متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

ایمان آوردم

سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۵۱ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم
خیلی وقت است که به نفس های شما و معجزه ی دعاهای خیرتان ایمان آورده ام.
ماشاءالله لاحول ولا قوة الا بالله ...
الحمدلله رب العالمین الان در این دو ماه کمی بهترم به فضل خدا و دعاهای مکرر شما. به لطف خدا چکاپ جدید هم گفت که توده ها اندازه شان ثابت مانده و این یعنی الحمدلله اگر همین طوری بمانند مشکل خاصی نیست. مکافات های دانشگاه هم باز تا حدودی گذشت. :) در حال نوشتن صفحات پایانی مقاله ام هستم. امید به خدا که حتما تا قبل از مهلت مقرر به پایان می رسد.
خیلی تلاش کردم روی حال روحی ام متمرکز شوم. الحمدلله از لطف خدا... بالاخره امسال قدرت گرفتن روزه ها را هم پیدا کردم. ان شاءالله بعدا بیایم برایتان روده درازی کنم.

بسیار سپاس گزارم از همه شما بابت احوال پرسی های مکرر و دعاها و انرژی های مثبتی که بدرقه ی لحظه هایم می کنید.

بهترین نعمت های خدا برای من، ان شاءالله حال دلتان خوب خوب. بمانید برایم. در پناه خداوند روزهای پر برکت بندگی تان پر بااااار

و الی الله ترجع الامور ...
۹۸/۰۲/۳۱

شما بگو  (۸)

سلام
من اطلاعی نداشتم ولی خوشحالم که بهترید
ان شالله سلامتی کامل :)


التماس دعا
پاسخ:
سلام سیده جان
ممنونم از لطف تون :* محبت دارید
ان شاءالله به دعای خیر شما دوستان
عاقبت بخیر باشید
چطور من اصلا از وجود توده ها خبر نداشتم!؟ :|
پاسخ:
حالا بیخیال مهم نیست. چون دوستان مکرر پرسیدن گفتم.
:))
مهم اینه حالم بهتره
خداروشکر بهتری
همیشه خووب باشی
پاسخ:
ممنونم. ممنونم. ^___^
لطف داری عزیزم
سالم و سلامت باشی در پناه خدا
سلام. خداروشکر. ان شاءالله بهبودی کامل.
دنبال کردن متقابل؟
پاسخ:
سلام علیکم. سپاس گزارم
ان شاءالله به دعای دوستان و بزرگواران

راستش من دنبال کردن متقابل ندارم. ان شاءالله می خونمتون

خدا را شکر :)
پاسخ:
:) :*
ممنونم آبان مهربانم
۳۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۳۸ دچارِ فیش‌نگار
زیبا بود دعاتون :) ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم.
الحمدلله.
همیشه سلامت باشی و پر روزی ^_^
پاسخ:
خیلی ممنونم ^____^
محبت دارید بانوجان.
امام عصر دعاگوتون
سالم و سلامت باشید عزیزم
الحمد الله

اللهم آشف کل مریض به حقه همین روزها
پاسخ:
سپاس گزارم.

آمین ... آمین ... آمین ...
سپاس

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">