متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

من و این حجم از بی قراری

شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۳۴ ق.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم
خودم، خونه زندگیم، در و دیوار خونه، ظرفا، لباسا و همه چیزم روی هواست. یک شلخته به تمام معنا که به خودی خود حوصله خودشم نداره و دلش میخواد شب بخوابه و صبح بیدار نشه هرگز. خسته و کلافه و درمونده ام.
بر اثر بی حواسی این یکی سنگ عقیقی هم که خانم دکتر واسم تجویز کرده بود باز رفت توی چاه دستشویی. با این که روسریمو محکم روش بسته بودم ولی تق افتاد و رفت.
میشه دعا کنید واسم
رسما از پا افتادم
داروها اثر نمی کنند.
یعنی حتی چیزایی که توی روایت ذکر شده من استفاده می کنم به دستور پزشک، اثر عکس داره روی من.
به معنای واقعی گند زده شده توی خونه داری و اعصابم.
خیلی دعام کنید لطفا.
و الی الله ترجع الامور ...
۹۷/۰۷/۰۷

شما بگو  (۱۵)

درست متوجه نشدم، باید نسخه در مورد اعصاب تجویز کنم؟!
پاسخ:
مگر پزشک شدید?! 
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


چی شده؟
کمکی از دست ما بر میاد؟

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام علیکم

التماس دعا
علی علیه السلام مددتون
۱۴ مهر ۹۷ ، ۱۶:۲۵ واقعیت سوسک زده
ان شالله که خوب بشید :)
پاسخ:
ممنونم عزیزم.
ان شاءالله به دعای شما دوستان
خواهش می کنم
یعنی اقدام کردید قبلا و خودشون گفتند که فقط موارد خاص رو قبول می کنند؟
پاسخ:
خیر خیر
این چیزی که گفتم را از دوستی شنیدم
شماره مطب را هم دوستان دادند تا تماس بگیرم پیگیر بشوم که هنوز فرصت نشده. ان شاءالله شاگردانشان را در اصفهان پیدا کنم.
سلام
در مورد آیت الله تبریزیان ایشون به همه وقت میدن و اصلا چنین موضوعی نیست که موارد خاص رو فقط بپذیرند.
همین چند هفته قبل برادر و برادرزاده م و ... رفته بودند. باز هم برای اطمینان اگر نیازی بود بگید تا شماره شونو بپرسم بهتون بگم.
پاسخ:
سلام علیکم.
لطف فرمودید بابت ذکر این مسئله
شماره مطب را دوستان دیگری هم لطف کردند برای بنده فرستادند.
سپاس گزارم. اجرتان با امام عصر
۱۱ مهر ۹۷ ، ۱۱:۴۳ خانم الفــــ
سلام بانو. ان شاءالله هرچه زودتر عالی بشه حال جسم و روحت..  ایت الله تبریزیان نامی توی قم هست که طب سنتی کار میکنه و تا همین چند وقت پیش هم مطب داشت. تعریف طبابتش رو خیلی شنیدم.

ان شاءالله که هرچه زودتر اسباب خیری فراهم بشه و عالی بشی..
قم، به یادت بودم ..هر چند رو سیاهم...
پاسخ:
سلاااام  عزیزم. :)
ان شاءالله به دعای دوستان خوبم
حاج آقا رو گفتن از قم رفتند مشهد و فقط به مواردخاص نوبت می دهند.
بله بله. درست میگید. منم از دوستام خوبشون و زیاد شنیدم

ان شاءالله. ان شاءالله
چه قدررر خوب. چه قدر مایه ی ذوقه برای من محبت شما.
اختیار دارید عزیزم. شما عزیزید و بنده خوب خدا


واقعا از تک تک تون ممنونم. شماها لطف بزرگی به من کردید
۰۸ مهر ۹۷ ، ۱۸:۵۰ درخت بلوط
چی شدی تو؟ حالت خوبه؟ حال دلت رو میگم
پاسخ:
هیچ. درمونده و خسته ام.
مگه کانال داری؟ خب منم دلم میخواد تو کانالت باشم:((((
پاسخ:
:)
بله عزیزم. فروشگاه مجازی مو میگه برگ سبز جان
این آیدی کانالم توی ایتا و سروش ----> s_sanjaghak@
این هم آیدی پیجم توی اینستا ----> s.sanjaghak@

خوشحالم میشم از حضورتون :)

خدا رو شکر
نه منظورم این بود که با اون کارهایی که تو کانال میذاری بهت نمیاد که مودت پایین باشه
پاسخ:
:))
بقیه هم همین طور فکر می کنند.
:*
همه انرژیم و گذاشتم واسه اون کار. چون حال کار دیگه نداشتم
۰۷ مهر ۹۷ ، ۱۷:۵۳ دخترک مژده
سلامای وااای چشم حتما حرم دعاتون میکنم
پاسخ:
سلام عزیزم. خیلیی بهم لطف می کنی. شدیدا محتاجم
خدا خیر کثیر بهت بده
چجور دکترهایی میرید که سنگ واستون تجویز می کنند انصافا؟
چته تو؟ اصلا به کارای کانالت نمیاد ها!
پاشو اول خودتو یه تکون اساسی بده بعدم یه روز کمپلت خونه را مرتب ککن حالت خوب میشه به خدا
نامنظمی و درهم ریختگی مود آدم رو میاره پایین
پاسخ:
پزشک من متخصص گیاه درمان هستند. طب اسلامی، سنتی ایرانی، شرقی و ... همه رو باهم به کار میبرند.
از چه نظر میگی? چون دارم مدام به روزش می کنم می گی?! ;) آخه خیلی هم اون وقت گیره جان خودم. کلی از وقتم و میبره.

خوب گفتی. بهترم از نظر روحی.
پاشدم تا حدودی نظمی دادم ...
اوهووم. حالم که خوش نباشه همه چی میریزه بهم، بعد این خودش میشه سیکل معیوب بی حوصلگی
دعا میکنم برات عزیزم که خوب شی هر چه زودتر
دکترت رو چرا عوض نمی کنی ؟ شاید دکتر خوبی نباشه که داروهایی که میده روی تو اثر مثبت نداره
پاسخ:
فدای شما.لطف می کنی عزیزم
هعی. ظاهرا داروی هیچ دکتری روی من اثر نمی کنه. 
۰۷ مهر ۹۷ ، ۰۷:۱۸ کرگدنِ بنفش
ایشالا که اوضاع رو به بهبودی بره :)
پاسخ:
ممنونم از دعای خیرتون آبجی جان
ان شاءالله به دعای دوستان
عزیزم پزشکهای غیرسنتی رو امتحان کن. نذار طولانی بشه :(
پاسخ:
آخ نگو که یک سال و خرده ای هم پیش اون دکترها میرفتم
فقط تا وقتی دارو میخوردم خوب بود. قطع که میشد باز روز از نو روزی از نو
تازه عوارضشون خیلی آزار دهنده بود.
۰۷ مهر ۹۷ ، ۰۰:۵۴ صحبتِ جانانه
سلام
ان شاءالله که خوب می‌شه
منو هم دعا کنید لطفا...
پاسخ:
سلام عزیزم.
خیلی ممنونم از دعای خیرتون. ان شاءالله به دعای شما دوستان
اگر لایق باشم حتما به یادتون هستم. ان شاءالله حاجت روای بخیر باشید

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">