متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

تفریح سالم

يكشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۱:۵۵ ق.ظ


"بسم الله الرحمن الرحیم"







+راستی یه چی بگم بخندید :





دیشب اینجا زلزله شده بود ، اما من از هفت دولت آزاد خواب تشریف داشتم



، تا صبح تخته گاز رفتم به سوی خواب.


صبحی مامانم اومده میگه پاشو نبودی ببینی دیشب تو خیابون چه محشری بود؟


من : چه محشری بود؟!(@_@)


مادر : وای همه توی خیابون بودند


من : وا واسه چی ؟


مادر : دیشب زلزله اومد ، ما خواب بودیم ماماجون اومدند به صورت کاملا هولناکی بیدارمون کردند ،


من که داشتم سکته میکردم ، فک کردم کسی حالش بد شده ، نگو


میخواستن بگن پاشین زلزله شده


حسابی اخمو شدم ، خو فوقش میمردیم چرا نصف شبی مردم رو زابرا میکنید....


خلاصه پلک شیشه ای جونم برات بگه خیلی ترسناک بود؟


من : مامان ، اینا که گفتید خواب دیدید؟؟؟؟!!!!!!!!!!


مادر : وا دوساعت دارم روضه میخونم .نه بابا خواب چیه ...


خواب اونی بود که تا صبح از چشممون گرفتند


 بس سروصدا کردند تو خیابون....


خوش به حالت که تاصبح تکون نخوردی


من : اه ....اه!!!!چه جالب حیف شد بیدار نموندم ، هیجان بزرگی رو از دست دادم.....


خو مارم بیدار میکردید فیض میبردیم(قپی به این عظمت دیده بودید آیا؟؟؟)


مادر : دلم نیومد . گفتم الکی میترسید ، فقط اومد سراغتون ببینم خوبید ،


واینکه پتوهاتون رو ، روتون صاف کردم....


من : عزیزم ، قربونت برم (ایکون خود لوس کردن برای مادر)









+بین خودمون بمونه ولی اگه اون موقع من بیدار میبودم احتمالا از ترس سکته میکردم یه نفس


۹۲/۰۲/۰۱

شما بگو  (۷)

سلام
دنیا رو آب ببره شما رو خواب برده :))
پاسخ:
سلام 

همین طوره ...

متاسفانه این از فرط خستگیست

البته من به طور ژنتیکی خواب سنگین هستم....دی  :
خسته نباشید عرض میکنم خدمت دست عزیز و گرامیم پلک شیشه ای
یعنی زلزله اومده تو خواب بودی
یعنی این همه ترست منو کشته
یعنی هجده چرخ میاد منو له کنه تو این قدر باحالی
زلزله اومده منم خواب بودم خو
دختر خدای نکرده اگعه شدید میشد چی ؟؟
مواظب خودت باش بهت احتیاج داریما
قربونت
پاسخ:
چی کار میشه کرد پلک شیشه ای بینوا از صب تا شب

 در راه رفت وآمد به دانشگاست شب که میرسه میشه جنازه

بعد نتیجش این میشه......دی

واقعا خدا رحم کرده 

از اون شب تا الان مامانم میگم بیاین شبا همین جا بخوابید طبقه پائین ....به این صورت چندین شبه آواره ایم طبقه پائین

.....چشم.......شما هم هوای خودت رو داشته باش

قربانت آبجی 

گل کاشتی این جا خوش اومدییی لطف کردی
سلام....آپمممممممممممممم
پاسخ:
سلام 

این دوروز امتحان دارم انشااله بعدش میام سرت میزنم 

در پناه خدا

سلام

وشب خوف ناکی بود

تا چند قدمی مرگ رفتیم و برگشتیم

و هنوز نماز آیاتم را نخوندم :(

پاسخ:
سلام 

همین طوره 

مثل من :(

خدایا باورم نمی شه...می گم  فک نمی کنی مامانت دلی دریا گونه داره...آخه فقط پتو رو کشیده به رویت؟... اگه خدای نکرده زلزله ادامه دار و باشدت می شد، فرصت نمی شد تورو بلند کنه!خدا رحم کرده...اما تو هم عجب خواب سنگینی داری!!!

 

پاسخ:
مامانم گفتند : اخه خبری نبود که بیدارت کنم بی خودی زابرا میشدی؟؟  

اوه اوه کجاشو دیدی ؟؟؟من همیشه همین جورم بمب بیافته من بیدار نمیشم..


من از بچگی همیشه آرزو داشتم زلزله رو حس کنم.[باصدای فامیل دور] :)))
خداروشکر که من بیدارم بودم و حسش کردم وگرنه عقده میشد:دی

شما قبل از این وبلاگ، وبلاگ دیگه ای داشتین؟آشنا میزنین!
پاسخ:
الهی ....کلی ذوق فامیل دورت رو کردم...

آه خوش به احوالت....

بله .....یادت هست دوستم ، ازت خواستم ، خودت برام دعوت نامه فرستادی.......
سلام بر ابراهیم
ابراهیم جان تولدت مبارک
یکم اردیبهشت سالروز تولد شهید ابراهیم هادی
پاسخ:
بر ایشان مبارک باشد

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">