متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

میلاد حضرت علی (ع)

پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۰ ق.ظ

"بسم الله الرحمن الرحیم"





پدرم تنها کسی است که باعث میشه بدون 
شک بفهمم فرشته ها هم میتوانند مرد باشند !
روزت مبارک

 

ولادت حضرت علی(ع) وروز پدر رو به همتون تبریک میگم.





کعبه


یاعلی

پدر


۹۲/۰۳/۰۲

شما بگو  (۷)

سلام بانو
عیدتون گلبارون!
بابت تاخیر و دیر سرزدنهایم امید که عفو بفرمایید...
از قول این حقیر به ابوی محترم سلام و تبریک بنده رو برسونید.
زیر سایه سار ولایت امیرمؤمنان مست باشید و پیروز...
در پناهش...
پاسخ:
سلام
متشکرم
خواهش میکنم....
متشکر بابت تبریکتون چشم

ممنون از لطفتون

شماهم در پناه خدا موفق باشید انشاالله
سلام وظیفه اس خانمی من هرچی یاد میگیرم دوس دارم بقیه یاد بکیرن
سوالای من بود که بزور پیداشون کردم
خوش امدی گلم به وبلاگمون
چشم دعا میکنم برایت اگر قابل بندگی خدا باشم
پاسخ:
سلام قربون دستت
عزیزم....   :)

ممنونم بهارجان

لطف میکنی اختیار داری آبجی جان :)
سلام خداقوت
اره بابا تازه همشو امشب تونستم کامل کنم 
خوش امدی
الانم یکی دیگشو باز ثبت کردم
پاسخ:
سلام آجی
قربونت واقعا خدا قوتت بده
باش الانه میام
التماس دعا
:)
عیدت مبارک پلک شییشه ای عزیز
پاسخ:
سلام سلما جونم عیدشمام مبارک
:)
سلام...راستی این خانوم کوچولو، کیه؟؟؟؟
پاسخ:
سلام 
دختر شهیدهسته ای رضایی نژاد
آرمیتا خانومه اسمش

نیستم بیگانه، هستم آشنایت یا علی

از ازل دل داده بر مهر و ولایت یا علی

تا جمال خویش را در کعبه حق ظاهر کند

پرده گیرد از جمال دلربایت یا علی

.

ولادت مولی الموحدین امیرالمومنین علیه السلام، حیدر کرار شیر خدا مولود کعبه و فرا رسیدن روز پدر را  تبریک میگم .
پاسخ:
ممنون عزیزم برتوهم مبارک:)
۰۲ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۵۰ دخترمولتی بدبخت
مـرسی کهـ میای . عیدت مبارکـــــــــ عزیزمــ . من تا پسته چادر خوندم خیلی قشنگ بود . ممنون از همه ی زحمتایی ک این چند روز بهت دادمـ
پاسخ:
سلام....خواهشــــــــــ میشود......قربونتــــــــــــ دوستم........لطف داریـــــــــــ عزیزم

قابل شما رو نداشت....بالاخره دوست باید یه روزی به درد بخوره .......

از این که سرزدیـــ ممنونــــــــــــــ
:)

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">