متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

جامانده

جمعه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۲، ۱۱:۳۹ ب.ظ




توی صف اونایی که ارباب رجوع ، خداهستن ...


خدا اول به کار اونایی میرسه که.....



مستحق اند


ازهمه دل شکسته ترند


از همه مهم تر شایسته ترند


.

.

.

اما چه حیف که من در این بین از مردود شدگانم


پس واگذار شدم به خودم


ای خدا


تمنا میکنم دستم روبگیر تا دوباره مردود نشم


زهراجان تو پادر میانی کن تا خدا من وبه خودم واگذار نکنه حتی دمی ، 


حتی لحظه ای....


مادر جان دلم شانه هایتان را میخواهد تا کودکانه تمام غم هایم را زار بزنم....



۹۲/۰۱/۲۳

شما بگو  (۱)

یاعلی
پاسخ:
علی علیه السلام مدد

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">