متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

نگاه سایبری به دل

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۵۳ ق.ظ

"بسم الله الرحمن الرحیم"










تویـــ  کامپیوتر تونــــ چهــ فولدرهاییـــ دارید؟

اسمــــ هاشونــ چیهـــ؟

تویــــ اینــــ فولدرها چهـــ مطالبیـــ رو ذخیرهــ کردید؟

همینـــــــــــــ الانــ دوباره یهـ نگاهیــ بهــ سیستمتونــ بیاندازید...


تویــ دلـــــــــــــ هرکسیــ همــ ممکنهــ یهـــ عالــــــــــــــــمهـــ فولدر باشه



به اسم هایـــــــــ مختلفــــ ...

با ذخایر مختلفــــ ...

اگهـــ قرار باشهـــ یهـــ سریـــ اطلاعاتـــ رو از اینــــ فایلــــ ها حذفـــ کنید چهـــ چیزاییـــ رو حذفـــــ میکنید؟

اگر بخواینــــــــــ مطالبـــــــ پاکـــــــــــ شده ضـــــروریــ تون رو بر گردونینـــــ ترجیحـــ میدینـــ چهـــ داده هاییـــــ رو" ریـــــــــــــ کاوریــــــــــــــ" کنید




خدایا Delet  کنـــــ فایلـــــ هاییـــ رو کهـــ تو رو از منــــ میِــــ گیرند!

آخهـــ خدایا میدونیـــ اینـــ دلمــ به یهـــ ری کاوری حسابیـــــ  یا بگمــــ یهـــ غبار تکونی اساسیـــ نیاز داره


با دیدنـ  اینـــ فــــایلــــــ ها یاد حرفـــــــ ها و رازهایــــــ سر بهـــ مهر دلمـــ افتادمــــ کهــ فقط خداس که میدونه رمزش چیه و محتواش چیه

همون آرزوها و حرفایی که فقط میشه برای خدا بازگو کرد ، حالا که دقت میکنم ،

میبینم بعضی از اینا هستن که حتی خودم هم نمی دونم چه جوری باز میشن ولی خدا خوب

ازشون خبر داره ...میدونین چی میخوام بگم ... این که خدا از خود انسان بهش واقف تره و " نحن اقرب من حبل الورید"




توی نظرات بنویسید...


مهمترین فولدر قلبتون اسمش چیه؟؟؟

چی توش دارید؟؟؟


اگه قرار باشه new folder براش بذارید دوس دارید چه جوری باشه؟؟(مطالبش ، اسمش ، شکل آیکون فولدرش)

اگه قرار باشه اون فولدر رو بایه عکس نشون بدید لطفا عکس مورد نظرتون رو لینک کنید توی نظرات ؟؟


منتظر هستم


شما بگو  (۹)

خوشگلترین فولدر = شمس الشموس
فولدری که باید حالم ازش بهم بخوره و دیلیت بشه = مَن!
دعام کنید...
پاسخ:
بسیار زیبا بود
به دلنشست
فولدری که باید دیلیت بشه = من....خیلی جالب بود


چشم
همه شما دوستان جز لاینفک دعای پلک شیشه ای هستید
محتاجم به دعا برای اینجانب هم بسیار التماس دعا
تو کامم فولدر آهنگ  و بیشتر عکسه فایل هایی درسیمم قبلا بود که بیشترشو پاک کردم الان چون نیازی ندارم بهشون....

اگه بخوام چیزی رو حذف کنم معمولا چیزایی رو که لازم ندارم حذف میکنم
و اگه قرار به ریکاوری باشه عکس که نه ولی خییل دوس دارم آدم یکی از عکس ها ر وریکاوری کنم (البته اگه میشد خوب بود)

مهم ترین فولدر قلب من حسینه پسرم

دوست دارم یه فولدر بزارم عشق است ابوالفضل..به ایشون خیلی ارادت دارم
و عکس حرمشونو بزارم

پاسخ:
قربونت برم که بادقت خوندی و جواب دادی
پس با این حساب سیستم تمییزی داری

:)
چه ریکاوری جذابی

الهی ... خاله فداش... چه فولدر نازی

فولدرت آخرت هم تودل برو بود...
عکسش هم دلچسبه
خدایا زیارتشون رو نسیبمون کنه
عجب سوالای سختی بزار روش یک کم فک کنم
پاسخ:
باشه 
منتظر میمونم

:)
واقعا سخت بود سوالاش آیا؟؟!!!
حق با شماست
ممنونم بازم خیلی ممنون
پاسخ:
قربون محبتت 
منم از تو ممنون 
که میای و سر میزنی 
کلی خوشحالم میکنی
سلام 
ای چشم 
شما دستور بفرما خانم 
ما هم میگیم چشم 
پاسخ:
قربونت برم بهار گلم
انشاالله دلت همیشه بهاری باشه آبجی جون
:)

ببخش دیر اومدم...سرم شلوغ بود

.

میدونی این استعدادت که بازی با کلماته قابل تحسینه...تو مدت آشناییمون همیشه از خوندن مطالبت لذت بردم...احسنت...از  فولدر به خدا ...به دل آدمها رسیدی...قابل تقدیره...دست مریضاد داره...آفرین.

.

مهمترین فولدر قلبم...عشق به خدا و مولایم مهدیست:)))

شکل آیکونش یه ساحل نجات باشه.

.

یه فولدر دیگه قلبم، که خیلی دوستش دارم ... فولدر عشق به پدر مرحوممه :(((

دوست دارم شکل آیکونش،یه بوسه باشه برپیشانی پدر.

.

بسیار عالی بود...ممنون از دعوتت

پاسخ:
عزیزم این چه حرفیه... زحمت کشیدی

آیکون خجالت و شرمندگی ...اینا همش محبت شماست عزیزدلم
ماشاءالله شما خودت تو پست گذاشتن یکی

پیش همتون درس گرفتم حالا دارم پس میدم
"هوالعشق" عزیزم یه راهنمایی بهم داد خیلی مورد استفاده بود...

+ چه فولدر دوس داشتنیی :)
+عکسش هم به دل نشست

+ قربون تو و قلب مهربونت ... خدارحمتشون کنه...
منم بابام رو جور خاصی دوستشون دارم... خیلی خاص ... این فولدرتم به دلم چسبید
الهی چه عکسی ....اشکم در اومد

قربونت 
محبت میکنی سر میزنی
حضور همه شماهاست که به نویسنده انرژی میده...
توی لپ تابم
چند نوع فایل دارم
عکس فندق و عارف 
2- عکس گشت زمینه 
3- موزیک 
4- قران و دعا
5- چند تا کلپ یادگاری
6- فایل های برای کارام بود که الان خیلی کم استفاده میکنم

مهمترین فایل 
موزیک بی کلام و عکسام توی سیستمه که میزارم و باهاش اسلاید شو میبینم
اگه نیوفولدر داشته باشم شکل خودش نگه میدارم
پاسخ:
خیلی جالب باید باشه لپ تابت
چه عکسای جلبی
+
+
+
+
+
منم موزیک بی کلام و مشاهده عکس بسیار دوس میدارم
:)
از اومدنت خوشحالم
اسم فولدرم اربابم حسین ...
توش هم حسرت رفتن به کربلا رو نگه داشتم ....
پاسخ:
خیلی زیبا بود 
هم اسمش هم محتویاتش

به دل چسبید
امام رضا :)
و
همین عکسایی که میذارم برای هدر
پاسخ:
الهی
عزیزم
عاشق عکسای هدرتم
خیلی خوشگل بودن...
:)

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">