیلی میخوابی گاهی در اثر کم خونی آدم همیشه خوابش میاد ، بی حوصله است ، نفسش به زور بالا میاد ، زود خسته میشه ، خیلی زود عصبانی میشه ، بدنش گُر گرفته است یا بعضیا برعکس همیشه یخ هستند!!
شب که میخوای بخوابی سردی میخوری ؟! دوغ ، ماست ، شیر ...؟!

چرت توی اتوبوس خیلی کیف داره ... حتی اگه دو دقیقه باشه!!!!
من که زیاد تجربش میکنم!!
2) نچ نچ امان از علاقه ... همبرگر ...
3) مثل من ... باز مال شما تموم شد ... از من همشون نصفه هستند ... :((
همین که رغبت به خوندن داری عالیه ... دوره مطالعاتی هم منم تو فکرشم ...
4) شنبه بعد که اصلا نگو ... من دم به دقیقه از این قولا به خودم میدم

:)
خواهش
سلام....1-اصولا چون ما محصل هستیم ساعت 10 تا11 چه بخوایم چه نخواییم خوابمون میبره..2- خیلی فست فود دوست دارم هرسه هفته یک بار..پیتزا.دوبل برگر...3-حدودا 10 تا11 ساعت هیچ کتابی..4-خیلی تنها یک روز وصبح ها بدمینتن وتنیس.....
پاسخ:
سلام خواهر
1) جای بسی شکر داره 
2) سه هفته یک بار ... جای تامل داره ... ولی اینکه میگی خیلی دوس داری؟!
3) خوب مطالعه 10 تا 11 ساعت صرفا درسی؟! این طوری که ذهنت خسته میشه؟! نمیشه؟! 
4) یعنی مرتب و هر روز صبح ورزش داری توی برنامت؟!
۰۷ آذر ۹۲ ، ۱۱:۲۴ محمدصادق برجیان
علاقه که خیلی داریم! فلافل نیکشان!
6 ساعت مطالعه+ 7 ساعت مدرسه!
ورزش دوس نداریم!
پاسخ:
سلام علیکم

به فست فود علاقه دارید؟! 
دقیق جواب ندادید ها!
شما مگه سوم دبیرستان نبودید!؟ 6 ساعت مطالعه درسی یا غیر درسی! یاهمش باهم؟!
آهان اون وقت بقیه 24 ساعت تون چی میشه؟!
چرا دوس ندارید؟! ورزش از سفارشات اسلامِ!

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">