متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

بسم الله الرحمن الرحیم

چه قدر خوشبختند آن هایی که درخت خانوادگی شان با وجود بلند بالاهایی مثل شما، قوت گرفته و تناور شده و چه قدر خوشبحال شان است از این ریشه داری، از این اصل ...! چه قدر می شود به آن ها حسرت خورد که عمه ای به مهربانی آفتاب دارند، اویی که دست مهرش نوازشگر هر درمانده و رنجورست. بی این که خوب و بد را سوا کند، روسیاه و بی لیاقت را پس بزند، گرمای محبتش را مثل خورشید بی منّت بر سرت پهن می کند و نازت خریده و دردت درمان می کند. چه قدر دلم شما را کشیده بانو! چه قدر سرم هوای آرامش صحن و سرای تان را دارد، چه قدر دلم تنگ شده برای التماس ها و خواهش هایم پیش پای مبارک تان. جان فدای شما، چشمم کف پایتان! قدم روی چشم مان گذاشتید، صفا آوردید! ببخشید که عدّه ای رسم مهمان نوازی نمی دانستند و البته که شما میزبان بودید و هستید، خستگی سفر از تن بیرون نکرده برای همیشه خوابتان کردند ...

 

چه قدر عمر این سفر کوتاه بود،

برادرتان چه قدر چشم به راه بود

سفر ناتمام تان،امروز ناتمام ماند

و

دلتنگی ولی تان بی جواب ماند

 

عمّه خوبی ها، عمه مهربانی ها، مهر سیادت بر پیشانی ام نخورده و رنگ و روی دلم پیش خودتان رسواتر است، امّا هیچ وقت دست رد به سینه دعاهایم نزدید و با دعای خیرتان، همیشه دست روی سرِ منِ بیچاره کشیدید. یادتان هست آن شب محرمیتمان :) یادتان هست آن لحظات :'( شما کنارمان بودید، شما بودید که آن همه خوبی را برای مان از خدا خواستید و رقم زدید! آدم عمه به این مهربانی داشته باشد دیگر چه غمی می تواند توی دلش لانه کند؟! هان؟! 

پ.ن: وفات عمه مهربانی ها بر همه مان تسلیت، خداوند تسلی دهنده دل آل الله باشد ان شاءالله. 

+ یا صاحب الزمان من بی وفا دلم لک زده برای صدا زدنتان، المستغاث بک یا صاحب الزمان 

وَ اِلی اللهِ تُرجَعُ الاُمور ...

۹۴/۱۰/۳۰

شما بگو  (۱۳)

۱۱ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۰۰ فاطمه فاطمی
حتما این روایت را شنیده اید که عده ای از شهرری خدمت امام صادق می رسند و امام خطابشان می کند "سلام بر برادران قمی ما" عرض می کنند ما اهل ری هستیم. حضرت باز سخنشان را تکرار می کنند.

حالا من هم اهل ری هستم. ولی اینکه شما مرا قمی خطاب کردید حتما با روایت مذکور بی ارتباط است :)
پاسخ:
^_^ نه نشنیدم.منتهی تصورم این بود اهل قم هستید. ری هم خیلی خوبه. ولی آخرش شما همون قمی هستید.
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۰۸ فاطمه فاطمی
آغوش مهربانی دارند که حرف هایی که حتی مامان یا خواهرها نمی دانند را به ایشان گفته ام.
من همه ی درددل هایم را میبرم پیش خانوم...
پاسخ:
:)
خوشبحال شما همسایه ها نیز.

آغوش بانو را هیچکس ندارد....
پاسخ:
هیچکس ...
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۰۶ صحبتِ جانانه
سلام دوستم
به این پست دعوتید
با افتخار:)

http://dar-masire-zan-boodan.blog.ir/1394/10/28
پاسخ:
سلام آبجی 
ممنون.چشم
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۵۰ فاطمه دریایی
به به ، نوشته تان دلم را کشاند سمت حرم آرامش عمه ی سادات...
ما هم شب محرمیتمان بی هیچ برنامه ریزی مصادف شد با شب میلاد بانو... عجیب دعاهامان را جواب می دهد...
پاسخ:
زیارت دلتان قبول.
عاقبت بخیر باشید الهی. دقیقاً ماهم. من اصلاً فکرشم نمی کردم بیافته اون موقع، ولی خیلی سریع و جالب همه چیز فراهم شد. عجیب ...
اخخخ که هر وقت رفتم حرمشون چقدر حالم خوب شده...
پاسخ:
:)

چه قدر خوبه داریم شون
ان شاءالله نصیب تون زیارت شون به زودی های زود
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۵۳ امیروحید کوچولو
سلام.

من‌م تسلیت می‌گم.

اگه می‌گید عناوان نمی‌خواد خب عنوان به این درشتی ننویسید.
پاسخ:
سلام 

الکی مثلاً. خواستم بگم حرف درخوری واسه عنوان نداشتم. در ضمن نمی خواستم از اوّل متنم لو بره.
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۲۱ بهار نارنج
سلام آبجی گلم*


به فرموده ی شما:
" آدم عمه به این مهربانی داشته باشد دیگر چه غمی می تواند توی دلش لانه کند؟! "
مطمئنم عمه ی مهربانمان دستمان را میگیرد ان شاءالله..
وفاتشان تسلیت.
ممنون بابت پست زیبات.

الهی به حق آبرو و پاکی حضرت معصومه سلام الله علیها، زندگیتون سراسر روی محور خدا باشه*

راستی بانو پست قبلیت رو اون شب که خوندم انقدر خوشم اومده بود برای مادرمم خوندم. خیلی حس خوبی داشت. بسی متشکرم*
پاسخ:
سلااام خواهری

اوه :) فرموده من. :*
همین طوره حتماً دستگیری می کنند.
ممنونم من از نگاه زیبای شما

آخی ... چه دعایی بالاتر از این. :) یک عالمه ممنونم. ان شاءالله زندگی شما هم بر محور توحید باشه خانم تلاشگر.

من خجالت زده هستم. لطف دارید مطمئناً وگرنه این خبرا هم نیست ^_^ . خدا حفظتون کنه شما و مادر بزرگوار رو. قربون محبتت
سلام
تسلیت میگم
این خاندان بزرگوارتر از اون هستن که اجازه بدن چیزی تو دل محبانشون بمونه
ان شاءالله ب زودی زود سفر قم نصیبت
پاسخ:
سلام سیّده خانم

چه قدر فقیر اون هایی که اعتقادی به خدا و ائمه ندارند. ان شاءالله محبت قلبی و حقیقی داشته باشیم. از اون محبت هایی که به قول هُما بعداً هم باهمون بیاد اون ور .
ان شاءالله. ممنونت هستم. نصیب و روزی همه آرزو مندان
تسلیت عرض میکنم
ان شاءالله زیارتشون در دنیا و همنشینی شون در آخرت نصیب تون بشه
پاسخ:
ان شاءالله نصیب و روزی همه آرزومندان. سپاس گذارم.
سلام خواهری
التماس دعای زیاد شما که نور چشمی بی بی جان هستید
ان شاءالله به زودی میرم مشهد دعاگوت هستم
تسلیت میگم ایام رو
پاسخ:
سلام به عروس

خخخ. هعییی خواهر :). من دعاگوی همه تون هستم ان شاءالله. ولی نور چشمی و شرمندتم :p
آخ آخ ... الهی هر روزه نصیبت زیارت آقا. الهی همیشه به زیارت باشی.  خیییلی دعامون کنید. خیلیی
خیلی سلام ویژه برسون خدمت امامم.


۰۱ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۰۵ انسان نیازمند
تسلیت

سلام

التماس دعا

:(
پاسخ:
سلام آبجی

حاجت روای بخیر باشید ان شاءالله. دعاگوی جمیع دوستان هستم ان شاءالله و محتاج دعای خیرتون
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۰۰ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
ﺭﻭﯼ ﻗﺒﺮﻡ ﺑﻨﻮﯾﺴﯿﺪ ﮐﻪ ﺧﻮﺍﻫﺮ ﺑﻮﺩﻡ
 ﺳﺎﻟﻬﺎ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺭﻭﯼ ﺑﺮﺍﺩﺭ ﺑﻮﺩﻡ 

ﺭﻭﯼ ﻗﺒﺮﻡ ﺑﻨﻮﯾﺴﯿﺪ ﺟﺪﺍﯾﯽ ﺳﺨﺖ ﺍﺳﺖ
 ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺭﺍﻩ ﺑﯿﺎﯾﻢ،ﺗﻮ ﻧﯿﺎﯾﯽ ﺳﺨﺖ ﺍﺳﺖ

تسلیت
پاسخ:
گریه

از وقتی قصه این دوری رو شنیدم، هر موقع می رم پای بوس امام رئوف دلم فشرده می شه. 

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">