متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

خانه به دوش

شنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۴۱ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

شاید برای عدّه ای خنده دار بیاید و بگویند که فلانی چه قدر خود مهم پندار است. اما برای آن عزیزانی که سراغ میگیرند و احوال میپرسند میگویم که فعلا شرایط اینجا نوشتن را ندارم. چون بازخوردهای اینجا مرا میترساند. 

با هر کلمه من افرادی هستند که حسرت بخورند حتی از دردهای من. فلذا با اعصاب خودم و دیگران بازی نمیکنم تا اینکه حرف قابل عرضی داشته باشم یا تصمیم بگیرم روال گذشته را پیش بگیرم.

فعلا در اینستاگرام گاهی فعالیت دارم. 

آیدی

@pelkshishei

۹۹/۱۲/۳۰

شما بگو  (۱)

۱۴ تیر ۰۰ ، ۲۱:۰۴ میـم عیـن
همه رفتن از بلاگ و این خیلی غم انگیز برای من.
پاسخ:
درسته خیلی ها رفتن
اقتضاعات هر دوره زندگی فرق میکند ...

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">